بیوگرافی کامران تفتی

6 سال پیش
4.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی کامران تفتی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

کامران تفتی متولد ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و خواننده ایرانی است.

زندگینامه کامران تفتی

بیوگرافی کامران تفتی

فارغ التحصیل رشته بازیگر در مقطع لیسانس است، وی فرزند اردشیر تفتی بازیگر پیشکسوت قبل از انقلاب می باشد علاوه بر هنر بازیگری پا در کار خوانندگی و کنسرت دادن نیز گذاشته است.

آغاز کار هنری

کامران تفتی ۷ ساله بود که اولین تئاترم را در کنار پدرش بازی کرد. می گوید چون از كودكی به بازیگری علاقه‌ داشتم با این حس بزرگ شدم تا جایی كه آرام‌ آرام حس بازیگری در من نهادینه شد. در دوران دبیرستان تمام تئاتر های مدرسه را اجرا می‌كردم و همزمان با آن نمایش‌های بیرون از مدرسه را هم دنبال می‌ كردم. بعد از آن هم همیشه در تئاترهای دانشگاهی حضور داشتم.

حاشیه ها

حضور در تلویزیون کامران تفتی
اولین کار تلویزیونی او در سریال ولایت عشق در سال ۱۳۷۶ به کارگردانی مهدی فخیم زاده بود و از آن پس سریال‌ های خواب و بیدار، حس سوم، بی صدا فریاد کن را هم با او کار کرد.

هنر آشپزی کامران تفتی
عاشق درست کردن غذاهای من‌ درآوردی و ترکیب مواد خوشمزه و رنگارنگ و مقوی با هم است اما چون خیلی فرصت آشپزی ندارد معمولا آشپزی نمی‌ کند. اما موقعی که مشغول غذا خوردن است حتما به ریز نکات سلامت و مقدار کلسیم و پروتئین غذایی که می‌ خورم توجه می کند.

موسیقی کامران تفتی
موسیقی به من آرامش می دهد اگر این طور نبود شاید خودم هیچ وقت سراغش نمی رفتم و به طور جدی آن را دنبال نمی کردم من به همه ژانرهای موسیقی علاقه دارم چون اصل آن برایم لذت بخش است. تفتی اولین آلبوم رسمی خود را در اسفند ۹۴ منتشر کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دنی بویل

شغل دوم کامران تفتی
آیدا مصباحی سردبیر ماهنامه تبار را برعهده دارد و میثم یوسفی مشاور سردبیر این نشریه است ناشر و رییس شورای سیاست‌ گذاری ماهنامه‌ تبار کامران تفتی‌ است.

الگوهای بازیگری کامران تفتی
الگوی کامران تفتی آل پاچینو است و نحوی بازی و زندگینامه او برایش مثال زندنی است در ایران هم بهروز وثوقی و خسرو شکیبایی الگوهایش هستند.

کتاب خوانی کامران تفتی
من اهل مطالعه هستم. مطالعه حس خوبی به من می دهد و احساس می کنم خواندن کتاب در زندگی هر فردی ضروری است، حالا هرکس بنا به علاقه ای که دارد خودش می تواند موضوع کتابی را که می خواند انتخاب کند.

مسافرت و پیشنهاد سفر کامران تفتی
فکر نکنم کسی از سفر بدش بیاید، هروقت فرصت سفر برایم فراهم شود از آن استقبال می کنم پیشنهاد من برای همه گشتن و دیدن کشور خودمان است.

بازی با پلی استیشن زیر نظر مربی کامران تفتی
من در فرصت های اضافی ای که دارم یعنی زمان هایی که سر فیلمبرداری نیستم، کتاب می خوانم و فیلم می بینم اما سرگرمی دیگری هم دارم و آن بازی پلی استیشن است. من علاقه زیادی به بازی های رایانه ای دارم و خیلی پیگیر آنها هستم البته تمام بازی هایم زیر نظر مربی ام حسین ترخاصی است.

شهرت و انگیزه کامران تفتی
شهرت، محبوبیت و دیده شدن هم جزو انگیزه و عشقی است كه تو برای شروع بازیگری‌ ات به آن احتیاج داری و وقتی به دست می‌ آید طبعا یك حس لذت‌ بخشی از موفقیت در تو بوجود می‌ آید.

زندگی ایده ال کامران تفتی
از آنجایی که اساسا آدم درون‌ گرایی هستم سعی می‌ کنم با انرژی که در خودم ایجاد می‌ کنم، بیماری‌ ها و ناراحتی‌ های بدنم را از این طریق بهتر کنم. مثلا هیچ‌ وقت با یک سردرد یا زانو درد ساده پنج قرص مسکن نمی‌ خورم چون کلا اهل خوردن قرص و داروهای شیمیایی نیستم و معتقدم زندگی به شکل خودکار سیر طبیعی خود را طی می‌ کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی‌اصغر شاه‌ زیدی

مجری گری کامران تفتی
کامران تفتی درکنار انبوه فعالیت هاش خود اجرا رو نیز تجربه کرده است او بعنوان مجری برنامه وقتشه با موضوع ترویج ازدواج در شبکه نسیم نیز کار کرده است.

ورزش کامران تفتی
ایروبیک و ورزش‌ های کششی و نرمش در هر مکانی حتی بدون وسیله و امکانات از ضروریات برنامه‌ ها و تفریحاتم می باشد و به جرات می‌ گویم همین تمرینات ساده حالم را همیشه خوب می‌ کند.

ازدواج کامران تفتی
کامران تفتی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و هیچ خبر و عکسی از نامزدی و همسرش که توسط خود ایشان تایید شود در رسانه ها موجود نمیباشد و منتشر نشده است.

فعالیت های هنری موسیقی کامران تفتی

آلبوم‌ها:
مکث با تو با کیارش حسن زاده ۱۳۹۲
عکس زمستونی تهران اسفند ۱۳۹۴

تک آهنگ ها:
اوج پرواز به همراهی امین حیایی، نیما نکیسا، کامبیز دیرباز، مازیار عصری، سیاوش خواهانی، مجید ادیب، پرهام امینی، بردیا صابری، علی ضیا و پویا امینی ۱۳۹۳
سیگار به همراه کیارش حسن زاده ۱۳۹۳
تنهایی به همراه کیارش حسن زاده ۱۳۹۳
تضمین به همراه کیارش حسن زاده ۱۳۹۳
حاشا نکن به همراه نیما نکیسا ۱۳۹۴
باج ۱۳۹۴
آهنربا به همراهی کیارش حسن زاده ۱۳۹۴
حواست بهم نیست ۱۳۹۴
دلتنگی به همراه شهرام نیکیار ۱۳۹۴
حرف مردم ۱۳۹۴
جگر گوشه (شهریور ۱۳۹۴)
بهار اینجاست ۱۳۹۶ (تیتراژ برنامه تحویل سال شبکه ۲)
تصویر خنده ۱۳۹۶
عید به همراه رستاک حلاج ۱۳۹۷ (تیتراژ برنامه اینک بهار ویژه سال تحویل شبکه ۲)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی کامران تفتی
4.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه