بیوگرافی فیل جونز

6 سال پیش
بیوگرافی فیل جونز
Rate this post

بیوگرافی فیل جونز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
فیلیپ آنتونی جونز (به انگلیسی: Philip Anthony Jones) (زاده ۲۱ فوریه ۱۹۹۲) بازیکن انگلیسی فوتبال است که برای تیم لیگ برتری منچستر یونایتد بازی می‌کند.

زندگینامه فیل جونز

بیوگرافی فیل جونز

شروع فعالیت ورزشی

وی در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۱ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال مونته‌نگرو انجام داد و با حضور در ۵ بازی ملی، در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۱۲ واپسین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال نروژ برگزار کرد.

جونز اولین بازی ملی خود را برای تیم زیر ۱۹ سال انگلستان و در جریان پیروزی ۳–۱ مقابل تیم ملی ترکیه تجربه کرد. در تاریخ ۴ اوت ۲۰۱۰ جونز وارد ترکیب تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلستان شد.

تیم های باشگاهی

بلکبرن راورز
جونز در سال ۲۰۰۳ به عضویت تیم جوانان بلکبرن راورز درآمد.
او در فصل ۲۰۰۹–۲۰۱۰ وارد تیم اصلی بلکبرن شد و قراردادی دو ساله با تیم امضاء کرد و در این تیم پیراهن شماره ۲۸ را به تن می‌کرد.

او اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان بلکبرن را در ۲۲ سپتامبر ۲۰۰۹ در قالب بازی‌های لیگ کاپ و در برابر تیم ناتینگهام فارست انجام داد.
جونز اولین بازی لیگ برتری خود برای بلکبرن را در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۰ و در برابر چلسی انجام داد که بلکبرن در آن بازی به تساوی دست پیدا کرد.
جونز در تاریخ ۴ می ۲۰۱۰ قراردادی ۵ ساله با باشگاه امضاء کرد.
او در فصل ۲۰۱۰–۲۰۱۱ در نقش مدافع وسط تدافعی برای بلکبرن بازی می‌کرد و در این فصل جونز توانست در کاملاً در ترکیب اصلی تیم جا بیفتد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود نامجوی

منچستر یونایتد
در پایان فصل ۲۰۱۰–۲۰۱۱ باشگاه منچستر یونایتد علاقه خود برای جذب فیل جونز را اعلام کرد.
در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۱۱ منچستر یونایتد اعلام کرد که به توافقات لازم برای انتقال جونز با مبلغ ۱۶٫۵ میلیون پوند رسیده‌اند که این مبلغ می‌تواند تا سقف ۲۲ میلیون پوند نیز افزایش پیدا کند.
انتقال او بعد از بازگشت از بازی‌های ملی کامل شد.

افتخارات ورزشی فیل جونز

باشگاهی
منچستر یونایتد

لیگ برتر فوتبال انگلستان: ۱۳–۲۰۱۲
جام حذفی فوتبال انگلستان: ۱۶–۲۰۱۵
جام خیریه انگلستان: ۲۰۱۱، ۲۰۱۳
لیگ اروپا: ۱۷–۲۰۱۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فیل جونز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه