بیوگرافی امیر تاجیک

6 سال پیش
عکس اینستاگرام امیر تاجیک
4.4/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی امیر تاجیک همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

امیر تاجیک متولد ۸ شهریور ۱۳۴۷ در تهران، خواننده است.

زندگینامه امیر تاجیک

بیوگرافی امیر تاجیک

فارغ التحصیل رشته مهندسی طراحی صنعتی از بورسیه دانشگاه انقلاب اسلامی لویزان است، سال ها در بخش مهندسی قطعات پرواز صنایع هوایی کار کرده است.

آغاز کار هنری

اولین کارش را با ارکست سمفونیک با آقای امیر بکان و رهبری ناصر مرتضی پور شروع کرده است او مدتی نیز در تئاتر کار کرده است می گوید تنها علاقه برای ورود به خوانندگی کافی نیست و باید پتانسل درونی خود را محک بزنید سپس با فطرت درون و علاقه بیرونی ادغام کنید و یک اثری بوجود بیاورید که اثری روی مخاطب ایجاد کنید با خواندن تیتراژ سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

حاشیه ها

تحصیلات و سپاه امیر تاجیک
ده سال در بخش مهندسی قطعات پرواز صنایع هواپیمایی کار کرده است. از ساخته‌ های گروه امیر تاجیک الان در سپاه تولید می‌ شود اولین موتور جتی که در ایران تولید شد، بچه‌ های مهندسی قطعات پرواز صنایع هواپیمایی کار کردند و محفظه احتراق آن را امیر تاجیک طراحی کرده است.

رشته و خوانندگی امیر تاجیک
خوانندگی و به طور کلی هنر یک شوق درونی است و ربطی به رشته تحصیلی ندارد. حسی است که از کودکی با آدم همراه می‌ شود و اگر عطش نسبت به آن زیاد باشد آدم را به سمت خود می‌ کشاند برای من هم همین گونه بود، البته رشته‌ ای که در آن تحصیل کردم یعنی طراحی صنعتی یک رشته تقریبا هنری بود اما خب خوانندگی یک حس بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیامک اطلسی

برنامه‌های تلویزیونی امیر تاجیک
وی بارها به عنوان خواننده در برنامه‌ های تلویزیونی صدا و سیما نظیر روز از نو، عشق من ایران من، سفر بخیر، مثلث، ساعت ۲۵ و … حاضر شده است و به نوعی از این حیث رکوردار محسوب می‌ شود.

زندگی ایده ال امیر تاجیک
زندگی ایده‌ آلم را فقط براساس مادیات نچیده‌ ام. هرچند كمك می‌ كند به ایده‌ آلم، اما به‌ خاطرش دروغ نگفتم، به خاطر پیدا كردن زندگی ایده‌ آلم دزدی نكردم، تهمت نزدم، چون برای خودم اعتقاداتی دارم و اعتقاداتم را قوی كردم شاید می‌ توانستم از موقعیتم استفاده كنم اما این كار را نكردم چون هدفم چیز دیگری بود. بعضی اوقات دوستان پشت سرم حرف‌ هایی می‌ زنند، اما من می‌ خندم، من می‌ گویم خودشان را دارند مجازات می‌ كنند زودتر از موعد مقرر.

ازدواج امیر تاجیک
دوست دارم درباره اینکه چرا ازدواج نکرده‌ ام بگویم: درست است من ۴۹ سال دارم اما مجرد ماندن انتخاب شخصی من است و از زندگی مجردی لذت می‌ برمف همواره هم در این سالها سعی کردم برای خودم برنامه داشته باشم اما امیدوارم مورد خوبی پیش بیاید و من هم ازدواج کنم.

عمل جراحی امیر تاجیک
امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تشدید التهاب یک غده در قسمت چپ صورت در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت و این غذه که در مجرای تنفسی او قرار داشت و بین فاصله بینی تا مغز قرار گرفته بود خارج شد.

حضور در جبهه جنگ امیر تاجیک
من جزو آدم هایی هستم که عقیده و تعصب خاصی نسبت به کشورم دارم. سال ۶۴ به جبهه رفتم چون به کشورم علاقه و تعصب داشتم. شاید به چهره ام نخورد ولی اگر همین الان هم لازم باشد از خاک وطنم دفاع می کنم این ذات من است و نمی توانم آن را عوض کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مریسا تومی

تجربه بازیگری امیر تاجیک
من از بازیگری و تئاتر شروع کردم و با دوستانی مانند اکبر کشن فلاح و جعفر دهقان دوست بودیم و با تعدادی از همکلاسی های خود کار تئاتر می کردیم و آقای مجید مجیدی بچه محل ما بود. کارهایی را داشتیم، چهار اجرای صحنه حرفه ای را تجربه کردم. اتفاقا در یکی از همان اجراها بود که باید می خواندم و وقتی دوستان جنس صدای من را شنیدند، پیشنهاد دادند که به سمت خوانندگی بروم.

سرود رسمی تیم ملی امیر تاجیک
امیر تاجیک توسط فدراسیون فوتبال ایران برای خواندن سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان انتخاب شد و برای این رقابت‌ ها دو آهنگ ارائه داد همچنین از او به عنوان اصلی ترین گزینه برای خواندن سرود رسمی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۴ نیز یاد می‌ شد. البته این سرود به احسان خواجه امیری واگذار شد.

همکاری امیر با برادرش 
اگر من امروز فعالیت‌ می‌کنم به واسطه حضور امید است. او سالهاست که در ارکستر من کیبورد می زند، رهبر ارکسترم است. در آلبوم زندگی هم به عنوان همخوان کر حضور داشت؛ از آهنگسازی تا رهبری ارکستر همه کارها بر دوش امید است.

شایعه مهاجرت امیر تاجیک
او در یک پست اینستاگی ب انتشار عکس نوشت : خداحافظ ایران، سلام آلمان، ابتدا به نظر می رسید او از ایران مهاجرت کرده ، اما مدتی بعد خبر آمد که وی برای برگزاری کنسرت رفته بوده است !

شهرت امیر تاجیک
شهرت باعث نشد تا من خودم را نسبت به خانواده ام یا مردم، تافته جدابافته ای بدانم. من هنوز همان امیر تاجیک ۱۰ سال پیش هستم. ۱۰ سال بعد هم اگر زنده باشم باز هم همین آدم خواهم بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جسیکا چاستن

برگزاری کنسرت به نفع جانبازان  امیر تاجیک
امیر تاجیک پس از عیادت با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، در گفتگویی برای برگزاری کنسرتی در حمایت از این جانبازان اعلام آمادگی کرد.

فعالیت های هنری امیر تاجیک

آلبوم ها:

همکلاسی – ۱۳۷۸
زیر آسمون شهر – ۱۳۸۰
زندگی – ۱۳۹۱

تک آهنگ ها:
آرش تبر
دستم را بگیر (بعداً در آلبوم زندگی)
دیوونه
هجوم مرگ
جنگل سبز
نشان اقتدار
سینه سرخ
بی تو (با همراهی مهرداد تریزاده)
تیم قهرمان، ایران
زیر آسمان شهر
یه مسجد
از بوسه تا عشق[۳]
تو هم تأیید کن (با همراهی امید تاجیک)
زندگی
دلم از راه پره
بارون (با همراهی امید تاجیک)
سیب ممنوع
پنجمین دیوار

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی امیر تاجیک
4.4/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه