بیوگرافی پرهام ابراهیمی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام پرهام ابراهیمی
2.2/5 - (15 امتیاز)

بیوگرافی پرهام ابراهیمی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

پرهام ابراهیمی متولد ۲۰ تیرماه سال ۱۳۶۷ در تهران است.

زندگینامه پرهام ابراهیمی

بیوگرافی پرهام ابراهیمی

در سن ۴ سالگی پدر پرهام به خوابی عمیق و سرد رفت و دیده از جهان فرو بست.

آغاز کار هنری

پرهام ابراهیمی از همان کودکی با یاد پدر که هنوز هم برای پرهام زنده و سبز است شروع کرد و در این شرایط تک ترانه تنهایی های پرهام و سنگ صبور او ، مادرش بود.

حاشیه ها

سنگ صبور پرهام ابراهیمی
مادری که در طول عمر ۲۰ ساله فرزندش سنگ صبوری مثال نزدنی بود و حتی برای لحظه ای اجازه نداد تا غم دوری پدر قلب وی را لمس کند.

مشکلات پرهام ابراهیمی
از سال هایی که گذشت چیزی نمینویسم ٬ نه مجالش هست و نه قلمی که حق تمام این رنج ها را ادا کند.فقط به یاد دارم مشکلاتی که برای پرهام در دی ماه غمناک ۸۷ رخ داد ،هوای گرم و آفتابی زندگی او را سرد و ابری کرد و پرهام اشکهایش را در هوای ابری ریخت.

حس سرشار پرهام ابراهیمی
می دانم که بهره ای کامل از سواد موسیقی ندارد اما با همبن اندک سواد و حسی سرشار آلبوم غیر رسمی « هوای ابری » را منتشر کرد. زندگی موسیقیایی خود را مدیون مادرش می داند.

دوستان پرهام ابراهیمی
در این سیر پیشرفت دست یاریگر دوست دوران کودکی اش ٬ رضا غلامی و برادرش که در متن اثر و آهنگسازی او را همراهی می کرد همیشه همراهش بود.

گرفتن مجوز پرهام ابراهیمی
تلاش هایی در راه گرفتن مجوز برای اثرش انجام داد اما تقدیر خواست که در این راه موفق نشود. اما هیچ یک از این سدها از جدیت پرهام نکاست چون او جدیت و صبر الگوی خود را می دید که سال ها تلاش کرد و در برابر به یغما رفتن آثارش دم نزد. « A2 » دومین آلبوم غیر رسمی پرهام نام گرفت و او دومین قدمش را اینبار بلندتر و محکمتر برداشت. گفتن ندارد ، اما این ترانه ها پیشکش به حضور کسی است که ترانه ها ی این آلبوم را در ذهن پرهام پروراند و او همچنان امید دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد بحرانی

کار با بهتربن های پرهام ابراهیمی
آلبوم ریمیکس ” فرکانس فوق سنگین ” با حضور ۲ تن از بهترین تنظیم کننده ها و ریمیکسر های داخل ایران ” مهدی میلانی و نوید جوادی ” سومین و تا این لحظه آخرین اثر هنری وی بوده و جزو ماندگارترین آثارش میباشد که با استقبال چشمگیری مواجه شد …

فعالیت های هنری پرهام ابراهیمی

آلبوم ها:
هوای ابری
A2
فرکانس فوق سنگین (ریمیکس)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی پرهام ابراهیمی
2.2/5 - (15 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه