بیوگرافی احسان حق شناس

6 سال پیش
عکس اینستاگرام احسان حق شناس در حال اجرا
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی احسان حق شناس همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

احسان حق شناس متولد سال ۱۳۶۱ در تهران، خواننده ، بازیگر و مدل تبلیغاتی است.

زندگینامه احسان حق شناس

بیوگرافی احسان حق شناس

احسان حق شناس فرزند اول خانواده است. در دبیرستان ریاضی و فیزک خوانده است و از دانشگاه فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر است، فوتبالی است و می گوید عاشق غذای خانگی ام، تجربه بازیگری را نیز در چند سریال دارد.

آغاز کار هنری

آغار فعالیت حرفه ای او در رشته موسیقی به سال ۱۳۸۴ برمیگردد که با شرکت ترانه شرقی آغاز شد اولین آلبوم احسان حق شناس با نام «کی فکرشو می‌کرد» سال ۱۳۸۷ از سوی شرکت ترانه شرقی منتشرشده است. همچنین دومین آلبوم «احسان حق شناس» با نام «تیک تیک» اوایل مهر ماه ۱۳۸۹ توسط شرکت ترانه شرقی منتشر می شود.

حاشیه ها

از بازیگری تا خوانندگی احسان حق شناس
« من فعالیت هنری خودم رو با موسیقی شروع نکردم. از سال ۷۹ با بازی توی دو تا سریال و یه فیلم سینمایی وارد عرصه هنر شدم و فعالیت رسمی من توی موسیقی از سال ۸۳ آغاز شد سال ۸۷ اولین آلبومم به بازار اومد. اما به طور کلی دلیل ورود من به این عرصه، علاقه شخصیم ازهمون دوران بچگی به موسیقی بود. »
آغاز فعالیت های هنری او به سال ۱۳۸۱ و بازیگری در سریال فقط بخاطر تو با کارگردانی اکبر منصور فلاح بر می گردد. یکی دیگر از اثاری که حق شناس در ان به ایفای نقش پرداخته فیلم سینمایی تقاطع به کارگردانی ابولحسن داوودی در سال ۱۳۸۲ است. همچنین در سال ۱۳۸۴ همکاری های تبلیغاتی را با شرکت سپاروک انجام داده.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی مرجانه گلچین

بچه درس خون بودن احسان حق شناس
من در دبیرستان ریاضی فیزیک خواندم و رشته تحصیلی ام در دانشگاه هم کامپیوتر بود. به اصطلاح بچه درسخوان هم بودم همیشه معدلم خوب بود. البته دوست داشتم در دانشگاه هم موسیقی بخوانم ولی از آنجاییکه یک مقدار شرایط تحصیل در چنین رشته هایی در دانشگاه های ما سخت است و حتی شاید متدهای آموزشی که در این رشته ها به کار گرفته می شود خیلی ابتدایی و پیش پا افتاده است ترجیح دادم از راه های دیگر اطلاعات و سطح دانشم را در زمینه موسیقی بالا ببرم.

غذا و کارگر خانگی احسان حق شناس
من در زندگی شخصی خودم خیلی منظم و با برنامه ریزی هستم. به تمییزی هم خیلی اهمیت می دهم. نظم و ترتیب همیشه برایم مهم است و معمولا خانه ام را نامرتب نمی بینید. خانمی هم هستند که در هفته چند روز می آیند و برای من غذا درست می کنند. چون اصلا غذای بیرون دوست ندارم عاشق غذای خانگی ام.

پرپسولیس و سفر خارجی احسان حق شناس
خیلی اهل فوتبال هستم و پلی استیشن هم زیاد بازی می کنم. پرسپولیسی شدید هم هستم. خیلی هم اهل سفرم. هم سفرهای کاری و هم تفریحی. خارج از کشور را هم معمولا ترجیح می دهم چون آنجا راحت تر هستیم و امکانات تفریحی بیشتری داریم.

ازدواج احسان حق شناس
احسان حق شناس متاهل بوده و صاحب پسری بنام سام است

آلبوم صد هزار دلاری احسان حق شناس
سومین آلبوم وی در سال ۱۳۹۱ در کمپانی آمریکایی تنظیم و منتشر شد. می گوید : ما روزی که شروع کردیم دلار ۱۱۰۰ تومان بود میانگین بخواهیم رقمی را دربیاوریم چیزی حدود دویست میلیون تومان می شود. البته همه این قیمت ها بدون احتساب سفر دو ماهه و اقامت من در آمریکا برای تولید آلبوم است.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی شهره قمر

موسیقی سنتی احسان حق شناس
بدم نمیاد، اما با موسیقی سنتی ارتباط برقرار نمی کنم، به موسیقی سنتی کشورم علاقه دارم اما چون خیلی پر جنب و جوشم به اصطلاح این موزیک مدل من نیست.

سبک شاد موسیقی احسان حق شناس
من شخصا موزیکی رو ارائه می کنم که مردم از اون لذت ببرند، در خوبی ها و خوشی ها باهاشون باشه، دلشون شاد بشه و اگه غمی هم دارن برای لحظاتی فراموش کنند این امر که با موزیکم قصد داشته باشم اشک مردم رو در بیارم برام اصلا لذتی ندارد.

موسیقی خارجی احسان حق شناس
سعی می کنم همه کار ها رو گوش کنم. چون لازمه پیشرفت، گوش کردن به موسیقی دنیاست. در دنیا هر شش ماه سبک ها تغییر می کنه و به روز میشه و موسیقی کشور ما هم باید به همین سمت بره …

فعالیت های هنری احسان حق شناس

آلبوم ها:
کی فکرشو می کرد – مهر ۱۳۸۷
تیک تی – بهمن ۱۳۸۹
فرکانس – بهمن ۱۳۹۱

موزیک ویدیوها:
پرچم من
تیزر رسمی آلبوم فرکانس
تیزر ترانه لعنت
کجا میری

تک آهنگ ها:
عشق
یه شب
ای کاش
بد شد
تغییر کردی
اعتماد
خاطرت جمع
شک نکن
باور کن
انرژی
عاشق شدم
رمیکس کجا میری
هگمتانه
همسر
زندگی
بی خوابی
عاشق چشماتم
کجا میری
جای تو
پرچم من
دلشوره
توهم
آرامش
ریمیکس لب دریا
نفسم
ستاره
نکن این کارو
لب دریا
ورژن جدید تا دریا
سعی می کنم
رمیکس ماه
قلبتو وا کن
تو رو خدا
به تو مدیونم
یه آدم دیگه
نامزد آمریکایی من
خوش اومدی
تا دریا
میدونم

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رعنا منصور
عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی احسان حق شناس

 

5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه