بیوگرافی وحید حاجی تبار

6 سال پیش
عکس اینستاگرام وحید حاجی تبار
3.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی وحید حاجی تبار همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

وحید حاجی تبار متولد ۲۱ خرداد سال ۱۳۶۲ در شهر تهران می باشد.

زندگینامه وحید حاجی تبار

بیوگرافی وحید حاجی تبار

وی از کودکی به یادگیری ساز پرداخت.

آغاز کار هنری

او اولین بار در سن ۱۵ سالگی با ساز گیتار اشنا شد.او گیتار را نزد نعیم شاه مرادخانی برای اولین بار اموخت. پس از ۱۱ ماه از اولین باری که وحید دستش به گیتار خورده بود در کنسرتی مشترک با نعیم شاهمرادخانی و سعید حبیبی و مهدی محمدی به روی استیج رفت. سهم وحید از این کنسرت اجرای دو اهنگ شد و جالب اینکه آهنگ برگزیده کنسرت از طرف تماشاگران یکی از آهنگهای وحید بود.

حاشیه ها

اولین کنسرت وحید حاجی تبار
در مهر ۱۳۸۰ وحید اولین کنسرت خود رابه عنوان خواننده در شهر سمنان برگزار کرد که با استقبال کم نظیر مواجه شد.در اسفند همان سال وحید تجربه دیگری را نیز در زمینه اجرای کنسرت در شهر تهران سپری کرد وآهنگهایی که ساخته بود را برای دوستدارانش به محک گذاشت. شروع سال ۸۱ شروع جرقه ای در ذهن وحید بودبرای جمع آوری یک آلبوم… در آن زمان سعید حبیبی نوازنده گروه ناصر عبد االهی بود.

اولین تجربه در خواندن استودیو وحید حاجی تبار
وحید با کمک سعید حبیبی در استودیو پاپ روی یک آهنگ که گیتار آن را سعید میزد خواند. این اولین تجربه وحید در خواندن استودیو بود.دوستی وحید وسعید منجر به اشنایی وحید با تمامی نوازندگان گروه (بند) عبداالهی شد.بابک سعیدی تنظیم قطعات را بر عهده گرفت.در استودیوی علی رضا مرادی کار رکورد شدوسعید حبیبی کار بیاد ماندنی نازنین را ساخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میا واشیکوفسکا

آشنایی با پیام قربانی وحید حاجی تبار
در اواسط راه جمع آوری آلبوم عشق های دروغین وحید با پیام قربانی آشنا شد و این آشنایی منجربه تنظیم قطعات سفر و دروغه و قصه بدون تکرار (dovela more)و نازنین شد.

آلبوم پر فروش ایران گام وحید حاجی تبار
وحید پس از جمع آوری آلبوم و گرفتن مجوز از وزارت ارشاد آلبوم را به کمپانی ایران گام واگذار کرد.آلبوم وحید اولین آلبوم پر فروش ایران گام بود و در سال ۱۳۸۲ عنوان پر فروش ترین آلبوم سال را از آن خود کرد. پس از این موفقیت بزرگ یک ماه بعد وحید کنسرن ۴۰۰۰ نفری سمنان را برگزار نمود و بعد از آن کنسرتهای بزرگ خود را در رشت و شیراز و شاهرود و… برگزار نمود و بعد از آن به جمع آوری ترانه های ماندگار پرداخت.

حذف قطعه ترانه های ماندگار وحید حاجی تبار
قطعه ترانه های ماندگار پس از ماهها کش و قوس بین وحید و وزارت ارشاد در نهایت از آلبوم حذف شد و وحید نتوانست هرگز مجوز این قطعه را بگیرد (قطعه هیشکی منو دوست نداره جایگزین این قطعه شد و آلبوم به همین نام در آخرین روزهای سال۸۳ توسط کمپانی ایران گام وارد بازار شد) شروع سال ۸۴ با راه اندازی شبکه جهانی مهاجر همراه بود و این شبکه بهترین بستر برای پخش کلیپ های تصویری آلبوم هیشکی منو دوست نداره بود. کمپانی ایران گام و حامیان مالی وحید بهترین و با کیفیت ترین کلیپ های آن زمان را برای آلبوم هیشکی منو دوست نداره ساختند و این کلیپ ها در top10 شبکه مهاجر قرار داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پنه لوپه کروز

خستگی و بی خبری وحید حاجی تبار
از ابتدای ۱۳۸۶پس رد تمامی قطعات آلبوم جدید وحید توسط وزارت ارشاد وحید در موسیقی ایران به حاشیه کشیده شد. به تلفن هیچ خبر نگاری پاسخ نداد و هیچ خبری از آلبوم و خودش در دسترس هیچ یک از رسانه ها نبود. شاید وحید دچار یک خستگی بزرگ پس از ۴ سال فعالیت مستمر در زمینه موسیقی شده بود. طی این سالها جمعی از هنرمندان از جمله مهدی مقدم_مهدی مدرس_ اشکین ۰۰۹۸_پیام قربانی_یاس و …به او دلگرمی و او را تشویق باز گشت مجدد میکردند.

همراهی ناصر عبداللهی با وحید حاجی تبار
وحید حاجی تبار در سال ۱۳۸۲ بعد از تلاشی ۴ ساله با همراهی ناصر عبداللهی و گروه ناصریا که همگی دست اندر کار آلبوم اول وحید بودند آلبوم اول خود را با نام عشق های دروغین روانه بازار کرد. در این آلبوم بابک سعیدی و امید حاجیلی تنظیم قطعات را بر عهده داشتند و آهنگسازی اکثر قطعات بر عهده وحید بود .آلبومی که با انبوهی از بیلبوردهای تبلیغاتی به بازار آمد و پرفروشترین آلبوم سال شد .

آلبوم پرفروش دوم وحید حاجی تبار
دو سال بعد آلبوم هیشکی منو دوست نداره روانه بازار شد و در سال ۸۴ دومین آلبوم پرفروش سال شد و موزیک ویدئوهای این آلبوم از شبکه ها تا سال ۸۵ پخش میشد. از آن سال تا آخرین روزهای سال ۸۸ از وحید خبری نبود و هیچ وقت راجع به این کم کاری توضیحی از طرف وحید به دوستداران صدا و آهنگهاش داده نشد تا آهنگ خیانت که بعد از پخشش بسیار مورد توجه قرار گرفت و در نهایت سال ۹۱ آلبومی با همین نام در فضای مجازی موسیقی ایران از وحید پخش شد . آلبومی که حاصل همکاری وحید با یاس رپر معروف ایرانی ترک اول آن رو به آهنگی جنجالی و متمایز بدل کرد و با بسیاری از شنوندگان موسیقی پاپ ایران ارتباط کم نظیری برقرار کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اصغر سمسارزاده

فعالیت های هنری وحید حاجی تبار

آلبوم ها:
خیانت
عشق های دروغین
هیچکی منو دوست نداره

تک آهنگ ها:
بد کردی
دلواپسی
دیوونگی
حق با توء
لیلا
محله
منحصر به فرد
راستشو بگو
دختر خوبی باش
تنهام

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی وحید حاجی تبار
3.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه