بيوگرافی پرستو صالحی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام پرستو صالحی
Rate this post

بيوگرافی پرستو صالحی همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی (متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.

زندگینامه پرستو صالحی

بيوگرافی پرستو صالحی

مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می‌کند. اسطوره‌هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و محمدجواد ادیب و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده‌ است. او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

حاشيه ها

علت کم کاری پرستو صالحی
پرستو صالحی” در اظهاراتی جنجالی علت کم کاری خود در سینما را به شرح زیر بیان می کند:وی در صفحه فیس بوک خود نوشته:«اگه نگم دق می کنم!!! همش می گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثل سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم های حرفه ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»پرستو صالحی در ادامه نوشته است:«دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر شناسی از سره درد دل گفتم:دلم یه کار طولانی می خواد گفت:اونی ام که بهت کار طولانی بده …!!! به قول مرحوم شکیبایی:وای…ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و… فقط و فقط به کارشون فکر می کنند. متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه ۱۰ قدیم تهران اشتباه گرفتن…».

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسماعیل داورفر

ازدواج و همسر
هنوز ازدواج نکرده‌ ام به‌ نظرم ازدواج این‌ طور نیست که از قبل تصمیم بگیرم که حالا می‌ خواهم ازدواج کنم باید فردی سر راه آدم قرار بگیرد که مطابق میل و ایده‌ هایش باشد و آن‌ وقت تصمیم بگیری که می‌ خواهی ازدواج کنی، تا به حال موردی پیش نیامده که حس و تمایل به ازدواج را در من ایجاد کند.

برنامه جنجالی ماه عسل + اعتیاد پدرش
حضورش در یکی از برنامه های ماه عسل همراه برادرش و سخن گفتن از پدر معتادش بسیاری رو متاثر کرد، او در این برنامه از زندگی سخت خود و خانوادش سخن گفت که مجبور شدند پدرشان را رها کنند که در نهایت بصورت اسف باری بدلیل خماری فوت کرده بود. این برنامه بسیار مورد استقبال قرار گرفت، و مورد تشویق و تحسین مردمی قرار گرفت، وی حاضر شد در صداقت کامل از پدر معتادش حرف بزند و چشم مردم را برای برخورد با این بیماری باز کند.

پشیمان از تزریق ژل لب
۱۰‌سال پیش ژل تزریق کردم و پشیمان هم شدم. چرا‌ که الان فکر می‌کنم برای بازیگری بهتر است صورت آدم طبیعی باشد. هرچند که حتی طبیعی هم که باشی، عده‌ای اصرار دارند بگویند که صورت همه بازیگران عملی است.

فعاليت های هنری پرستو صالحی

سینمایی
مسلخ (۱۳۹۵)
زیگزاگ (۱۳۸۸)
آقا (۱۳۸۲)
همکلاس (۱۳۸۰ سعید خورشیدیان)
اعتراض (۱۳۷۸ مسعود کیمیایی)
تو را دوست دارم (۱۳۷۸ عبدلله باکیده)
خانه‌ای روی آب (بهمن فرمان آرا) در عنوان بندی نیامده
چشم‌هایش (۱۳۷۸ فرامرز قریبیان)

تلویزیونی
۱۳۹۲عینک آفتابی رضا رشیدپور
۱۳۹۲شوخی کردم مهران مدیری
تب عباس مرادیان
۱۳۷۷محاکمه حسن هدایت
۱۳۸۰عشق سال‌های جنگ علی بهادر
۱۳۸۳دوباره زندگی نادر مقدس
۱۳۸۰ زیر آسمان شهر مهران غفوریان
۱۳۸۴ارث بابام سید جواد رضویان
۱۳۸۳رسم شیدایی اکبر خواجوی
۱۳۷۹همسفر قاسم جعفری
مجموعه خط عباس رنجبر
تسلیم سرنوشت مرتضی شکرائیان
رؤیای سیب امیرحسین مشرقی

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاظم هژیرآزاد

تله‌فیلم
«جدایی» صالح داستانپور
«مقبره نحس» حسین تبریزی
«شکارچی انسان» داریوش جهانگیری
«خانه‌ای در غبار» احمد امینی
«آبی» بازیگر حسین تبریزی
«قاتلی با بارانی مشکی» علی نیاکان
«دلقک» هوشنگ هدایتی
«برکت» رضا ابوفاضلی
«گزرگاه مرزی» حسین سحرخیز
«برگشت‌ناپذیر» امیراحمد انصاری
«عروس و ملوس» فرید کلهر

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی پرستو صالحی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه