بيوگرافی سحر زکریا

6 سال پیش
عکس اینستاگرام سحر زکریا
5/5 - (1 امتیاز)

بيوگرافی سحر زکریا همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

سحر زکریا (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۵۲، اراک) بازیگر ایرانی است.

زندگینامه سحر زکریا

بيوگرافی سحر زکریا

 

سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد. بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد. او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعهٔ ویدئویی قهوهٔ تلخ بازی کرده‌است.

حاشيه ها

علاقه سحر زکریا به موسیقی
سحر زکریاهم پاپ گوش می کند و هم سنتی. کارهای آقایان همایون شجریان و عصار را دوست داردو از شنیدن آلبوم باران تویی گروه چارتار هم لذت می برد.

پشیمانی از عمل بینی
از جراحی بینی‌ام پشیمانم. دوره‌ای که من وارد سینما و تلویزیون شدم یعنی حدود ۲۰ سال پیش من بسیاری از نقش‌ها را بابت همین عمل زیبایی از دست دادم و همین برای من اتفاق خیلی بدی بود.

ورزشکار حرفه ای
کیک بوکسینگ، ایروبیک و شنا ورزش‌ هایی بودند که هر دفعه دوره‌ای طولانی مدت مشغول‌ شان بودم که البته از بین همه اینها کیک بوکسینگ ورزش مورد علاقه من شد که تاثیر فوق العاده‌ای هم روی سوخت و ساز بدن دارد همچنین هر روز نیم ساعت تا یک ساعت پیاده روی را هم در برنامه‌ام دارم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بابک مافی

تمایل به کارهای جدی
خود او چندان تمایلی به بازی در فیلم‌های طنز ندارد. بیشتر ترجیح می‌ دهد در نقش‌ های جدی بازی کند. از نظر او به دلیل آنکه معمولا به بازیگرانی که در حوزه کمدی بازی می کنند، کمتر بازی در کارهای جدی پیشنهاد می شود، حضور او نیز در نقش های جدی کمرنگ شده است.

علت ازدواج نکردن سحرکریا
او میگوید:ازدواج نکردن نباید به معنای نداشتن فرصت یا سرخوردگی باشد. وقتی شما در ۴۰ سالگی ازدواج نکرده اید، نشان می دهد که در این موضوع کمی سختگیر بودید و مسائل کاری و تحصیلی تان در اولویت قرار داشت یا اینکه فرد مورد نظرتان را نتوانستید پیدا کنید. به همین خاطر نباید به خاطر ترس از تنهایی یا اینکه سایر دوستان تان متاهل شدند و شما هنوز مجردید، تن به هر ازدواجی بدهید بلکه باید همچنان در مقام یک انتخابگر باشید. متاسفانه بعضی از خانم های ما بر اساس متر و معیارهای اشتباهی پای سفره عقد می نشینند.آنها نگاه مادی به ازدواج دارند و به این امید خانه بخت می روند که طرف مقابل شان آنها را به لحاظ مالی مورد حمایت قرار دهد. یک زن باید در درجه اول استقلال داشته باشد. این مستقل بودن در همه موارد حتی مسائل مالی هم باید باشد. وقتی شما دست تان در جیب خودتان است، عزت نفس بیشتری دارید و دیگر حاضر نیستید با انگیزه مالی ازدواج کنید. پس ازدواج برای تان از سر عشق و علاقه اتفاق می افتد شاید؛ فکر می کنم ازدواج از آن چیزهایی است که ارتباط زیادی با سن، موقعیت یا هر چیز دیگر افراد ندارد و در شرایطش رخ می دهد و از این جهت نمی توان برنامه ریزی منظمی در مورد زمان وقوع آن و شرایطش داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی دارابی

فعاليت های هنری سحر زکریا

مجموعه‌های تلویزیونی
در پناه تو۱۳۷۴
دنیای شیرین دریا۱۳۷۷
کژدم ۳۳ ۱۳۷۸
قطار ابدی۱۳۷۸–۱۳۷۹
همسفر۱۳۷۹
پرونده‌های مجهول ۱۳۸۰
باران عشق۱۳۸۱
پاورچین ۱۳۸۱–۱۳۸۲
او مثبت۱۳۸۲
مروارید سرخ۱۳۸۳
جاده در دست تعمیر۱۳۸۷
مرد دوهزارچهره۱۳۸۷–۱۳۸۸
قهوه تلخ۱۳۸۹–۱۳۹۱
تله‌فیلم «سرسپرده»۱۳۸۹
شوخی کردم۱۳۹۲
در حاشیه۱۳۹۴

سینمایی
مردی از جنس بلور ۱۳۷۷
پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی)۱۳۸۱
تله۱۳۸۴
اگه می‌تونی منو بگیر۱۳۸۵
زن دوم۱۳۸۶
اگه می تونی منو بکش۱۳۸۶
چیزی شبیه معجزه۱۳۸۶
دلداده۱۳۸۷
لج و لجبازی (یک بازی ساده)۱۳۸۸
اسرار پدری۱۳۸۸
زنان ونوسی، مردان مریخی۱۳۸۹
درباره زندگی۱۳۹۰
واقعیت پوشالی۱۳۹۲
آوار۱۳۹۶

شبکه نمایش خانگی
۱۳۹۱برج آرام
شام ایرانی
دورهمی
سه شو

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی سحر زکریا
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه