بیوگرافی بهرام نورایی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام بهرام نورایی
4.5/5 - (21 امتیاز)

بیوگرافی بهرام نورایی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

بهرام نورایی متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۷ در تهران، خواننده است.

زندگینامه بهرام نورایی

بیوگرافی بهرام نورایی

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت فرهنگی از دانشگاه سودرتورن و دانشجوی فوق لیسانس موسیقی فیلم در دانشگاه استکهلم سوئد است، او خواننده سبک رپ است.

آغاز کار هنری

بهرام فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ وقتی ۱۴ ساله بود آغاز کرد. از همان ابتدا در سبک هیپ هاپ به مدت ۵ سال شروه به خواندن ترک های خانگی کرد و از سال ۱۳۸۵ آنها را انتشار داد و با همین تراک ها اسمی در بین هم سبکان خود بنیان نهاد.

حاشیه ها

شهرت بهرام نورایی
در سال ۱۳۸۶ با انتشار اهنگ نامه ای رئیس جمهور بین مردم شناخته تر شد و بر سر زبان ها افتاد، در تابستان ۸۷ اولین آلبوم خود بنام ۲۴ ساعت را منتشر داد.

سبک فعالیت بهرام نورایی
فعالیت حرفه ای خود را با شرکت دیوار رکوردز ادامه داد و با اولین آلبوم بعنوان یکی از ستون های اصلی رپ فارسی شناخته شد، او در آهنگسازی اولین آلبوم خود از سازهای ایرانی مانند، تار، ستار، نی و فلوت و دف استفاده می کند. مضامین اصلی آهنگ های او انتقادی و سیاسی است.

دستگیری بهرام نورایی
در روزهای آخر سال ۱۳۸۷ به علت فعالیت بدون مجوز در موسیقی زیر زمینی و انتشار آهنگ های مسئله ساز به مدت دو هفته در بند ۲۰۹ زندان اوین بازداشت بود. بعد از رفع بازداشت تا سه سال فعالیتی نداشت، او در اردیبهشت سال ۹۰ آلبوم جدید خود بنام سکوت را منتشر کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هوشمند عقیلی مهر

همکاری با دیگر خواننده ها بهرام نورایی
خط مشی بهرام در حوزه موسیقی متفاوت تر از دیگران است و تلاش های زیادی برای اتحاد بین هم سبکان خود در موسیقی کرده است. او آهنگ ما باهمیم را با همکاری رضا پیشرو و آهنگ اینو بفهم را با همکاری عرفان منتشر داده است.

آخرین آلبوم بهرام نورایی
در ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ بهرام آخرین آلبوم خود در ایران را بنام اشتباه خوب با ۱۶ ترک با اهنگسازی مهدیار آقاجانی ارائه داد که بعد از سخت موزیک این آلبوم بهترین آهنگسازی ایرانی شناخته شد.

ازدواج بهرام نورایی
در مورد ازدواج و همسر بهرام اطلاعاتی منتشر نشده است و بنظر مجرد می باشد.

اقامت حاضر بهرام نورایی
بهرام در سال ۱۳۹۶ برای ادامه تحصیل آکادمیک به کشور سوئد رفت و در این کشور مشغول تحصیلات عالی در رشته موسیقی فیلم می باشد.

فعالیت های هنری بهرام نورایی

آلبوم ها:
دردل ۱۳۸۵
نوار قلب ۱۳۸۶
۲۴ساعت ۱۳۸۷
سکوت ۱۳۹۰
اشتباه خوب ۱۳۹۴

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی بهرام نورایی
4.5/5 - (21 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه