بیوگرافی امیرحسین صادقی

6 سال پیش
بیوگرافی امیرحسین صادقی
Rate this post

بیوگرافی امیرحسین صادقی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
امیر حسین صادقی (زادهٔ ۱۵ شهریور سال ۱۳۶۰) بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست دفاع بازی می‌کند.

زندگینامه امیرحسین صادقی

بیوگرافی امیرحسین صادقی

شروع فعالیت ورزشی

فوتبالش را در تیم تخت جمشید با مربیگری مجید مالمیر در دسته دوم جوانان تهران شروع کرد و به مدت ۲ سال در این تیم بود، در سال ۱۳۷۵ به تیم جوانان شاهین تهران پیوست با مربیگری داوود جلیلی و علی یزدانبخش ،۲ سال درتیم شاهین فعالیت داشت و در آن سال به تیم ملی جوانان ایران توسط مهدی مناجاتی دعوت شد در سال ۱۳۷۷ به تیم مقاومت تهران با مربیگری زنده یاد محسن آقازاده، بابا رضی و نقوی جهت گذراندن خدمت سربازی پیوست و تا سال ۱۳۷۹ در تیمهای امید و بزرگسالان مقاومت بازی کرد در سال ۱۳۷۹ و با دید صمد مرفاوی به امیدهای استقلال دعوت شدو در سال ۱۳۸۰ برای تیم بزرگسالان استقلال بازی کرد.

صادقی پس از چندین سال عضویت در باشگاه استقلال تهران، در فصل ۸۷-۸۸ به باشگاه مس کرمان پیوست اما دوباره به تیم استقلال بازگشت. در لیگ یازدهم وی به تیم تراکتور سازی تبریز پیوست و بعد از یک فصل حضور در این تیم در لیگ دوازدهم بار دیگر به استقلال برگشت

حضور در جام حهانی ۲۰۰۶

او در جام جهانی ۲۰۰۶ فوتبال آلمان به همراه تیم ملّی ایران حاضر بود.امیرحسین صادقی در هر سه بازی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ فوتبال آلمان، جز نفرات ذخیره و نمکت‌نشین تیم ملّی ایران بود.

حضور در ترکیب فیکس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شاهین بیانی

در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل امیرحسین صادقی در هر سه بازی تیم ملی ایران حضور کامل نود دقیقه‌ای داشت و نمایش چشم‌گیر وی باعث شد تا پایگاه «بلیچر ریپورت» او را یکی از ۲۵ شگفتی جام جهانی قلمداد کنند.

حاشیه ها

امير حسين صادقي تاريخ تولدش در شناسنامه ۱۵ شهريور سال ۱۳۶۰ آمده است. اما در اصل متولد ۱۵ آذر همين سال است ايشان در بيمارستان مادر تهران به دنيا آمده در يك خانواده هفت نفره،يك خواهر و برادر بزرگتر از خود و يك خواهر و برادر كوچك تر از خودش دارد.

فرزند وسط خانواده

او فرزند وسطي خانواده صادقي است. اصليت پدر شان نيشابوري است و تا ۱۳ سالگي در مدرسه راهنمايي شهيد قره چلو مقطع دوم راهنمايي درس خوانده اند، و دوران دبيرستان خود را در علامه طباطبايي در خيابان معلم ادامه دادند به بخاطر شغل پدر در قرچك ورامين سكونت داشتند. بعد در منطقه هفت ميدان شهيد نامجو اقامت داشتند.

ازدواج
امير حسين صادقي در اول شهريور ماه سال ۱۳۸۴ ازدواج كرد.و نكته قابل توجه اين بود مراسم عروسي دو برادر باهم در يك شب برگزار شد.حاصل ازدواج امير حسين با همسرش يك فرزند پسر در تاريخ ۱۳۸۵٫۰۹٫۰۴ به نام اميرمهدي است.

تيم هاي باشگاهی امير حسين صادقي

اولين تيم تيمه پدرش بود. بعد به تيم تخت جمشيد با

مربيگري مجيد مالمير در دسته دوم جوانان تهران به

مدت ۲ سال رفت ، در سال۱۳۷۵ به تيم جوانان شاهين

تهران پيوست با مربيگري داوود جليلي و علي يزدانبخش ،

۲ سال درتيم شاهين فعاليت داشت و در آن سال به تيم

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احد شیخ‌لاری

ملي جوانان ايران توسط مهدي مناجاتي دعوت شد در

سال ۱۳۷۷ به تيم مقاومت تهران با مربيگري زنده ياد

محسن آقازاده ، بابا رضي و نقوي جهت گذراندن خدمت

سربازي پيوست و تا سال ۱۳۷۹ در تيمهاي اميد و بزرگسالان

مقاومت بازي كرد در سال ۱۳۷۹ و با ديد خوب صمد مرفاوي

به اميد هاي استقلال دعوت شدو در سال ۱۳۸۰ براي تيم

بزرگسالان استقلال بازي كرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امير حسين صادقي
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه