بیوگرافی آرمین زارعی (آرمین ۲afm)

6 سال پیش
عکس اینستاگرام آرمین 2afm در حال اجرا
4.4/5 - (23 امتیاز)

بیوگرافی آرمین زارعی (آرمین ۲afm) همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

آرمین زارعی متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران، خواننده رپ فارسی و دیس لاو است.

زندگینامه آرمین ۲afm

بیوگرافی آرمین 2afm

با نام هنری آرمین ۲afm که برگرفته از مخفف نام خود او و سه نفر دیگر از دوستان دبیرستانی اش که سال‌ ها پيش باهم کار میکردند است، در دانشگاه زمانی که فهمیدن رپر است او را محترمانه اخراج کردند.

آغاز کار هنری

خوانندگی رو از دوران دبیرستان با ۴ تا از دوستانش بصورت خانگی شروع کرد. بعد از آن دوران تصمیم می گیرند در یک استودیوی فعالیت خود را ادامه دهد، آشنایی اش با رضایا و پیشنهاد او برای خواندن روی آهنگ نارگل باعث شد صدایش سر زبان ها بیافتد.

حاشیه ها

شروع کار جدی آرمین ۲afm
براساس گفته‌های خود او، اولین کار جدی‌اش «رقص جاماییکایی» بوده که پس از پخش در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی پیدا کرده‌است. وی فعالیت جدی خود را با همکاری رضایا شروع کرد. این دو، ترانهٔ «نازی، ناز گل من» را با همکاری شاهین فلاکت اجرا کردند؛ اما پس از مدتی رضایا تصمیم گرفت که دیگر با خوانندگان دیس لاو همکاری نکند و این دو نفر از هم جدا شدند.

همکاری با خوانندگان دیگر آرمین ۲afm
وی با دیگر خوانندگان زیرزمینیِ ایران مانند امیر تتلو نیز همکاری داشته‌ است. آرمین تاکنون با خوانندگان زیادی از جمله حسین، تهی، تتلو، طعمه، رضایا، فریدون آسرایی، حصین ،فلاکت، ساسی مانکن فعالیت داشته‌ است.

فالوئرهای اینستاگرام آرمین ۲afm
در حال حاضر صفحه اینستاگرام او پیش از ۴ میلیون فالوئر دارد.

دوستی با حسین تهی آرمین ۲afm
من و حسين تهی از دبيرستان تا دانشگاه هم‌کلاس بوديم‌، زماني که فهميدند رپ‌ خوان هستيم، محترمانه از ما خواستند که از دانشگاه برويم، ياس، تتلو و سروش هم دوره هایم هستند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سهیلا رضوی

شغل دوم آرمین ۲afm
وضع مالی خوبی دارد، می گوید خانوادش حامی مالی بودند. خودش تو کار پوشاک است و میگوید : صادقانه می گويم فرد ديگري سرمايه‌ گذاري کرده و من به او کمک می کنم، فروشگاه پوشاک مجتمع تجاری نارون برای وی میباشد.

ازدواج آرمین ۲afm
بصورت رسمی خبر ازدواج وی رسانه ای نشده است، اما عکس هایی از وی منتشر شده است !

دو سال نخواندن بعد از سال ۸۸ آرمین ۲afm
بی تجربه بودم، مي‌ ترسيدم، می گفتم زنداني می شوم‌، رفتار‌های بدی با من خواهد شد. اما امير تتلو با من حرف زد، گفت در ايران هيچ‌ وقت با تو رفتاری غير‌قانونی نمی کنند کلی کمک‌ ام کرد و نظرم را نسبت به حال‌ و‌ هوای آن روزها تغيير داد. بعد شجاعت پيدا کردم و آهنگ جديدم را منتشر کردم. ديدم اصلاً خبری از‌ آن رفتارهايی که فکر می کردم، نيست. فکر می کردم الان کار از من پخش شود، می روم کلانتری و کتک می خورم، اما باور کنيد اين شايعه‌ ها درست نيست. هيچ‌ وقت بيرون از چار‌چوب قانون با ما برخورد نکردند.

مجوز برای آثار آرمین ۲afm
از سال ۹۲ از سوی دفتر موسیقی اعلام شد که می تواند آثارش را به ارشاد بفرستد تا بعد از بررسی های لازم در صورت امکان برای کارهایش مجوز بگیرد، اما او تا امروز دست نگه داشته و به قول خودش سعی کرده خودش و کارهایش را زیر رادیکال ببرد تا بی گدار به آب نزند. آرمین برای کسب مجوز فعالیت در ایران تلاش کرده ولی موفق نبوده‌ است.

کارهای غیر قانونی آرمین ۲afm
خبر خروج وی از ایران و آهنگ سازی شایعه بوده اما او در یک ترانه ای با خواننده دختر هم آواز شد که می گوید تصميم گرفته‌ ام ديگر اين کار را هم نکنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ‏ملیندا دیلون‏

روی پای خودم ایستادن آرمین ۲afm
بيشتر کارهای خودم را جلو می برم، ترانه نمی فروشم، برای انتشار آهنگ دوصدائه با کسي هم پول نمی گيرم، اسپانسر هم ندارم چند ‌سال پيش پدرم گفت در خوانندگي راهت را برو‌ و فقط روي پای خودت بايست چه باور کنيد چه نه، من تا حالا روی پای خودم بوده‌ ام.

رعایت شئونات آرمین ۲afm
من اعتقادی به خود سانسوری ندارم اما سعی کردم اشکالاتم را اصلاح کنم. من هنوز هم سبک و سیاق موسیقی ام همان است فقط سعی می کنم کلامی که در کارهایم استفاده می کنم مطابق با عرف جامعه ای که در آن زندگی می کنم باشم.

پیشنهاد بازیگری آرمین ۲afm
چند بار به من پیشنهاد بازی در فیلم شد، اتفاقا نقش اول هم بود اما هرچه فکر کردم دیدم نقش هایی که برایم در نظر گرفته بودند در پوزیشن من نبود شبیه خودم نبود و نمی توانستم آن نقش را بازی کنم.

همکاری با مرتضی پاشایی آرمین ۲afm
پسری با اخلاق های کاملا متفاوت بود، بمب انرژی مثبت بود. همیشه به من روحیه می داد، از من خیلی تعریف می کرد و خیلی به من میدان می داد. این را تا به حال جایی نگفته ام اما دوتا از مطرح ترین آهنگ هایم به نام چیزی شده و مبارک باشه را در استودیوی مرتضی خواندم.

لحظه های زندگی با مرتضی پاشایی آرمین ۲afm
خیلی شب ها در استودیو با هم حرف می زدیم. خیلی دوستش دارم و هنوز هم هر چند وقت یک بار حتما باید سر خاکش بروم تا دلم آرام بگیرد. یکی از با شکوه ترین لحظات زندگی من را مرتضی برایم رقم زد، همیشه هم بین خودم و خودش می ماند، کاش امروز هم بود. دوست داشتم الان اینجا بود و بهش می گفتم که طرفدارتم

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پانته‌آ سیروس

آرزو آرمین ۲afm
این که سایه خانواده ام بالای سرم باشد و تنم سالم باشد.

احضار آرمین ۲afm
در شهریور ۱۳۹۵، آرمین به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

فعالیت های هنری آرمین ۲afm

تک‌آهنگ‌ها:
بزار پلی شه موزیکم (۲۶ تیر ۹۵)
بگو برا چی (۵ اردیبهشت ۹۵)
بارون (۱۸ اسفند ۹۴)
دمش گرم (۱۹ آبان ۹۴)
آروم یواش (۲ مرداد ۹۴)
نیستی «همراه با: فریدون آسرایی» (۱۷ اردیبهشت ۹۴)
طبق معمول (۱۴ اسفند ۹۴)
یه سالیه (۹ مهر ۹۳)
نه تابستون نه پاییز (۹ مرداد ۹۳)
چی شد صدا قطع شد (۷ اردیبهشت ۹۳)
نمی شه هرگز (۲۱ اسفند ۹۲)
چقدر خوبه همراه با ملانی (۸ اسفند ۹۲)
یه چیزی بگو به همراه: امیر تتلو (۲۱ دی ۹۲)
صدامو داری (۱۰ آذر ۹۲)
شبا کجایی (۲۱ آبان ۹۲)
دیوونه همراه با ملانی (۲۴ مهر ۹۲)
چته (۲۹ بهمن ۹۰)
مثل تو هیچ جایی ندیدم (۲۷ تیر ۹۰)
خوش بحالت (۲۲ فروردین ۹۰)
قلبم (۱۵ دی ۸۹)
چیزی شده (۲۷ آذر ۸۹)
مبارک باشه(۸۸)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی آرمین ۲afm
4.4/5 - (23 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • زهرا
    4 سال پیش

    چرا الان دیگه به خوندن ادامه نمی ده