بیوگرافی قیصر

6 سال پیش
عکس اینستاگرام قیصر
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی قیصر همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

قیصر متولد ۱۶ خرداد ۱۳۴۹ در تهران، خواننده است.

زندگینامه قیصر

بیوگرافی قیصر

نام اصلی اش بینش بلور است و مدت هاست با نام هنری قیصر فعالیت میکند، از همسرش سالهاست جدا شده او همچنان مجرد است، تکیه کلامش عزیزم است و بزرگ شده محله سرچشمه تهران می باشد.

آغاز کار هنری

ابتدا با خواندن قرآن و اذان در سر صف و عضویت در گروه سرود مدرسه شروع کرد.بعد از مهاجرت و خروج از ایران فعالیت موسیقی خود را در نروژ کلید زد.

حاشیه ها

خانواده هنرمند قیصر
پدرش از هنرمندان عرصه بازیگری و کارگردان تئاتر بود. قیصر : عموی بزرگم حسین خان بلور، ایشون تو خبرگزاری پارس بودند، عموی پدرم حبیب الله بلور مربی نام دار کشتی (مربی غلامرضا تختی) بود، حسن خان بلور از پایه گذران بازیگری و تئاتر هم در ایران بود.

قرآن و اذان در مدرسه قیصر
من تو گروه سرود مدرسه می خوندم، از اولش صدام خوب بود. اینجوری نبود که صبح بلند شم صدام خوب شه، قرآن میخوندم سر صف، بعدش دهه ۶۰ در خفقان آن دوران گروه هنری برای خوانندگی را تشکیل دادیم و در مراسمات و تولدات خصوصی شرکت میکردیم.

مهاجرت از ایران قیصر
از سن ۱۹ سالگی با شروع جنگ ایران و عراق مهاجرت کرد. ابتدا دو ماه و نیم در ترکیه ساکن بود سپس به اسلو پایتخت نروژ رفت، در همانجا به کسب و کار و زندگی مشغول شد و با توجه به علاقه ای که به موزیک از دوران کودکی داشت شروه به فعالیت کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمیدرضا یراقچیان

قیصر در کنار مردم قیصر
بینش بلور با انتخاب نام قیصر بعنوان نام هنریش به مردم فهماند که از آنهاست و جدا از آنها نیست، او با چند آهنگ داش مشتی به اوج محبوبیت رسید و طرفداران بسیار پیدا کرد.

ازدواج و فرزندان قیصر
از ازدواج اولش که منجر به طلاق شد یک دختر به نام آیلین و یک پسر به نام آرین دارد، هردو بزرگ شده و تحصیل کرده آمریکا در کنار مادرشان هستند. آرین ۲۷ ساله با دختری از چین ازدواج کرده و در لس آنجلس تعمیرگاه بزرگ دارد، آیلین دخترش ۲۲ ساله فوتبالیست هست و دانشجو می باشد.

علایق و فراغت قیصر
به کتاب خوندن و ورزش خیلی علاقه داره و اوقات فراغتش را با کتاب خواندن و ورزش سپری میکند به کتابهای دولت آبادی علاقه خاص دارد و می گوید چندین بار این کتابها را میخوانم.

دستگیری قیصر در ایران
بعد ۸ سال از اولین مهاجرت خود به نروژ به ایران رفت آمد می کرد. اما در آذر ماه ۹۳ پاسپورت اش در فرودگاه امام خمینی ضبط و راهی دادگاه رسانه شد، شایعه دستگیری وی در آن زمان صحت ندارد، بعد از حضور در دادگاه به علت وجود بعضی از مسائل عفت دار در موزیک ویدیوها به ۲۵۰ هزار تومان جریمه محکوم شد، سپس توانست پاسپورت خود را دریافت نماید.

طرفدار فوتبال قیصر
او شدیدا فوتبالی است و می گوید من عاشق استقلال هستم، فوتبال ایران را دوست دارم، تیم ملی را خیلی دوست دارم و تنها تیمی که می تونه اشک منو در بیاره و خوشحالم بکنه تیم ملی ایران هست. او اطلاعات زیادی در مورد تاریخ و اطلاعات بازی های فوتبال دارد، و می گوید بخاطر ناصر حجازی طرفدار استقلال شده و او را خوشتیپ ترین بازیکن فوتبال می داند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دبی هری

جواب کوتاه قیصر
ایران : عشقه، خیلی خوشحالم ایران اینقد قدرتمند شدند
بهترین غذا : قرمه سبزی با پیاز فرواوان و گوشت زیاد
علی کریمی : علی آقا کارش درسته، او یکی از مفاخر بزرگ هست
فرهاد مجیدی : خیلی خوبه فقط تیم ملی هم، اونم نتونست
بازیگران مورد علاقه قبل انقلاب : بهروز وثوقی – نصیریان، استاد کشاورز و ناصر ملک مطیعی
بازیگر مورد علاقه بعد از انقلاب : شهاب حسینی
امام رضا (ع) : امام رضا رو خیلی دوست دارم، عشق منه
دکتر ظریف : یکی از کسانی هستند که منو خوشحال می کند

فعالیت های هنری قیصر

آلبوم ها:
قیصر
قیصر ۲
شیرینی
به من نگو دوست دارم

و دهها موزیک ویدیو و تک اهنگ …

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی قیصر
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه