بیوگرافی مجتبی کبیری

6 سال پیش
عکس اینستاگرام مجتبی کبیری
2.9/5 - (41 امتیاز)

بیوگرافی مجتبی کبیری همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

مجتبی کبیری (زاده ۱۳۴۰) خواننده ایرانی در سبک پاپ است.

زندگینامه مجتبی کبیری

بیوگرافی مجتبی کبیری

وی ازدواج کرده است و از سال ۷۰ وارد موسیقی پاپ شده است.

آغاز کار هنری

کبیری در دههٔ ۱۳۷۰ وارد موسیقی پاپ شد و در دههٔ ۱۳۸۰ همه‌گیر شد. اولین آلبوم او «ساز مخالف» نام داشت. کبیری در سال‌های بعد از آن پرکار بود اما تدریجاً فعالیتش کم شد. در سال ۱۳۹۴ او با آلبوم «اتاق ساکت» دوباره به عرصهٔ موسیقی ایران بازگشت.

حاشیه ها

سبک مجتبی کبیری
کبیری در سبک پاپ می‌خواند. او بابت شباهتش با یک خوانندهٔ دیگر (به طور مشخص، سیاوش قمیشی) مورد انتقاد قرار گرفته‌ است.

ازدواج مجتبی کبیری
این هنرمند با خانم میترا طوسی ازدواج کرده است. وی با بیان اینکه ازدواج، مساله‌ای اساسی در زندگی هر انسان به شمار می‌رود، یادآور شد: هر چه ازدواج زودتر و در سن مناسب‌تری باشد بهتر و تاثیرگذارتر است. وی ادامه داد: هنرمندان با توجه مشغله‌هایی که دارند زندگیشان هم سخت و پر تلاطم است به همین دلیل نیاز به حمایت خانواده دارند، من در تمام مراحل زندگی‌ام مدیون همسرم هستم که همیشه پشتوانه من بوده و حمایت‌هایش را دریغ نکرده است.

قدردانی مجتبی کبیری
قدردانی یکی از ویژگی‌های انسان‌های خوب است و به نظرم باید قدر پدر و مادر را بیش از هر چیز بدانیم، وقتی والدین از دنیا می‌روند گویی ستون خانه‌ شکسته است. بنابراین بهتر است به جای اینکه بعدها به عکس آنها نگاه کنیم و حسرت بخوریم، تا زمانی که در قید حیات هستند به آنها خدمت کنیم.

تدریس موسیقی مجتبی کبیری
مجتبی کبیری: زمانی که با همسرم ازدواج کردم هنوز خواننده نشده بودم اما موسیقی تدریس می کردم و وارد عرصه موسیقی شده بودم. این را واقعاً می گویم که همسرم همیشه همراه من بوده و شرایط بسیار خوبی را برای فعالیت هنری من فراهم کرده. ولی من در عوض بیشتر ایشان را حرص داده ام!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی چارلز والترز

علاقه همسرش به صدای مجتبی کبیری
میترا طوسی: نه واقعاً این طور نیست و مجتبی هم شرایط خوبی برای زندگی مان فراهم کرده و در این هفده سالی که ازدواج کرده ایم همیشه تلاش کرده محیط خانه را برای خانواده اش آرام و امن نگه دارد. البته قبل از ازدواج چون ما با هم نسبت فامیلی داریم(مادرهای ما با هم دختر خاله اند.) من با کارهای ایشان آشنا بودم ولی همان طور که خودشان گفتند به طور رسمی و حرفه ای خواننده نشده بودند اما در برخی مهمانی های خانوادگی که پیانو می زدند و می خواندند خیلی صدای شان را دوست داشتم. من خودم با اینکه به موسیقی علاقه زیادی دارم اما به صورت تخصصی سررشته ای در این هنر ندارم و بیشتر کارهای مجتبی را می شنوم و نظر می دهم. البته قبل از ازدواج مان به موسیقی خیلی علاقه داشتم اما آن موقع خواننده ها خیلی کم بودند و راحت تر می شد کارهای خواننده های مختلف را گوش کرد.

علاقه دختر مجتبی کبیری
مهرنوش دختر بزرگ مجتبی کبیری است که مثل خیلی از دخترهای دیگر کلی طرفدار پدرش است و به حرفه او نیز علاقمند است. تا جاییکه خودش هم دوست دارد موزیسین شود. صحبت های مهرنوش را از زبان خودش می خوانید: من موسیقی را دوست دارم و کارهای بابا را هم گوش می کنم، البته نه اینکه مدام موزیک های پدرم را گوش کنم چون نمی شود فقط یک خواننده را دنبال کرد. من با موسیقی بزرگ شدم و به همین خاطر از گوش دادن موسیقی لذت می برم. فکر می کنم چون کار بابا موسیقی بوده روی علاقه من هم تاثیر گذاشته و باعثشده من بیشتر به موسیقی علاقه پیدا کنم. دوست دارم وقتی بزرگتر شدم خودم ساز بزنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امی رسوم

احساس مردم احساس مجتبی کبیری
کسی که وارد عرصه موسیقی می شود فقط نباید خودش را در نظر بگیرد، ‌ احساس من احساس مردمم هست. وقتی می خواهم کار جدید آماده کنم به این فکر می کنم که دل همه را به دست بیاورم و همه مخاطبان و طرفدارانم را راضی نگه دارم. وقتی مردم با یک کار خوب از یک خواننده مواجه می شوند طبیعی است که انتظارشان از او بالا می رود. به نظرم این اتفاق بسیار خوبی است اما به این شرط که ادامه دار باشد و برای یک خواننده در آلبوم های بعدی اش هم اتفاق بیفتد.

ناراحتی از باند بازی ها و مجتبی کبیری
به نظرم یکی از معضلات اساسی موسیقی امروز ما محدود شدن همه چیز به چند خواننده است. ما خواننده های زیادی داریم که هر کدام در سبک های مختلف فعالیت می کنند و طرفدارهای خاص خودشان را دارند اما شرایط برای همه به یک اندازه فراهم نیست و باند بازی هایی که می شود باعثشده تعداد انگشت شماری از خواننده ها سرزبان ها بیفتد و بقیه در حاشیه باشند. من خودم به عنوان یک خواننده مسئولیتی را احساس می کنم، به همین خاطر هم بود وقتی با یکسری از دوستان با وزیر محترم ارشاد دیدار کردیم همه این معضلات را بر زبان آوردم. مشکلاتی که شاید حرف دل خیلی از دوستان دیگر بود اما بقیه چیزی نگفتند و سکوت کردند. متاسفانه باید بگویم من در بین همکاران خودم در عرصه موسیقی هیچ همبستگی نمی بینم و شاید به همین خاطر هم باشد که مشکلات مان حل نمی شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تیناشی

کنسرت مجتبی کبیری
شرایط برای کنسرت فراهم نیست. من بعد از سال ۸۹ که آخرین کنسرتم را اجرا کردم دیگر روی صحنه نرفتم، با اینکه از لطف و محبت مردم خبردار بودم و می دانستم آنها دوست دارند من را روی استیج ببینند اما شرایط را برای روی صحنه رفتن اصلاً مناسب نمی دیدم. البته چند وقت پیش در بندرعباس کنسرت داشتم و مردم خیلی استقبال کردند. خیلی خوشحالم با وجود اینکه هیچ حمایتی از ما نشد اما همه برنامه ها به خوبی پیش رفت و مردم راضی بودند. خودم همیشه دوست داشتم در همه جای ایران کنسرت داشته باشم و به نوعی تور کنسرت دور ایران برگزار کنم، این اتفاق تا جایی هم افتاد اما همه چیز آن طور که ما انتظار داشتیم پیش نرفت و من فعلاً برنامه های کنسرت را به آینده موکول کرده ام. البته برنامه ریزی برای کرج، کرمان، سیرجان، رشت و… داریم.

فعالیت های هنری  مجتبی کبیری

آثار
کبیری علاوه بر آلبوم‌های مختلفی که منتشر کرده، در برنامه‌های مختلف هنری در ایران نیز اجرای زنده داشته‌است. همچنین به دنبال انتشار آلبوم «اتاق ساکت» وی برنامه‌ای برای تور در شهرستان‌های مختلف ایران را اعلام کرد.

آلبوم‌ها:
نگاه
ساز مخالف
معرکه
شب و روز
اتاق ساکت

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی مجتبی کبیری
2.9/5 - (41 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه