بیوگرافی ندیم عمرانی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام ندیم عمرانی
4.7/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی ندیم عمرانی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

ندیم خواننده پاپ ایرانی که متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در قرچک تهران میباشد.

زندگینامه ندیم عمرانی

بیوگرافی ندیم عمرانی

محل سکونت وی تهران است.

آغاز کار هنری

ندیم عمرانی دو آلبوم توانست روانه بیرون کند ولی اکثر تک آهنگ هاش که هر ماه می آید بسیار زیبا هست به طوری که میتوان گفت بمب آهنگ ماه است.

حاشیه ها

علایق ندیم عمرانی
او از بچگی عاشق صدای معین بوده و رنگ مورد علاقه اش آبی کمرنگ و غذای مورد علاقه وی سبزی پلو با ماهی هست.

قطعات با مرتضی پاشایی و ندیم عمرانی
ما بعد از «نگو» چند قطعه نظیر «چجوری؟»، «ثانیه ها»، «گذشته ها» و «به عشق دیدنت» و… را منتشر کردیم. از مدتها قبل دوست داشتم «چشم چشم» را بخوانم. همیشه دوست داشتم که چنین کاری منتشر کنم.

دوستی با مرتضی پاشایی و ندیم عمرانی
من و مرتضی دوست قدیمی هستیم و ارتباط ما به قبل از قطعه «یکی هست» باز می گردد.

شاخصه های کار مرتضی پاشایی از نظر ندیم عمرانی
اول از همه این است که مرتضی پسر بسیار خوبی است. مرتضی هنرمند است و یکی از بزرگان موسیقی ایران است.

آثار مرتضی پاشایی با ندیم عمرانی
فکر می کنم پنج یا شش قطعه برای من تولید کرده است. در همین آلبومی که منتشر خواهم کرد هم حضور دارد.

بخشش مرتضی پاشایی به ندیم عمرانی
این نکته ای که اشاره کردی بسیار جالب بود. یک سال من و مرتضی از هم دور بودیم و فرصت دیدار همدیگر را نداشتیم. پس از یک سال همدیگر را ملاقات کردیم و گفت که یک کار برای من ساخته است. قطعه نگو را ساخته بود و من گوش کردم به او گفتم که به تازگی قطعه «یکی هست» منتشر شده است. اگر این را هم خودت منتشر کنی اتفاقات خوبی رخ می دهد. شاید اگر آن زمان خود مرتضی قطعه «نگو» را ارائه می کرد به اندازه دو «جاده یکطرفه» جواب می گرفت. گفت که دوست دارم این کار را تو بخوانی چون به تو قول داده بودم که یک موزیک خوب باید بخوانی. من ترس داشتم و هر لحظه حس می کردم که نکند پشیمان شود. حتی دو نفر از خواننده ها به مرتضی گفتند که این کار را ما بخوانیم. مرتضی هم گفت چون قول این اثر را به ندیم داده بودم پس برای ندیم است. در بحث مالی هم او از من پولی دریافت نکرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سوفی ترنر

عدم حمایت از ندیم عمرانی
زمانی که قصد پخش کار را داشتیم همه سایتها لج کردند و هیچ سایتی کار من را منتشر نکرد. این قطعه تصویری هم شده بود و هیچ شبکه ای هم حمایت نکرد. این کار ۱۷۰۰۰ دانلود و پس از چهار روز در منطقه آریا شهر قطعه «نگو» را شنیدم. نمی دانم. اصلا انگار که خدا این کار را به مردم داد و گفت که گوش کنید. همه چیز این کار هماهنگ بود و کسی که باعث شد من وارد بحث انتشار آلبوم و مجوز بشوم مرتضی پاشایی بود.

کارهای قبلی ندیم عمرانی
قطعاتی نظیر «مادر» و «می میرم» هم با استقبال خوبی رو به رو شد. خودم ملودی «حسرت» را برای «شروین» ساخته بودم که «نیما علامه» تنظیم کرده بود. مرتضی پاشایی ابتدا این قطعه را تنظیم کرد و سپس نیما علامه این کار را انجام داد. پس از انتشار حسرت، مرتضی به من گفت که چرا این کار را انجام دادی در حالی که خودت هنوز موسیقی نداری. من هم گفتم که قسمت و روزی این هنرمند بود. خدا را شکر قطعه نگو ده برابر حسرت جواب گرفت. اصلا سطح کاری من عوض شد.

تعداد کارهای خوب ندیم عمرانی
نمی شود گفت که خوب است. اما خدا را شکر فکر می کنم خوب است.

توقع از ندیم عمرانی
بله. پس از «نگو» مهم بود که چه قطعه ای را منتشر خواهم کرد و دست و پای من می لرزید. مرتضی پاشایی در اصل با من دشمنی کرد که آن کار خوب را به من واگذار کرد! پس از آن قطعه «به عشق دیدنت» از ساخته های «علیرضا طلیسچی» را منتشر کردم. سپس با مرتضی «گذشته ها» و «ثانیه ها» را ارائه کردیم و نمی گویم که از «نگو» خیلی بهتر بودند ولی خدا را شکر زیر سوال نرفتیم. پیش از انتشار قطعه گذشته ها، مرتضی این کار و قطعه «به خدا» را که خودش خواند را به من ارائه کرد و حق انتخاب داشتم. گفت که هرکدام را اگر انتخاب کنی من قطعه دیگر را در آلبوم خودم قرار می دهم. گذشته ها را انتخاب کردم و خدا را شکر که هر دو قطعه خوب شنیده شد.

سخت تر شدن کار ندیم عمرانی
زمانی که «چشم چشم» را خواندم از تقریبا هشت خواننده بزرگ لس آنجلسی، تبریک شنیدم. سپس بازخورد مردم را می دیدم و واقعا هم در مورد مرتضی نخوانده بودم و برای تمامی بیمارانی خواندم که به این بیماری دچار بودند. مردم در هر پیام فقط برای من دعا می کردند و می گفتند که از بین این همه خواننده چرا هیچ وقت برای بیماران این کار را انجام نداده بودند؟

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ناهید مسلمی

بزرگترین ترس ندیم عمرانی
می خواهم زمانی که آلبوم را منتشر کردم طرفدارانم بگویند که دست ندیم درد نکند و آنچه که توقع داشتیم را منتشر کرد. ترس من اینگونه شده است که دچار استرس قلبی شده ام.

پیشنهادات خارج از کشور ندیم عمرانی
دلیل اینکه من کارهای زیاد تصویری منتشر کردم دو شرکت موسیقی داخل کشور بودند و گفتند که مردم تو را نمی شناسند. من اصلا تصویر نمی خواستم و خواننده ای بودم که داشتم به شکل صوتی کار می کردم. ما تصاویر را منتشر کردیم و کارها را انجام دادیم ولی دیدم که آن طرف هم سختی های خودش را دارد. به این راحتی نیست که شما همین الان ویدئو بسازید و کار شما را پخش کنند. خواننده می شناختم که ۴۰ میلیون تومان هزینه کرده است و ویدئو ساخته است و رییس فلان شبکه گفته که با قیافته تو حال نمی کنم! خواننده مجاز بوده است و به او هم گفته بودند که تو را نمی شناسند و ویدئو ساخته و اثر وی را رد کرده اند. مردم چهره تو را می شناسند و از این جهت خوب است ولی سختی های زیادی هم آن سبک کاری دارد. خدا را شکر می کنم که من با کارهای صوتی، ندیم شدم و با کارهای تصویری مطرح نشدم. من با علیرضا طلیسچی زمانی که او کار قرار نبود را ارائه کرد و مطرح شد با او به یکی از این شرکت ها مراجعه کردیم. یکی از مدیران شرکت به علیرضا گفت که اسم شما سخت است! به من هم گفت که کسی شما را نمی شناسد و باید ویدئو تولید کنید. به او گفتم که من می روم ولی همدیگر را می بینیم. کمتر از یک ماه و نیم بعد کار «نگو» من منتشر شد. من از آن طرف پیشنهادات زیادی هم داشتم و چه شب هایی من را برای اجرا در کلاب های دبی و ترکیه دعوت می کردند ولی اصلا نرفتم. حتی آن زمان که به محل خواندن این خواننده های لس آنجلسی می رفتم زمانی که من را معرفی و درخواست می کردند که بالا بیایم، نمی رفتم. به دلیل اینکه نگاه من به گونه ای دیگر بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جرج مایکل

رگ خواب مخاطبین ندیم عمرانی
من نمی دانم زیرا همه نوع مخاطب دارم. وقتی که مثلا به اجرای ارگانی می روم ناگهان یک خانم مسن به دلیل قطعه مادر به من ابراز علاقه می کند. همچنین وقتی هم که به عنوان مثال قطعه نگو را می خوانم، مخاطبان جوان به وجد می آیند. نمی توانم بگویم که مخاطب من چه چیزی می خواهد ولی آنها همان ندیم احساسی که در «نگو» دوست داشتند را می خواهند.

تیم تولید آلبوم ندیم عمرانی
حضور مرتضی پاشایی و «میلاد ترابی» قطعی شده بود. «فرامرز جعفری»، «علیرضا طلیسچی» ، «امیرعلی بهادری» ، «مسعود مفیدی» ، «فربد فروغی» و «رسول پویان» چهره های دیگری هستند که با آنها همکاری خواهم داشت.

فعالیت های هنری ندیم عمرانی

ندیم دو آلبوم به نام های ” اونی که گفته بود می مونه ” و ” غصه نخور ” بهمراه ۵۲ تک اهنگ زیبا از خودش منتشر کرده است.

اونی که گفته بود می مونه:
دل من
دیگه رفتم
اونی که گفته بود می مونه
سم عشق
رفتیو
نشستی گریه می کنی
روز و شب
برس خدایا

غصه نخور:
غصه نخور
عکس کهنه
دلم نمی خواد
تو
خاک
دل ساده
منو فراموش نکن
ریمیکس

تک آهنگ ها:
بگو چی شد
نرو
میمیرم
خبر
شانس بد
مادر
نگو
تمومش کن برو
به عشق دیدنت
نپرس حالمو
گذشته ها
دوری از خاطرات با حضور منصور زند
التماست نمیکنم
تو حقی نداری
ثانیه ها
صدام کن
چه جوری
حالا منو
دل بی قرار
دوباره عاشقم شو
بمون به خاطرم
سفر
ب مثل بهار
جیگرم سوخت
چشم چشم
دلم شکست
قسم با حضور مهران نوروزی
کم اوردم
زیر بارون
دلم نیومد
برو از پیش من
فریب
نیستی
یکی دیگه
آرومم کن
دل دیوونه
تنها با خودم
برگرد دیوونه
کی باعثش شده
بهم حق بده
برس به زندگیت
جذابی
کنارتم
فدا کردی
چشمای من
به من عادت کن
تنهام نذار
به همه بگو
عاشقم کن
تنهایی
نام و نشون
چه سخته
میشکنه دلم
حال غریب

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی ندیم عمرانی
4.7/5 - (7 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • علی
    12 ماه پیش

    سلام آقای ندیم عمرانی صداتو خیلی دوست دارم موفق باشی

  • علی
    12 ماه پیش

    آقای ندیم عمرانی این ترانه که برای بیماران خوندی عالی بود چشم چشم همیشه سلامت باشی