بیوگرافی میلاد میداوودی

6 سال پیش
بیوگرافی میلاد میداوودی
Rate this post

بیوگرافی میلاد میداوودی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
میلاد میداودی (زادهٔ ۳۰ دی ۱۳۶۳ در مسجدسلیمان) بازیکن فوتبال ایرانی است، که در باشگاه فوتبال نفت مسجد سلیمان بازی می‌کند.

زندگینامه میلاد میداوودی

بیوگرافی میلاد میداوودی

شروع فعالیت ورزشی

وی سابقه عضویت در باشگاه فوتبال سیاه جامگان خراسان، استقلال صنعتی خوزستان، باشگاه فوتبال استقلال تهران، الاهلی امارات، باشگاه فوتبال استقلال اهواز و باشگاه فوتبال پاس تهران و باشگاه فوتبال سایپا البرز را دارا می‌باشد.

وی در تاریخ ۱ مرداد ۹۶ به نفت مسجد سلیمان پیوست.

میداوودی ۲۹ بازی ملی و ۶ گل زده را نیز در کارنامه خود دارد.

حضور در تیم های ملی

میداوودی جزو معدود بازیکنان ایرانی است، که طی ۱۰ سال اخیر بصورت مستمر در تمام رده‌های سنی تیم ملی (نوجوانان، جوانان، امید، تیم ملی ب و تیم ملی بزرگسالان) بازی و گلزنی کرده‌است. در رده بزرگسالان و تیم ملی، تا پایان سال ۱۳۹۰ در ۳۰ مسابقه مقابل تیم‌های ملی مختلف به میدان رفته و این به غیر از بازی‌های تدارکاتی، برابر تیم‌های باشگاهی خارجی است، که جزو بازی‌های ملی محسوب نمی‌شود.

میداوودی ۲۹ بار برای تیم ملی بازی کرده که ۶ گل و ۶ پاس گل در کارنامه وی وجود دارد. اولین گل ملی میداوودی در خرداد سال ۱۳۸۶ مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین در رقابت‌های غرب آسیا در کشور اردن و آخرین گل ملی میلاد در برابر تیم ملی فوتبال اندونزی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به ثمر رسید.

حاشیه ها و زندگی شخصی

میلاد میداوودی ۳۰ دی ماه سال ۱۳۶۳ در خانواده‌ای پنج نفره زاده شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیومرث هاشمی

او یک خواهر و یک برادر دارد و تا سن دوازده سالگی در زادگاهش مسجدسلیمان در استان خوزستان زندگی می‌کرد. میداوودی در سال ۱۳۸۶ ازدواج نمود که حاصل آن دو دختر به نام‌های آمیتیس و آتریسا است.

میداوودی در سال ۱۳۷۹ مشغول به بازی در تیم نوجوانان باشگاه فوتبال استقلال اهواز می‌شود و در اولین بازی خود در مقابل باشگاه فوتبال شاهین اهواز، اولین گل رسمی خود را به ثمر می‌رساند.

افتخارات ورزشی

قهرمانی جام حذفی ایران همراه با استقلال تهران در فصل ۱۳۹۰
قهرمانی در جام حذفی امارات همراه با تیم الاهلی در فصل ۲۰۰۷/۲۰۰۸
قهرمانی در لیگ برتر امارات همراه با تیم الاهلی در فصل ۲۰۰۸/۲۰۰۹
قهرمانی در لیگ دسته اول ایران همراه با نفت مسجدسلیمان در فصل ۲۰۱۷/۲۰۱۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میلاد میداوودی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه