بیوگرافی محمد زارع

6 سال پیش
عکس اینستاگرام محمد زارع در حال اجرا
3.6/5 - (53 امتیاز)

بیوگرافی محمد زارع همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

محمد زارع متولد ۲۸ خرداد ۱۳۶۴ خواننده است.

زندگینامه محمد زارع

بیوگرافی محمد زارع

همیشه از پدرش میخواست که برای او یک کیبورد بخرد تا اینکه بالاخره یه روز به آرزویش رسید و پدرش به قولش عمل کرد. تابستان همون سال کلاس موسیقی ثبت نام کرد اسم استادش استاد جلالی بود. توی کلاس موسیقی از همه شاگردها تنبل تر و بازیگوشتر بود. اهل رقابت هم نبود چون دوست داشت آن چیزی را که خودش بلد بود ببیند نه چیزهایی که دیگران بلد بودند. ۸ ساله بود هر شب یک ساعت تمرین میکرد نه کمتر نه بیشتر. چند سالی گذشت حدود ۴ یا ۵ سال . یک روز که پشت ساز نشسته بود یک ملودی به ذهنش اومد، اجرایش کرد و سریع روی کاست ضبطش کرد. از خونه زد بیرون و رفت پیش دوستانش تا آهنگی رو که ساخته بود گوش کنند. وقتی گوش کردند همه مسخره اش کردند خیلی ناراحت شد ولی با خود گفت دفعه بعد یه آهنگ میسازد که دیگه جرات نکنند مسخره اش کنند. ولی این قضیه چند باری تکرار شد و هر دفعه همون قول همیشگی رو به خودش میداد.

آغاز کار هنری

یک روز همینطور که داشتم روی یک ملودی جدید کار میکردم چشمم به ترانه ای از خانم حیدرزاده افتاد که روی میز اتاقم بود ترانه ” هو ای رفتن”خیلی عجیب بود ملودی من با ترانه خانم حیدر زاده انگار مکمل همدیگه بودن به نظر خودم کار خیلی قشنگی بود. یک کم جدی شدم و شروع به کار کردم هر چقدر که جلوتر میرفتم علاقه بیشتری پیدا میکردم که کار رو ادامه بدم و بالاخره تموم شد. اولین ملودی من که کلام هم داشت. سریع ملودی رو ضبط کردم و خودم هم به صورت ماکت روی کار خوندم و دوباره سریع از خونه زدم بیرون . آنقدر هیجان زده بودم که حتی خودم آهنگی که ضبط کرده بودم رو گوش نکردم . رفتم به خونه دوستم و به بقیه هم زنگ زدم که سریع بیان . دوستام که فکر میکردن مثل دفعه های قبل بعد از گوش کردن باید مسخره ام کنن یه لبخند تمسخر آمیز روی لباشون بود. نوار کاست رو توی ضبط صوت گذاشتم و play کردم . شروع شد چند ثانیه ای گذشت که برای اولین بار صدای ضبط شده خودم رو شنیدم هم، خودم هم دوستام . خیلی تو ذوقم خورد طوری که بلند شدم که ضبط صوت رو خاموش کنم ولی بچه ها جلومو گرفتن. وسطای آهنگ بود که دیدم لبخند تمسخر آمیز بچه ها از بین رفته و توی نگاهشون یک کم ناراحتی هست ، اشک توی چشمای همشون حلقه زده بود. باورم نمیشد ولی اونا تحت تاثیر قرار گرفته بودن. البته اون موقع ۱۶ یا ۱۷ ساله بودیم . وقت ، وقت عشقهای گذری و کوتاه مدت اما ساده و بی ریا بود. آهنگ که تموم شد یکی از دوستام بلند شد و صورتم و ماچ کرد و گفت: دمت گرم خیلی خوب بود . حس خوبی بود اولین بار بود که یک نفر از کار موسیقی من تعریف میکرد. اون شب تا صبح خوابم نبرد نمیدونم خوشحال بودم یا هیجان زده. هم داشتم فکر می کردم که اگه این کارو ادامه بدم میتونم . (البته هیچ وقت از ترانه خانم حیدر زاده سوء استفاده نکردم و فقط از اون کار برای یادگیری استفاده کردم و برای ایشان احترام خاصی قائل هستم ).

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پدرام کریمی

حاشیه ها

نواختن ساز محمد زارع
از ۸ سالگی شروع به نواختن پیانوکردم و ساز تخصصیم پیانو هست.

آموزشگاه موسیقی محمد زارع
آموزشگاه موسیقی فکور می رفتم.

آهنگسازی و تنظیم محمد زارع
ازسن ۱۴ و ۱۵ سالگی ساختن ملودی روشروع کردم.

تحصیلات محمد زارع
دانشجو رشته ی مهندسی کشاورزی بودم که انصراف دادم و مدتی تحصیل نمیکردم ولی الان دانشجو رشته ی موسیقی هستم.

خواهر و برادر محمد زارع
۲ برادردارم و فرزند آخر خانواده هستم.

ازدواج محمد زارع
محمد زارع مجرد است.

اولین کنسرت محمد زارع
اولین کار زنده من و کنسرتم در تبریز و در سال ۱۳۸۵ بود که با استقبال خوبی هم روبرو شدیم وشب تکرار نشدنی بود.

آلبوم محمد زارع
در مورد آلبوم سومم بایدبگم ازکارهای خودم کمتر استفاده شده وبادوستان زیادی همکاری کردم که بیشتر از ۷۰ درصد کارآماده شده و در مرحله تنظیم هست و امیدوارم تونسته باشم رضایت مردم و دوستداران موسیقی رو جلب کرده باشم.

سایر فعالیت های هنری محمد زارع
باید بگم که خود من هم از سن ۱۳ یا ۱۴ سالگی به ترانه و شعر علاقه داشتم به خاطر همین گاهی اوقات چند بیتی ترانه میگفتم که اون موقع اغلب نیمه کاره می موند. از صبح روز بعد جدی تر شده بودم یواش یواش روی بعضی ملودی های کوتاه یکی دو خط ترانه مینوشتم. کم کم یک کم با تجربه شده بودم بعد از هر کار حس میکردم یک چیز تازه یاد گرفتم. تازه داشتم طعم پیشرفت کردن رو حس می کردم . یکی از همون روزها بود که من هم مثل بقیه حس کردم که حسی به اسم دوست داشتن و عشق داره وارد زندگیم میشه. جالب بود اون روزها همه چیز خوب بود . چند ماهی از این قضیه گذشت که یه اتفاق باعث شد که همه چیز به هم بریزه اول حس دوست داشتن و عشق تبدیل به حس تنهایی و دلواپسی شد. خیلی ناراحت بودم خوب اون موقع برای من و سن و سال من عادی بود که اینقدر زود دلبسته بشم. بگذریم اون روزها راحتر ترانه می نوشتم ، راحت روی ترانه هام ملودی می ذاشتم . یادمه شعر و ملودی آهنگ خریدار یکی از همون روزها انجام شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهرام گلپریان

فعالیت های هنری محمد زارع

آلبوم ها:
رو در و دیوار این شهر
رو در و دیوار این شهر ۲
دلداده
دیوانه از قفس پرید

تک آهنگ ها:
هوا
رو در رو
گاهی وقتا
خودم تنها
شب تنهایی
تبعید
بارون
دلم میخواد
می تونستیم
رو در و دیوار این شهر
دوست داشتم
به سلامت
خطا کردم
سال خوب
رو درو دیوار این شهر (ریمیکس)
باران
دل عاشق من

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی محمد زارع

 

3.6/5 - (53 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • ممد
    5 سال پیش

    رو نوار کاست پیکانمون همش از تو یادگار بود

  • NEMI
    3 سال پیش

    جناب زراع آهنگ «رو درو دیوار…» بی‌نظیر بود و هست. از بچگی تا الان که الانه این آهنگو هرچند روز پلی میکنم و اصلا برام تکراری نمیشه…🥺⁦❤️⁩