بيوگرافی نسرین مقانلو

6 سال پیش
عکس اینستاگرام نسرین مقانلو
Rate this post

بيوگرافی نسرین مقانلو همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

نسرین مقانلو (زاده ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران) هنرپیشه ایرانی است.

زندگینامه نسرین مقانلو

بيوگرافی نسرین مقانلو

فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. خواهرش در امریکا زندگی می کند و برادرش مربی سطح بالای تکواندو است. مادرش قبل از انقلاب تئاتر کار می کرده است. خانواده نسرین مقانلو ( همسر و پسرانش ) در امریکا زندگی می کنند. برای دیدار با خانوادش یا او به امریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. دو پسر دارد به نام های ارشیا و آرین که در امریکا به دنیا آمده اند و همانجا بزرگ شده اند. به واسطه اینکه در خانواده هنرمند بزرگ شده با حرفه بازیگری آشنا بوده است. از نوجوانی در زمینه تئاتر فعالیت داشته است. بازیگری در سینما را با بازی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۷۰ شروع کرده است. پس از آن در چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرد. مدتی به خاطر ازدواج به امریکا مهاجرت کرد و مدتی در آنجا ساکن بود پس از بازگشت با بازی در فیلم سینمایی ماندگار و خاطره انگیز مهمان مامان خود را به عنوان یک بازیگر مطرح معرفی کرد.

حاشيه ها

آشنایی و ازدواج
همسرش کمال خلیلیان فوتبالیست تیم ملی و استقلال ساکن امریکا بوده است که برای دیدار با خانواده اش به ایران می آید. از طریق آشنایان با همسرش آشنا می شود و پس از دو ماه نامزدی با هم ازدواج می کنند و به امریکا می روند. خودش گفته است که با ازدواج عاشق شدم و به خاطر ازدواج ۱۰ سال از آنچه دوست داشتم دور بودم که این ۱۰ سال خیلی به من سخت گذشت. آن زمان بسیار دلتنگ بودم و خیلی شب ها فیلم های خودم را نگاه می کردم. همسرم در آن زمان همیشه بابت دلتنگی من ناراحت بود و همیشه می گفت که من هر کاری برای تو بکنم تو خوشحال نیستی. از او تشکر می کنم چون همیشه حمایتم کرد و از بچه هایم نیز ممنونم که دوری ام را تحمل می کنند. اینکه زندگی هنری ام را در کنار زندگی شخصی ام را توانست حفظ کنم دلیلش این است که همسر و بچه هایم از من حمایت کردند و من این موقعیت را مدیون خانواده ام هستم. فقط سالی چند بار می توانم به خانواده ام سر بزنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد مسلمی

عشق به آشپزی و غذا
در بین اقوام و مخصوصا خانواده اش مثال زدنی ترین غذایی که تهیه می کند قورمه سبزی است. خودش نقل می کند که همه فامیل می گویند قورمه سبزی های نسرین یک چیز دیگر است ! هر وقت خانواده اش به ایران می آیند یا اینکه او به امریکا می رود بچه هایش با خوشحالی می گویند که تا چند وقت قرار است قورمه سبزی های مامان را بخوریم ! غذاهای خیلی زیادی را به صورت عالی درست می کند ، مثلا نمونه دیگرش آش رشته ای بوده است که سر فیلمبرداری سریال قلب یخی درست کرده است. نسرین مقانلو در زمان بازی در قلب یخی برای ۸۰ نفر از عوامل سریال آش رشته می پزد ! این آش رشته مورد توجه و استقبال عوامل این سریال قرار می گیرد و خودش نقل کرده است که آقای محمدحسین لطیفی کارگردان قلب یخی برایش خیلی جالب بود که این همه علاقه در آشپزی چطوری در من به وجود آمده است !

پیشنهاد بازیگری در آمریکا
او حدودا ده سال در لس آنجلس زندگی کرد و حتی در این مدت پیشنهاد بازیگری از شبکه HBO آمریکا نیز برایش شد اما وی نپذیرفت ! می گوید سیستم بازیگر مملکت خودم را دوست داشتم !

خوانندگی
فعالیتش در حوزه موسیقی رو با دکلمه تقدیمی به عسل بدیعی آغاز کرد و سپس انتشار دکلمه ساعت شنی و بعد از آن هم بصورت جدی با اهورا احمدی وارد تهیه آلبوم شده است.

فعاليت های هنری نسرین مقانلو

سینمایی
پی ۲۲ – حسین قاسمی جامی – ۱۳۹۳
روزگاری عشق و خیانت – داود بیدل – ۱۳۹۲
گناهکاران – فرامرز قریبیان – ۱۳۹۱
بدون اجازه – مرتضی هرندی – ۱۳۹۰
راه بهشت – مهدی صباغ‌زاده – ۱۳۹۰
نفوذی – احمد کاوری و مهدی فیوضی – ۱۳۸۷
سوپر استار – تهمینه میلانی – ۱۳۸۷
ماه‌وش – محمد درمنش – ۱۳۸۶
مهمان مامان – داریوش مهرجویی – ۱۳۸۲
دختری در قفس – قدرت‌الله صلح میرزایی – ۱۳۸۱
بن‌بست (فیلم کوتاه) – اصغر نعیمی – ۱۳۷۸
نابخشوده – ایرج قادری – ۱۳۷۵
همسر – مهدی فخیم زاده – ۱۳۷۲
همه دختران من – اسماعیل سلطانیان – ۱۳۷۲
بازیچه – تورج منصوری – ۱۳۷۲
امید – حبیب کاوش – ۱۳۷۱
قربانی – رسول صدرعاملی – ۱۳۷۰
دو نیمه سیب – کیانوش عیاری – ۱۳۷۰

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جولی بوون

تلویزیونی
مسابقه ستاره بیست (داور)۱۳۹۵
آخرین سند۱۳۷۱
لبخند زندگی۱۳۷۲
مسافری از هند۱۳۸۱
مختارنامه۱۳۸۳
حس سوم۱۳۸۴
ساعت شنی۱۳۸۷
تله فیلم آبی، گاهی آسمان۱۳۸۷
دیدار۱۳۸۷
آخرین قاب خالی۱۳۸۸
قلب یخی۱۳۸۹
تنهایی لیلا۱۳۹۴
سفر در خانه۱۳۹۶

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی نسرین مقانلو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه