بيوگرافی مریم معصومی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام مریم معصومی
Rate this post

بيوگرافی مریم معصومی همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

مریم معصومی (زاده ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر ایرانی است.

زندگینامه مریم معصومی

بيوگرافی مریم معصومی

فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است با برادر بزرگ‌ تر خيلی صميمی است و مشوق او در کارهایش می باشد. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی است. عقاید وی در یک برنامه تلویزیونی به شدت مورد نقد اهالی سینما و مردم قرار گرفت. این بازیگر از آن دسته بازیگرانی است که با رابطه وارد عالم بازیگری شده و یکی از بازیگرانی است که در هیچ کدام از فیلمهایش از پس نقشش نتوانسته بربیاید. به گفته بسیاری از منتقدان سینما جز بی حس ترین بازیگران تاریخ سینمای ایران می باشد و از بازی وی به عنوان بازی مصنوعی یاد می شود. مریم معصومی از سفیران سندروم داون است. وی در هفته دفاع مقدس با ارائه نقش متفاوت در سریال سی و نه هفته که از شبکه ۵ سیما پخش می‌شد اعلام حضور کرد. سریال سی و نه هفته یک قصه عاشقانه با محوریت یک زن در دهه شصت بود که از دید یک زن جوان (عاطفه) روایت می‌شد که در دوران بارداریش و در نبود همسر رزمنده اش زندگی را سپری می‌کرد و با مشکلات زیادی منتظر بازگشت همسرش بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

حاشيه ها

انصراف از فوق لیسانس
سال ۱۳۸۸ فارغ التحصیل شد و بعد از ۸ ماه فوق لیسانس علوم سیاسی قبول می شود بعد از یک ترم بخاطر علاقه به بازیگری از ارشد انصراف داد.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی آزیتا لاچینی

متاهل است
با وجود اینکه مریم معصومی تابحال بصورت رسمی خبر ازدواج خود را منتشر نکرده است، اما او در روز ولنتاین با انتشار عکس حلقه ازدواجش از یک رابطه ۲ ساله از سال ۱۳۹۴ با عشقش خبر داد. مشخص نیست وی ازدواج کرده یا فعلا نامزد است.

فعاليت های هنری مریم معصومی

سینما
ترانه (مهدی صاحبی،۱۳۹۶)
خالتور (آرش معیریان،۱۳۹۶)
عروسک‌خانه
پیله و بی خوابی اسبها
دوستان یک رنگ
پس‌کوچه‌های شمرون (۱۳۹۱)

تلویزیون
۱۳۸۹فاصله‌ها
۱۳۹۰خاموشی رویا
۱۳۹۰قصه سیمین
۱۳۹۰سه دونگ، سه دونگ
۱۳۹۲پیدا و پنهان
۱۳۹۳سی و نه هفته
۱۳۹۳همه چیز آنجاست
۱۳۹۳ماجراهای پریشان
۱۳۹۵نفس شیرین
۱۳۹۵مرز خوشبختی
۱۳۹۷تعطیلات رویایی

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی مریم معصومی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه