بيوگرافی بهاره افشاری

6 سال پیش
عکس اینستاگرام بهاره افشاری
1.5/5 - (2 امتیاز)

بيوگرافی بهاره افشاری همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

بهاره افشاری (زاده ۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود) بازیگر و طراح لباس ایرانی است.

زندگینامه بهاره افشاری

بيوگرافی بهاره افشاری

او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه‌ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه‌ای او را جوان‌ترین طراح لباس ایران معرفی می‌کند. ۴ ماه بعد او به دنیای بازیگری پا می‌گذارد ولی سعی می‌کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خود داری می‌کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربهٔ بد در آن سریال دوست ندارد ازآن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود ولی پس از چند سال با تلاش کیانوش عیاری به جمع بازیگران سریال روزگار قریب که سرگذشت دکتر محمد قریب است پیوست. افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش بازی می‌کند و پس از آن عیاری او را برای بازی در سریال او یک فرشته بود معرفی می‌کند. افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند که مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد.

حاشيه ها

ازدواج با بنیامین بهادری
در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی پیش توسط وی تکذیب شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پریناز ایزدیار

ممنوع‌ الکار شدن
بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامهٔ دید در شب در این مورد گفت:
«چطور من می‌توانم روبه‌روی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. ابتدا به‌عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته‌است.» او گفت پلان‌هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده‌است. او همچنین اشاره کرد که در دورهٔ محمود احمدی‌نژاد چند مرتبه به مراسم افطار دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده‌ است.

فعاليت های هنری بهاره افشاری

سینما
۱۳۹۵عشقولانس
۱۳۹۵گشت ۲
۱۳۹۲معراجی‌ها
۱۳۸۹سه درجه تب
۱۳۸۹دردسر بزرگ
۱۳۸۹پایان‌نامه
۱۳۸۸ازدواج در وقت اضافه
۱۳۸۷خیابان بیست و چهارم
۱۳۸۷زندگی شیرین
۱۳۸۷کلبه
۱۳۸۶تسویه حساب
۱۳۸۶صد سال به این سال‌ها
۱۳۸۱ناف

سریال
سر دلبران (۱۳۹۷)
نیاز (۱۳۹۴)
آخرین بازی (۱۳۹۳)
معراجی‌ها (۱۳۹۳)
دست بالای دست (۱۳۹۰)
مرد نقره‌ای (۱۳۹۰)
فاصله‌ها (۱۳۸۹)
روزگار قریب (۱۳۸۶)
او یک فرشته بود (۱۳۸۴)

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی بهاره افشاری
1.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه