بيوگرافی فریبا نادری

6 سال پیش
عکس اینستاگرام فریبا نادری
Rate this post

بيوگرافی فریبا نادری همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

فریبا نادری (زاده ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است.

زندگینامه فریبا نادری

بيوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرده و در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. او در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست. او که در سریال‌ ستایش ۲ بازی کرده‌است، در شهریور ۱۳۹۴ اعلام کرد که به زودی در سریال ستایش ۳ هم بازی خواهد کرد.

حاشيه ها

ازدواجی با مردی که میدانست سرطان دارد
بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد. من هم در مقابل عاشق شدم. یعنی او من را هم عاشق کرد. بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم، شاید خیلی‌ ها فکر کنند من از بیماری او خبر نداشتم که تن به این ازدواج دادم اما این جور نبود؛ من از سال ۸۳ می‌ دانستم که مسعود سرطان دارد، سال ۸۵ که با من ازدواج کرد دکترها می‌ گفتند : کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال ۸۸ با سرطان بجنگد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اجی دیوگن

حاشیه فریبا نادری و بازیگران
در چند سال گذشته بارها شایعه ازدواج او با بازیگران مشهور به گوش می رسید. خبر ازدواج او با شاهرخ استخری و مهدی سلوکی در حالی به می رسید که این افراد ازدواج کردند و این شایعات توسط نادری بارها تکذیب شده است و می گوید : به هیچ وجه با هیچ کدام از مردان سینما و تلویزیون ازدواج نخواهم کرد و سعی می‌ کنم زندگی خصوصی‌ ام خارج از حاشیه‌ ها باشد.

ازدواج مجدد
در تیرماه ۹۶ عکس ازدواج دوم فریبا نادری در فضای مجازی منتشر شد و همانطور که گویاس او با هیچ مرد سینمایی و مشهور ازدواج نکرده است.

یک مسلمان دو آتیشه هستم
او می گوید: من یک مسلمان معتقدم شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم نماز می‌ خوانم و مرجع تقلیدم آیت‌ الله مکارم شیرازی هستند. بارها با دفترشان تماس گرفته ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می‌ کنم و از واجبات زندگی من است بی‌ اندازه عاشقان امامان هستم و دوستشان دارم.

سنتی
او می گوید: من ترجیح می‌دهم المان‌ های زندگی‌ ام سنتی باشد و رنگ و بوی روابط گذشته را بده. دوست دارم وقتی شب یلدا می‌ شود جای دورهمی و مهمانی‌ های بی‌ ربط کنار خانواده باشم و حافظ بخوانم ما سنت‌ های خوبی داریم که به هر دلیلی در زندگی امروز مردم کمرنگ می‌ شوند. شاید دلیل آن مشغله بیش از حد به خاطر نان باشد یا آمدن پدیده‌هایی مثل تلگرام و اینستاگرام که آدم‌ها را جور دیگری به هم وصل می‌ کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاترینا مورینو

فعاليت های هنری فریبا نادری

سینمایی
دریا کنار (آرش معیریان ۱۳۹۴)
من و شارمین (بیژن شیر مرز ۱۳۹۴)
سپید و سیاه
مشکل گیتی (بهرام کاظمی۱۳۹۴)

فیلم تلویزیونی
مروارید سرخ
گل بارون‌زده
فاخته
یلدا
چک برگشتی
پرستاران (۱۳۹۵ علیرضا افخمی)
ستایش ۲
ستایش ۱
میلیاردر
فاکتورهشت
غیرمحرمانه
من وپوتی
بزرگمرد کوچک
مثل شیشه
پنجره
گمشدگان
اسمان همیشه ابری نیست
فیلم ویدئویی
شرط ازدواج
یک بام ودوهوا
دل سپرده
شبهای شیراز
دوشارلاتان نادان
شترمرغ

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی فریبا نادری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه