بیوگرافی کاوه آفاق

6 سال پیش
عکس اینستاگرام کاوه آفاق در حال اجرا
4.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی کاوه آفاق همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

کاوه آفاق (متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲) خواننده راک به زبان فارسی و انگلیسی، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم کننده، و نوازنده گیتار الکتریک و همچنین بازیگر و نقاش ایرانی است.

زندگینامه کاوه آفاق

بیوگرافی کاوه آفاق

فارغ التحصیل لیسانس رشته‌های معماری و علوم اجتماعی از دانشگاه مشهد است، علاوه بر خوانندگی، ترانه سرا، آهنگسار و استاد نوازندگی گیتار الکترونیک است.

آغاز کار هنری

کاوه آفاق از کودکی به نواختن ساز گیتار کلاسیک پرداخت. از ۱۵ سالگی آغاز به نواختن گیتار الکتریک کرد و آن زمان بود که به موسیقی راک علاقه‌مند شد و از ۱۷ سالگی به آهنگسازی و ترانه‌سرایی پرداخت. «پارت» نخستین گروهی بود که وی تأسیس کرد و با آن اولین اجرای زنده موسیقی خود را در ۱۸ سالگی و در دانشگاه خیام روی صحنه برد، سپس با گروهی به نام «کاویان» تا سال ۱۳۸۳ ده‌ها اجرا و کنسرت برگزار نمودند.

حاشیه ها

خانواده و هنر کاوه آفاق
پدرش نویسنده و کارگردان تئاتر و مادرش دکترای شهرسازی دارد، کاوه علاوه بر موسیقی بازیگری را تجربه کرده و دستی در نقاشی کشیدن هم دارد.

کودکی کاوه آفاق
او از ۱۵ سالگی با نواختن ساز جاز و بلوز شروع کرد مدتی در شمال ایران زندگی می کردند که آنجا با فولکلور ترکمن ها آشنا شد و از ۱۷ سالگی بصورت حرفه ای به آهنگسازی و ترانه سرایی پرداخت.

فعالیت کاوه آفاق
در دوران جوانی بعنوان نوازنده گیتار الکترونیک به گروه هنری آسمان پیوست و از سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۰ ساله بود به دعوت علیرضا پوررضا گروه کاویان را پایه گذاری کردند. سپس این گروه به The Ways تغییر نام داد که سال ۹۰ از هم پاشید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمیدرضا عطایی

اولین اجرا با مجوز کاوه آفاق
کاوه در جشنواره مقاومت ۹۲ برای اولین بار به صورت مجاز روی استیج برج میلاد به اجرای منتخبی از آهنگ هایش پرداخت و در نهایت در بخش اجرای زنده جایزه اول این جشنواره را دریافت کرد.

بازیگری کاوه آفاق
شاید جالب باشد که کاوه اولین بار در ۶ سالگی با فیلم پیامبر با ۱۲ درهم وارد عرصه بازیگر شد و در آثار زیادی از تئاتر تا فیلم هایی چون خاک بازی، سریال شبکه، خاکسری و … حضور داشت.

ازدواج کاوه آفاق
کاوه آفاق که سال ۹۷ کم کم سن ۳۵ سالگی را تمام می کند هنوز می گوید مثل اکثر هموطنانم ازدواج زود هنگام را بزرگترین آفت عشق می دانم که منجر به مرگ عشق می شود.

تفریح کاوه آفاق
من تنها تفریح زندگی‌ ام رفتن به طبیعت یا سفر به دیگر شهرهای ایران است. البته گهگاهی فیلمنامه می نویسم و نقاشی هم حتما دارم.

ساز ابداعی کاوه آفاق
من یک گیتار دارم که خودم ساختم و اسمش را Soecial K گذاشتم، در این گیتار قابلیتی برای پیکاپ ها و کاسه اش به وجود آوردم که منحصر به فرد است.

ساق بند معروف کاوه آفاق
هرکسی من را از نزدیک می شناسد می داند آدم وطن پرستی هستم و از سال های اول فعالیتم ساق بندهایی به رنگ پرچم کشورم را در دستم می اندازم.

آهنگ سازی کاوه آفاق
او همچنین در کارنامه خود خوانندگی و آهنگسازی برای تئاترها و فیلم‌های بسیاری از جمله فیلم سینمایی رخ دیوانه، جرثقیلستان، ضد گلوله، سریال تلویزیونی شبکه را نیز دارد.

نقاشی کاوه آفاق
کاوه آفاق نقاشی را نیز تحت تأثیر محیط خانواده از نوجوانی و در دورهٔ دانشگاه همواره موازی با موسیقی پیش می‌برده‌است و تا به امروز چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی از آثار تجسمی خود برپا نموده‌است؛ که می‌توان به نمایشگاه‌های سمفونی صلح، رنگی برای تمام فصول، یک در میلیون و … اشاره نمود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تاران کیلام

ترانه‌سرایی کاوه آفاق
مجموعه ترانه‌های کاوه آفاق تحت عنوان ” تهران-۵۷” به عنوان اولین مجموعه ترانه راک فارسی در سال ۱۳۹۶ منتشر شده‌است.

فعالیت های هنری کاوه آفاق

جوایز
دومین جایزه جشنواره جهانی موسیقی زیر زمینی، برای آهنگ قصه زیرزمین، (که با همراهی یاس، اروین خاچیکیان و آراد آریا آن را خوانده‌است)، ۲۰۱۰
جایزه بهترین اجرای زنده بخش موسیقی روز پنجمین دوره جشنواره مقاومت، ۱۳۹۲

آلبوم‌ها
استرس (با گروه د ویز) – ۱۳۸۸
با قرص‌ها می‌رقصد – ۱۳۹۴
شال – ۱۳۹۷

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی کاوه آفاق
4.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه