بیوگرافی میلاد هارونی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام میلاد هارونی در حال اجرا
4/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی میلاد هارونی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

میلاد هارونی متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۳ در اصفهان، خواننده است.

زندگینامه میلاد هارونی

بیوگرافی میلاد هارونی

فارغ التحصیل لیسانس مهندسی فناوری اطلاعاتی IT می باشد، از اذان و مداحی شروع کرده و حالا بجز خوانندگی، آهنگساز و ترانه سرا می باشد.

آغاز کار هنری

در سال ۹۱ وقتی ۱۸ ساله بود برای اولین بار یک قطعه را بصورت تک خوان برای امام حسین (ع) خواند اما صدایش نیاز به کار داشت. به همین دلیل ۸ ماه به تقویت صدای خود در خوانندگی پرداخت.

حاشیه ها

علاقه به قرآن میلاد هارونی
از کودکی علاقه فراوانی به قرآن کریم داشت و با تشویق خانواده مذهبی و ایثارگر خود موفق شد در مسابقات اذان، قرائت و حفظ قرآن رتبه بیاورد.

از مداحی تا موسیقی میلاد هارونی
از ۱۳ سالگی به مداحی و موسیقی روی آورد و کلاس های مداحی را نزد استادان مداحی و صداسازی گذراند و پس آن وارد گروه های تواشیح شد.

قاری نمونه استان میلاد هارونی
در ۱۶ سالگی مداحی شده بود که برای خود هیئت هفتگی برگزار می کرد، در ۱۷ سالگی بعنوان قاری نمونه استان اصفهان در رشته ترتیل قرآن کریم شد.

شروع خوانندگی میلاد هارونی
سال ۹۱ با شنیدن شعر «به طاها به یاسین» آقای علی فانی این انگیزه در او ایجاد شد که خیلی خوب است که کسانی که در خانواده­ های مذهبی به دنیا آمده‌اند، این‌گونه به موسیقی رو بیاورند. خودش در خانواده ایثارگر به دنیا آمده، حتی در گروه­های تواشی هم که می­خواسته برود، مقداری مخالفت بود که همان قرآن و مداحی را ادامه بده. این شعر برای او انگیزه شد که موسیقی هم می‌تواند در مورد امام زمان(عج) باشد و هم در مخاطب تاثیر بگذارد. بهار بود که اولین قطعه­ در مورد امام حسین(علیه السلام) را در همان سبک «به طه به یس» آقای فانی تولید کرد. همین‌طور سال ۹۱ یک قطعه دیگر و سال ۹۲ اجراها را شروع کرد. پس از این قطعه کار رسمی ایشان در زمینه موسیقی ارزشی آغاز شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جوئی مانگانلیو

فعالیت اررشی میلاد هارونی
در بهمن ماه ۹۱ بصورت حرفه ای قطعه ای به نام اشک غریب برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد.

از تهدید هراس نداشتن میلاد هارونی
میلاد هارونی سبک موسیقی خود را میوه درخت استوار انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهدا دانست و افزود تا این تن زنده است برای ارزش هایم خواهم خواند. این ارزش ها برایم مقدس است و از تهدید ها هراسی ندارم.

ازدواج میلاد هارونی
میلاد هارونی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

گروه سربازان جنگ نرم میلاد هارونی
در تابستان سال ۹۳ موسسه ای بنام سربازان جنگ نرم را راه انداختم برای دوستانی که می خواهند در موسیقی ارزشی کار کنند و بچه های تنظیم کنند بسیجی هستند و بسیجی وار تولید می کنند.

فعالیت های هنری میلاد هارونی

تک آهنگ ها:
نمک نونم حسین
بی امان نامه
آغاز بهار
عصر انتظار
کربلا همچنان جاریست
پناه
دختر ایران زمین
ببخش
هویت من
علمدار حرم
صلح معنای دیگری دارد
فال تقویم
ببر های شیر دل
قنوت عاشقانه
مژده‌های گمنام
کاخ سیاه
اشک آیینه
صبح پیروزی
برادرانه
ماه علی
آهنگ عشق قیمت نداره
وعده صادق
حرف دل یک ملت
بینشون ها
مادر آیینه ها

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی میلاد هارونی
4/5 - (9 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه