بیوگرافی بهزاد لیتو

6 سال پیش
عکس اینستاگرام بهزاد لیتو در حال اجرا
4.6/5 - (748 امتیاز)

بیوگرافی بهزاد لیتو همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

بهزاد داورپناه معروف به بهزاد لیتو متولد ۵ اسفند ۱۳۷۰ در اصفهان، خواننده است.

زندگینامه بهزاد لیتو

بیوگرافی بهزاد لیتو

فارغ التحصیل رشته مهندسی صدا از دانشگاه دبی می باشددر ۱۶ سالگی به دوبی مهاجرت کرد ارتباطش با عرفان از رپر های مشهور مسیر فعالیت اش را هموار کرد. او یک خواهر بنام نیکی دارد.

آغاز کار هنری

اول که این کار رو شروع کردم آهنگ هام و اول از روی بیت های اینترنتی ضبط می کردم بعد ۳ سال یا ۴ سال تصمیم گرفتم کارامو حرفه تر کنم. با چند آهنگ ساز آشنا شدم که توی آهنگ سازی کمک کردن، بعد به گروه پایدار ملحق شدم و با هدف مخصوصی جلو رفتم.

حاشیه ها

شروع از راهنمایی بهزاد لیتو
از دوره راهنمایی خیلی موسیقی رپ گوش می دادم یادم می آید رپ فارسی اون موقع به این شدتی که الان هست نبود، ولی رپرهای قدیمی بودن که بهشون گوش میدادم. همچنین رپرهای آمریکایی مثل Dr Dre, Snoop Dogg و … که با گوش دادن به آهنگاشون به رپ علاقمند شدم.

از شعر و انشا تا رپ بهزاد لیتو
راستش همیشه شعر و انشاء نوشتن را دوست داشتم. حس می کردم نوشتن آرومم میکنه و راحت تر می تونستم حرفی که تو دلم را بزنم، از این رو شروع کرد به رپ نوشتن و قافیه ساختن، دیگه این کار همش تکرار شد که تصمیم به ضبط کردن کردنشون گرفتم.

حمایت خانواده و مهاجرت بهزاد لیتو
مادر و پدر همیشه تشویقم کردن و هیچ وقت نگفتن که باید دکتر و مهندس بشی همیشه انرژی مثبت میدادند. حدودا وقتی ۱۶ ساله بودم، خانوادم تصمیم گرفتن که به دبی بیاییم به دلایلی از نظر خانوادم دبی برای زندگی کردن بهتر بود این شد که به دبی آمدیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد بیگلری‌ پور

لقب لیتو بهزاد لیتو
مختصر بگم که تلفظ اسم بهزاد برای یک سری از دوستان خارجیم سخت بود. یکی از دوستانم شروع کرد منو لتو صدا کردن، خیلی اتفاقی از اون موقع شد که لتو تبدیل شد به لیتو، همین طوری دیگه همه جا افتاد و ما لیتو شدیم.

ازدواج بهزاد لیتو
بهزاد لیتو ۲۷ ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

زد بازی و سبک بهزاد لیتو
او بخشی از معروفیت خود را با گروه زدبازی بدست آورد. همانطور که لیتو در مصاحبه‌ های خود اشاره کرده است تحت تأثیر سبک خوانندگی Drake (رپر آمریکایی) قرار دارد و همواره سعی می کند آهنگ‌ های خود را به سبک او تولید کند.

سرگرمی بهزاد لیتو
عاشق ورزش کردنم، تنیس خیلی دوست دارم عاشق فوتبالم، اسکی، اسنوبرد، فکر کنم بعد از موزیک، ورزش بزرگ ترین چیزیه که دوستش دارم. او طرفدار پرسپولیس و رئال مادرید است.

همکاری‌های بهزاد لیتو
بهزاد لیتو در طول فعالیت هنری خود با هنرمندانی همچون عرفان، خشایار، جی جی و سیجل، پایا و جی دال، خلسه، سامی بیگی و همچنین با سوگند در آهنگ دادیم رفت تورو همکاری داشته‌است که این آهنگ پر بازدیدترین آهنگ سال ۱۳۹۳ در رادیو جوان شد. و با سرکش و افرا و تهم (در آهنگ پایدار ۱) و سهراب ام جی (در اهنگ ویتامین ۳۰) و همچنین با سپهرخلصه (در آهنگ‌های پروپاچه و نگو مثه اونام و گل من و…) است.

کار با عرفان و جدایی بهزاد لیتو
بهزاد لیتو پس از ملاقات با عرفان در دبی و دوست شدن با او به همراه سینا تهم، سوگند، پایا، جی دال، افرا و سرکش گروه پایدار را تشکیل دادند. بهزاد اولین آهنگ خود به نام «کارگردان» را در سال ۱۳۹۰ با حضور عرفان بعنوان خواننده مهمان منتشر کرد. سپس لیتو پس از مدتی از پایدار جدا شد و او دلیل این کار را پیشرفت بیشتر خود عنوان کرد. وی در فیسبوک گفت: من رابطهٔ خیلی خوبی با عرفان دارم، جزو صمیمی‌ترین دوستام هستش تقریباً هر روز هم همو می‌بینیم، حتی وقتی گروه پایدار رو درست کرد من با جون و دلم سعی کردم که گروه بهترین گروه باشه، ولی دیدم سخت برای من تو یه گروه کار کنم و حس کردم تنهائی می‌تونم بهتر کار کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آیدا نامجو

فعالیت مجدد بهزاد لیتو
پس از جدایی از پایدار، لیتو سیجل را که یکی از اعضای زدبازی بود ملاقات کرد. بعد از آن لیتو با او و علیرضا جی جی عضو دیگر زدبازی شروع به همکاری کرد. اولین همکاری او، با جی جی در ساخت فردا (Live Tomorrow Remix) بود که این آهنگ یه سبک جدید برای لیتو به‌شمار می‌رفت. اولین همکاری لیتو با گروه زدبازی متعلق به آهنگ «ساعت وایسه» می‌باشد که این آهنگ در ۴ مرداد ۱۳۹۱منتشر شد. همچنین او در اولین آلبوم استودیویی زدبازی به نام زاخارنامه شرکت کرد. همچنین بهزاد لیتو آهنگ «فوق‌العاده» را به همراه سیجل و با حضور سامی بیگی به عنوان خواننده مهمان منتشر کردکه یکی از آهنگ‌های موفق وی است.

حضور خواننده مهمان بهزاد لیتو
لیتو در آلبوم زاخارنامه ی گروه زدبازی به عنوان خوانندهٔ مهمان در آهنگ «نکنی باور» و «ساعت وایسه» حضور داشت. لیتو در آلبوم یادگاری سپهر خلسه به عنوان خوانندهٔ مهمان حضور داشت. و در ترک های”گل من”و”سرده نگاه” و”شرباتونداریم”و”سیاه مث برف”حضور داشت. لیتو در آلبوم خداحافظی [[عرفانerrand ]] به عنوان خوانندهٔ مهمان حضور داشت.

ویدئو کلیپ‌های بهزاد لیتو
تاکنون هشت موزیک ویدئو داشته که یکی از آنها برای جی جی و سیجل ونسیم است به نام تهران مازراتی و یکی «دوستام هستن» از آلبوم خاکستری که این موزیک را تکی خوانده اما در موزیک ویدئوی این آهنگ سیجل و هم شرکت دارد منتشر شده‌است که ویدئو کلیپ تهران مازراتی به عنوان پربازدیدترین کلیپ سال ۲۰۱۴ در سایت رادیو جوان انتخاب شد. ویدئو کلیپ کی خوبه کی بد و اون بالا سری و خواب در ژانویه سال ۲۰۱۶ میلادی پخش شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیرحسین هاشمی

فعالیت های هنری بهزاد لیتو

آلبوم ها:

خاکستری
بیست و سه
تراپی
زاخار نامه (مشترک)
یادگاری (مشترک)
خداحافظی (مشترک)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی بهزاد لیتو
4.6/5 - (748 امتیاز)
14
برچسب ها :

دیدگاه شما

14 دیدگاه

  • iamneigh
    5 سال پیش

    من عاشق بهزادم میمیرم براش *—–*

  • Tina
    4 سال پیش

    من بهزاد رو خیلی دوست دارم

  • یحیی لی
    4 سال پیش

    عشقی لیتو اخه تو جونی

  • نازنین
    4 سال پیش

    من عاشق بهزادم رپاشم خیلی دوست دارم واقعا عالیه صداشم خیلی قشنگه همیشه میترکونه ولی تو یه چیزی موندم زن بچه داره یا نه چون من تو گوگل سرچ میکنم میزنه مجرد از دوستام میپرسم میگن زن و بچه داره نمیدونم کدومو باور کنم

  • ایدا
    4 سال پیش

    حالا چه فرقی به حال تو می کنه که زن داشته باشه یا نه 😒😒
    کارش بدک نیست

  • آرمان نوری کیا
    4 سال پیش

    بهزاد من عاشقتم
    تو یکی از بهترین خواننده های رپی

  • لارا
    4 سال پیش

    به نظرم بزی لی یکی از بهترین رپر ها نیست . بزی لی از همه ی رپر ها بالا تره جاش از این چیزا خیلی بالاتره .
    دوست دارم بهزاد جونم

  • Amir
    4 سال پیش

    من فک میکردم این بچه مثبته ولی وقتی ویدیو کلیپ یکی کمه رو دیدم نظرم عوض شد 😂😂ولی هنوز دوسش دارم

  • دختر لیتویی
    3 سال پیش

    بهزادمممم بهترین عشق جهان
    اصن تو بهترین خلقت خدایی
    آرزومع دیدنط(:

  • ناشناسم خودمو بشناسم به توعم میگم
    2 سال پیش

    بهزاد لیتو یکم روت کراش داشتم ولی وقطی فهمیدم دوست دختر داری دیگه کراشم نیستی رپاتم بد نی دلتونو به این پسر خوش نکنید🍂😒👌🏻

  • نرگس
    2 سال پیش

    تو فوق العاده ای پسر

  • امیر
    2 سال پیش

    واقعا اهنگای خوبی داری

  • محمد
    2 سال پیش

    عالی پرفکت

  • نیما
    1 سال پیش

    دوست دارم بهزاد لیتو
    امید وارم تا ۱۲۰ سال عمر کنی و به رم ادامه بدی اهنگ هات بسیار عالی هستن
    I love you 😍 💗 💛 💓 ♥ 💖 😍