بیوگرافی باستیان شواینشتایگر

6 سال پیش
بیوگرافی باستیان شواینشتایگر
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی باستیان شواینشتایگر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
باستیان شواینشتایگر بازیکن تیم شیکاگو فایر و اهل آلمان است. شواینشتایگر از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال جهان به‌شمار می‌رود.

زندگینامه باستیان شواینشتایگر

بیوگرافی باستیان شواینشتایگر

فعالیت ورزشی

شواینشتایگر در تاریخ ۱ ژوئیه ۱۹۹۸ به عضویت تیم جوانان باشگاه درآمد.

شواین اشتایگر که در دوران نوجوانی به ورزش اسکی می‌پرداخته صاحب یک قهرمانی اسکی قهرمانی آلمان نیز است.

او توانایی بازی به عنوان هافبک چپ و راست را دارد، همین‌طور به عنوان هافبک دفاعی و هافبک هجومی پشت سر مهاجمان بازی می‌کند. شوت‌های پرقدرت، دریبل زنی و قدرت بدنی بسیار خوب از خصوصیات این بازیکن فوتبال است. تنها پس از دو فصل تمرین با تیم نخست بایرن او در نوامبر سال ۲۰۰۲ با تعویض دیر هنگامی توسط اتمار هیتسفلد برای نخستین بار در دیدار با لانس از فرانسه وارد دیدار از لیگ قهرمانان اروپا شد و موفق شد پاس گلی برای هم تیمی‌هایش بسازد.

حضور در بایرن مونیخ

پس از این بایرن مونیخ با اون قراردادی حرفه‌ای به امضا رساند و در فصل ۲۰۰۲–۰۳ ۱۴ بازی در بوندسلیگا برای بایرن مونیخ انجام داد و تیمش را در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان و بوندس لیگا کمک کرد. فصل بعد او برای بایرن ۲۶ دیدار در بوندس لیگا انجام داد. شواینشتایگر نخستین گل خود را در بوندسلیگا در سپتامبر ۲۰۰۳ برابر ولفسبورگ به ثمر رساند. شواین اشتایگر تا پایان فصل ۲۰۰۸، ۱۷۰ بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان برای تیمش انجام داده‌است و ۱۸ گل نیز زده‌است. به خاطر سبک بازی و قدرت رهبری شواینی در زمین؛ هواداران بایرن به وی لقب رئیس را دادند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی غلام‌رضا محمدی

بالا بردن جام قهرمانی در جام جهانی

باستیان به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان جام قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ را بالای سر برد.. شاید یکی از فراموش نشدنی‌ترین تصاویر فینال جام جهانی تصویر شواینی باشد که با صورت خون آلود به لیونل مسی ای می‌نگرد که با بازی قابل ستایش شواینی از جریان بازی فینال محو شده بود. شاید اگر ژرمن‌ها رئیس را در بازی فینال نداشتند سرنوشت جام به شکل دیگری رقم می‌خورد. سر انجام در فوریه ۲۰۱۶ طی بیانیه‌ای از بازی‌های ملی کناره‌گیری کرد و در تاریخ یکم سپتامبر ۲۰۱۶ در بازی برابر با فنلاند آخرین بازی خویش را برای آلمان انجام داد.

تمدید با بایرن مونیخ

او در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۰۸ با وجود پیشنهادهای فراوانی که از یوونتوس، منچستر یونایتد و چلسی داشت قراردادش را با بایرن مونیخ تا ۲۰۱۲ تمدید کرد. باستیان تا سال ۲۰۱۵ در بایرن ماند و بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت وی در سال ۲۰۱۵ با باشگاه منچستر یونایتد قرار داد بست و از بایرن مونیخ جدا شد.

زندگی شخصی

باستیان یک کاتولیک رمی است.

بیشتر طرفداران او را «باستی» یا « شواینی » صدا میزنند.

او یک برادر بزرگتر به نام توبیاس دارد که سابقه بازی در تیم بایرن مونیخ را در کارنامه خود دارد .

شواینی از سال ۲۰۰۷ تا جولای ۲۰۱۴ با مدل آلمانی سارا برندر در ارتباط بود و این دو در مونیخ با یکدیگر زندگی میکردند.

ازدواج

در سپتامبر ۲۰۱۴ با تنیسور سابق صربستانی دارنده یک گرند اسلم آنا ایوانویچ وارد رابطه شد و این زوج در ۱۲ جولای ۲۰۱۶ در ونیز ازدواج کردند. در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۷ این دو خبر دادند که منتظر اولین فرزند خود هستند، اولین فرزند آنها که « لوکا » نام دارد در تاریخ ۱۷ مارچ ۲۰۱۸ در شیکاگو بدنیا آمد .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرمین تشکری

افتخارات ورزشی

بایرن مونیخ
قهرمانی بوندسلیگا: ۲۰۰۳، ۲۰۰۵، ۲۰۰۶، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰، ۲۰۱۳
جام حذفی فوتبال آلمان: ۲۰۰۳، ۲۰۰۵، ۲۰۰۶، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰
لیگ اتحادیه آلمان: ۲۰۰۴، ۲۰۰۷
سوپر جام فوتبال آلمان: ۲۰۱۰، ۲۰۱۲
لیگ قهرمانان اروپا: ۲۰۱۳

تیم ملی فوتبال آلمان
جام کنفدراسیون‌ها سوم: ۲۰۰۵
جام جهانی فوتبال قهرمان: ۲۰۱۴ سوم: ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰
جام ملت‌های اروپا نائب قهرمان: ۲۰۰۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی باستیان شواینشتایگر
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه