بیوگرافی حمید صفت

6 سال پیش
عکس اینستاگرام حمید صفت
5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی حمید صفت همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

حمیدرضا امیری صفت معروف به حمید صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ در تهران، خوانندهٔ رپ فارسی در ایران است.

زندگینامه حمید صفت

بیوگرافی حمید صفت

یک دهه هفتادی که خیلی زود معروف شد، چهره ای متفاوت که فعالیت اش زیرزمینی و غیرمجاز است اما هوادارانش زیادن، می گوید من یاغی ام اما احمق نیستم.

آغاز کار هنری

فعالیت خود را از دوران راهنمایی به همراه پسر دایی اش علی رهرو با ساخت موزیک رپ زیرزمینی شروع کرد، الگویش را افرادی مثل امینم و فیفتی سنت معرفی می کند. اولین آهنگش موزیکی بنام خیابانی ها بود، می گوید سبک رپ بیشتر به روحیه زندگی ام میخورد و بهتر میتونستم خودمو تخلیه کنم.

حاشیه ها

خانواده حمید صفت
در یک خانواده هنری در محله شمس آباد تهران بدنیا آمدم، مادرم صدای خوبی دارد و خواهرم نیز کارگردان و بیشتر ویدیو کلیپ ها رو با راهنمایی او می سازم،برادرم هم در آمریکا زندگی می کند. پدر و مادر صفت وقتی او کودک بود از هم جدا شدند.

القاب و گروه زد و بند حمید صفت
لقب حمید در ابتدا حمید ابتکار بود اما بعدها ترجیح داد همون اسم و فامیلی اش باشد، او پس از مدتی فعالیت گروه زد و بند رو بنا نهاد و شروع به ساخت آهنگ های گروهی کرد.

شهرت حمید صفت
صدای او بیشتر با یک کار دو صدایی بنام بخشش با همکاری او و امیرعباس گلاب شنیده شده و با آهنگ چ بصورت مستقل به اوج رسید.

یاغی بودن حمید صفت
می گوید بچه یاغی هستم، یاغی را چریکی بودن می داند و از بچگی شر بود و تو کار حد و مرز ندارد ولی می گوید احمق نیستم و در کنارش سیاست دارم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بی‌دی ونگ

چمران الگوی حمید صفت
از آدم هایی مثل چمران درس می گیرم، بیشتر علاقمند به چریکی بودنش هستم و موزیک ویدیوی چ را در استایل دکتر چمران بصورت چریکی منتشر دادم.

جدیدترین اثر حمید صفت
یکی از جدیدترین کارهای حمید صفت (قفس)به کارگردانی عرفان خاکی ساخته و منتشر شد. از ویژگی‌های آثار صفت پرداختن به مسایل روز است.

بازیگری و طراحی حمید صفت
به بازیگری و کارگردانی علاقه دارد، تمایل دارد یک فیلم کوتاه بسازد و فعالیتی هم در حوزه طراحی لباس دارد.

 ازدواج حمید صفت
فعلا که مجرم است و با خانواده زندگی می کند.

درآمد حمید صفت
برای گذران زندگی تکست می نویسد و می فروشد، دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند پسر شود.

ورزش حمید صفت
هر روز زیر نظر مربی به طور جدی تمرین می کنم البته به همه ورزش ها علاقه دارم ولی در حال حاضر بدنسازی و فوتبال را بیشتر دنبال می کنم.

همکاری و حذف تصویر حمید صفت
صفت قرار بود از جمله بازیگران نمایش لامبورگینی به کارگردانی سیامک صفری باشد که در مجموعه شهرزاد تهران روی صحنه رفت. به هر روی از آنجا که رپرها در ایران مجاز به اجرا نیستند، او فقط یک شب روی صحنه رفت و از آن به بعد از همراهی این گروه محروم شد.

ازدواج دوم مادر حمید صفت
پدر و مادر حمید صفت در زمان کودکی او جدا شدند، در سال ۱۳۸۴ وقتی ۱۲ ساله بود مادرش برای بار دوم با مردی بنام هوشنگ ازدواج کرد و مدتی در آلمان زندگی می کرد.

ماجرای حمید صفت (قتل)
در ۲۲ مرداد ۹۶ حمید صفت ناپدری اش رو در جریان یک دعوای خانوادگی به قتل رساند، او گفته بود ناپدری اش مادرش را کتک می زد برای همین او کنترل خود را از دست داده است. او ساعاتی بعد از مرگ ناپدری در بیمارستان خود را به کلانتری معرفی کرد و به مدت یکسال در زندان رجایی شهر بازداشت بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا قلی‌ میرزا ظلی

آزادی موقت حمید صفت
در خرداد ۹۷ اعلام شد یک تیم ۷ نفره پزشکی قانونی اعلام کرده است ۵۰ درصد علت مرگ مقتول مربوط به بیماری قبلی او بوده است، به این ترتیب حمید صفت با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی موقتا از زندان آزاد شد تا با ادامه دادرسی رای نهایی صادر شود.

فعالیت های هنری حمید صفت

تک‌آهنگ‌ها:
ققنوس (آلبوم کالیبر۲۴ از کمپانی۱۳)
هیهات
دیوونس
Hotline Bling
فیک
بخشش (با همراهی امیرعباس گلاب)
End of Line
سوختگان
هیس معلومه کجایی (با همراهی محسن بازرگان)
چ
نگو شهید
قفس (با همراهی علی لهراسبی)
توسل
هیس بهشت (ریمیکس با همراهی مجید اصلاحی)
من دیوانه نیستم
جوزدانی ام

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی حمید صفت
5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه