بیوگرافی گرشا رضایی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام گرشا رضایی در حال اجرا
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی گرشا رضایی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

گرشا رضایی متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۳، نوازنده و آهنگساز و خواننده پاپ ایرانی است.

زندگینامه گرشا رضایی

بیوگرافی گرشا رضایی

او را باید نوازنده، خواننده و آهنگساز کاربلد بدانیم که روی اغلب سازها تسلط کافی برای نواختن حرفه ای را دارد، مدتی تدریس کرده و حالا خواننده تراز اولی است. او اصالتا لر می باشد. ساز تخصصی او کمانچه لری و نوازنده هفت نوع ساز از جمله گیتار و گیتار الکترونیک می باشد.

آغاز کار هنری

از سیزده سالگی شروع کردم به رفتن کلاس و زدن سازهای گیتار در سبک های فلامنکو و کلاسیک، بعد هم علاقمند ساز گیتار الکترونیک به سبک راک شدم که تبدیل به ساز تخصصی من شد. سازهای دیگری چون پیانو، کمانچه، بربط و سه تار هم می نوازم.

حاشیه ها

از علاقه تا شروع گرشا رضایی
علاقه ام به موسیقی از کودکی بود و آواز خواندن در خانواده مادری من ارثی بود، از ۶ – ۷ سالگی می خوندم، ولی از ۱۳ سالگی بود که شروع به کار جدی کردم.

از آهنگسازی تا تدریس گرشا رضایی
گرشا رضایی فعالیت حرفه ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی، رهبر ارکستر و صدا برداری ادامه داد و در مقطعی نیز موسیقی را بصورت تخصصی تدریس می کرد.

رهبر ارکستر گرشا رضایی
گرشا همچنین رهبر ارکستر نیز بوده است.

آلبوم گرشا رضایی
وی چندین تک آهنگ به بازار عرصه ، اما مدت زیادی به نوازندگی مشغول بوده است. او با مرتضی دلیری همکاری دارد و اولین آلبوم گرشا به نام آلبوم «آبی» بود که به دلیل تیزر و پخش نامناسب ،صدای این خواننده را درآورد و به پخش کنندگان و تبلیغ کنندگان اعتراض تندی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ‏کاریزما کارپنتر‏

عشق به مادر گرشا رضایی
وی درباره عشق و مخاطب ترانه هایش گفت : من همه دغدغه شخصی و زندگی ام فقط موسیقی هست و فکر می‌کنم تنها چیزی که در دنیا برای من بزرگ‌تر و با ارزش است، عشق به مادرم است و در آلبوم آبی ،قطعه‌ای را به مادرم تقدیم کردم.

شروع خوانندگی گرشا رضایی
خوانندگی رو خیلی دوست دارم اما یه تصویرهایی از بیرون داره که گاهی حال آدمو بد میکند و درگیر تبلیغات و بیزینیس برای یک موزیسین خسته کننده است. به همین خاطر خیلی دیر و از سال ۹۳ وارد خوانندگی شدم.

ماجرای اولین تیتراژ گرشا رضایی
یک روز از یه دفتر سینمایی پیشنهاد یه کار تیتراژ برای من رسید، تیتراژ سریال دولت مخفی در سال ۹۲ کار بسیار دلچسبی برای من بود که باعث شد رو به خوانندگی بیاورم. او تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را نیز با استقبال خوبی اجرا کرده است.

بهترین خواننده از نظر گرشا رضایی
یه بار یه خبرنگار ازم پرسید به نظر شما بهترین خواننده کیه جایزه بهترین خواننده رو به چه کسی میدی ؟ گفتم به نرم افزارهای کوک صدا، البته خواننده های خوبی هم وجود دارند …

ازدواج گرشا رضایی
گرشا رضایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

مخالفت با تبلیغات گرشا رضایی
بدون پرده بگوییم از هر حرکتی که بخواهد یک هنرمند را مانند ماکارونی به یک بسته تبلیغاتی تبدیل کند متنفر هستم، عقیده شخصی من این است یک شاعر، خواننده یا آهنگساز، سس مایونز نیست که من پول بدهم تا تبلیغم کنند.

فعالیت های هنری گرشا رضایی

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مزدک رستمی

آلبوم ها:
آبی

تیتراژها:
سریال تلویزیونی دولت مخفی
برنامه لوتوس شبکه سلامت

تک آهنگ ها:
سوار و اسب و بارون
خداحافظ
بابلسر
ما
کمانچه

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی گرشا رضایی
5/5 - (2 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • fateme
    5 سال پیش

    اسم مهدی رضایی ازدواجم کرده

  • بهار
    3 سال پیش

    شما عکسی گذاشتین که حلقه دستشه بعد نوشتین مجرده؟؟؟؟؟؟؟؟