بیوگرافی شهاب رمضان

6 سال پیش
عکس اینستاگرام شهاب رمضان
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی شهاب رمضان همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

شهاب رمضان (زادهٔ ۲۸ مهر ۱۳۵۸) خواننده سبک پاپ و آهنگساز است.

زندگینامه شهاب رمضان

بیوگرافی شهاب رمضان

دیپلمه ریاضی است، در بیمارستان فیروزآبادی تهران بدنیا آمده و دو برادر بنام های شهروز و وهاب دارد و در حال حاضر در تهرانپارس زندگی میکند. پدرش بازنشسته بانک ملت و مادرش خانه دار است.

آغاز کار هنری

علاقهٔ زیاد او به موسیقی در دوران کودکی و نیز حمایت و تشویق پدر و مادرش که همواره خود را مدیون آنها می‌داند موجب گردید تا تحت نظر استادان برجسته‌ای نظیر استاد مهدی شمس نیکنام و آندره مرادیان در زمینه آواز سلفژ و پیانو به تحصیل موسیقی بپردازد. شهاب رمضان نخستین آثار خود را با همکاری شرکت آفاق_فیلم (موسیقی متن) در تله فیلم‌های سینمایی آغاز کرد و در ادامه فعالیت‌های خود با کارگردان‌های برجسته‌ای چون کاظم معصومی، آرش معیریان، منصور اکبر فلاح و اسماعیل فلاح پور در فیلم‌های اوهام، زهر و پادزهر، بوی خاک، راز آبنبات چوبی همکاری نمود.

حاشیه ها

کلاس های موسیقی شهاب رمضان
موسیقی را زیر نظر اساتیدی چون مهدی شمس نیکنام و آندره مرادیان در زمینه آواز سلفژ و پیانو بیاموزد.

اولین آلبوم شهاب رمضان
آلبوم اول این شهاب با نام رمانتیک در ۱۸ مهر سال ۱۳۸۹ وارد بازار موسیقی گردید آهنگسازی این آلبوم توسط سیروان خسروی صورت گرفت و زانیار خسروی مشاوره هنری اش بود. این آلبوم در همان سال بعنوان آلبوم پدیده سال معرفی شد.

آهنگسازی شهاب رمضان
ملودی سازی را از سال ۸۵ بصورت حرفه ای شروع کرد. او از آهنگسازان بنام است که برای هنرمندانی چون، بهنام صفوی، حمید عسکری، رامین بی باک، امین رستمی و سیروان خسوری آهنگسازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیندسی مورگان

احساساتی بودن شهاب رمضان
آدم احساساتی و بسیار زودرنجم. ولی خیلی زود ناراحتی های از دهنم دور می شوند، با کسی که دوست می شوم بسیار دوستش دارم کسی که می گویم دوستش دارم از صمیم قلب و واقعا دوستش دارم.

ورزش شهاب رمضان
۲ – ۳ ساله اهل فوتبال سالنی بودم البته به صورت نیمه حرفه ای پرورش اندام کار می کردم چون برادر خودم شهروز رمضان یکی از قهرمانان پرورش اندام است.

پرسپولیسی بودن شهاب رمضان
من یک پرسپولیسی دو آتیشه ام و عاشق علی کریمی هستم.

دوستان شهاب رمضان
پژمان جمشیدی و حمید عسکری از دوستان خوب من هستند، علی ایمانی قهرمان پرورش اندام هم از دوستان خوب من است.

علایق شهاب رمضان
عاشقی : بله یکبار در ۲۰ سالگی
شاعر و ترانه سرای محبوب : احمد شاملو – ایرج
باشگاه و بازیکن محبوب : پرسپولیس و اینتر میلان – کریستین رونالدو
مارک لباس : D&G – Cred
آشپزی : غذاهایی مثل پیتزا، لازانیا و اسپاکتی رو خوب درست می کنم

ازدواج شهاب رمضان
وی هنوز مجرد است.

جشنواره رادیویی شهاب رمضان
شهاب رمضان سال ۱۳۸۶ در جشنواره_رادیویی_تسنیم در زمینه پاپ دو اثر برگزیده ارائه نمود که توسط محمد علیزاده و کاوه دانش به اجرا درآمد.

همکاری های شهاب رمضان
شهاب رمضان در طی سال‌های فعالیت خود برای هنرمندانی چون سیروان خسروی، بهنام صفوی، حمید عسکری، امین رستمی، ایمان قیاسی، امیر یگانه، نادر مسچی، بهرنگ بهادرزاده، رامین بی باک، آریا جهان میرزایی، کوروش مقیمی، طوفان کرمی، حمید پیروزنیا عهده‌دار خدماتی در زمینه آهنگ‌سازی بوده‌است. طی این دوران شهاب رمضان با سیروان خسروی و زانیار خسروی آشنا گردید و در اواخر سال ۱۳۸۶ مراحل تولید آلبوم موسیقی خود را با نام رمانتیک آغاز نمود که سیروان خسروی عهده‌دار تنظیم آن و خود نیز آهنگ‌سازی آن را بر عهده داشتند. او آلبوم دوم خود را بنام جشن تنهایی در سال ۱۳۹۲ منتشر کرد که قطعات آن با آهنگ‌سازی خودش و سیروان خسروی و تنظیم‌های سیروان و زانیار خسروی می‌باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جنیفر لوپز

جوایز شهاب رمضان
همچنین او موفق به دریافت عنوان بهترین آهنگساز پاپ برای آهنگسازی آلبوم‌های جشن تنهایی و ۲۸(زانیار خسروی) از دومین جشن سالانه موسیقی ما شد.

مهمان برنامه تلویزیونی شهاب رمضان
وی ۸ آبان ۱۳۹۲ مهمان برنامه امروز هنوز تموم نشده از شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران بود و گفتگوی خودمانی دربارهٔ موسیقی و فعالیت‌های خود و زندگی شخصی خود با مجری برنامه داشت. شهاب در این برنامه بارها نام سیروان خسروی را اعلام کرد تا مهری باشد بر تأیید دوستی او با سیروان و زانیار خسروی.

فعالیت برادران شهاب رمضان
او دو برادر دارد که یکی در حرفه بدن‌سازی و دیگری در کار مدلینگ است.

فعالیت های هنری شهاب رمضان

آلبوم‌ها:

رمانتیک:
دوباره بیا
اینم از تو
پشیمونی
چشام تورو میبینه
خودم فدات میشم
هنوزم عاشقتم
رمانتیک
تکیده و تنها
از دست تو ناراحتم
ببخش بگذر

جشن تنهایی:
لحظه‌ها
خوشبختم
عاشق کشون
حالم خوبه
غم عشق
خونه
خواب
آخرین بار
سهم من
قسمت
جشن تنهایی

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی شهاب رمضان
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه