بیوگرافی افشین

6 سال پیش
عکس اینستاگرام افشین
3.6/5 - (83 امتیاز)

بیوگرافی افشین همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

افشین جعفری با نام هنری افشین (متولد ۱۶ اردیبهشت ۱۳۵۷ در ساری ) خواننده ایرانی است.

زندگینامه افشین جعفری

بیوگرافی افشین

علاوه بر خوانندگی گیتاریست است و ترانه سرایی بیشتر کارهایش را خودش انجام می دهد. معمولاً تیم پر انرژی اش ملقب به A-Team او را همراهی می‌ کنند.

آغاز کار هنری

او در ۱۰ سالگی به نواختن گیتار پرداخت و سپس شعر گفت و آهنگ ساخت. در سال ۱۳۷۸ با شرکت پارس ویدئو قرارداد امضا کرد و آلبوم بوی بارون را به بازار فرستاد. دومین آلبوم افشین ستاره سال ۱۳۸۱ بوسیله شرکت ترانه بیرون آمد. این اولین کاری بود که با K.O. (تهیه‌کننده آلمانی‌اش) ساخت. آلبوم آس و پاس که مخلوطی از موسیقی رقصی، هیپ هاپ و ریتم‌های ایرانی و رپ آلمانی بود در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. در این آلبوم برادر افشین نیز به عنوان خواننده رپ مشارکت کرده‌است. او پس از این آلبوم ماچ را در سال ۱۳۸۴ بیرون داد. آلبوم بعدی او ترانه‌ای برای ایکس در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و بعد از آن آلبوم غیرقانونی که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. جدیدترین آلبوم او بابام می‌گفت نام دارد که در سال ۲۰۱۷ به بازار آمد.

حاشیه ها

خجالتی بودن افشین
می گوید خجالتی و گوشه گیر هستم.

از بابل تا تهران افشین
در مازندران و شهر بابل به دنيا اومدم و در محله نظام آباد تهران بزرگ شدم و يکی دو سالی هم در گرمسار بودم. پدرم هم اهل فيروزکوه و مادرم اهل بابل است. راستی مدتی هم در ساری زندگی کردم.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی سحر جعفری جوزانی

خانواده افشین
دو برادر بنام امیرعلی و آرش و یک خواهر بنام اتنا دارد ۱۰ ساله بود که گيتار دستش گرفت و به تشويق شوهر خاله‌اش، کيا شعر گفت و شروع به آهنگسازی کرد.

مهاجرت افشین
در سال ۱۳۷۳ به همراه خانواده به آلمان و شهر منهایم مهاجرت کردم. دليل اصلی رفتن من از ايران اين بود که مادرم در آلمان زندگی می کرد، من هم مثل همه جوانها آرزوی خارج شدن از ايران رو داشتم بدون اينکه بدونم اين طرف چه خبر هست.

تحصیلات و آموزش افشین
من در ايران ديپلم گرفتم وقتی به آلمان آمدم می خواستم در رشته موسيقی ادامه تحصيل بدهم اما این امکان بوجود نیامند ولی برای خوانندگی به مدت شش ماه تحت تعليم يک استاد فرانسوی بودم و تمرين صدا می کردم.

آلبوم و شهرت افشین
اولین بار در سال ۱۳۷۸ با همکاری شرکت پارس ویدیو اولین آلبوم خود بنام بوی بارون را منتشر کرد؛ شهرت افشین از سال ۸۴ شروع شد و در سال ۹۲ با ترانه دختر شیرازی در سال ۹۲ به اوج رسید.

ازدواج افشین
افشین با دختری بنام پگاه ازدواج کرده و صاحب یک دختر و یک پسر نیز می باشد.

پگاه همسر افشین
پگاه ۳۳ ساله از نوجوانی به همراه خانواده به هلند مهاجرت کردند او کار مدلینگ لوده و در ویدیو موزیک های افشین نیز بازی کرده است، در رشته تجارت جهانی نیز فارغ التحصیل شده است.

موسیقی سنتی افشین
من موسيقی سنتی رو خيلی دوست دارم ولی خب کم گوش می کنم چونکه سبک کارم پاپ هست ولی براش ارزش قائل هستم و معتقدم که هرچيزی که از دل بياد به دل می شيند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عرفان ابراهیمی

خوانندگان مورد علاقه افشین
خواننده ايرانی که من واقعاً عاشق صداش هستم و الگوی منه، فريدون فروغی هست. از بين خواننده هايی که در حال حاضر می خونن، از يکی يا دو تا از آهنگهاشون ممکنه خوشم بياد و آدم به خصوصی نيست که خيلی علاقه داشته باشم. بين خواننده های خارجی من از شاده (Shade) خيلی خوشم مياد.

شغل دوم افشین
او در حال فراهم آوردن شرایطی برای گسترش فعالیت خود در آکادمی موسیقی و هنریش از دبی است؛ در این آموزشگاه تدریس سلفژ، موسیقی، رقص و … می شود. سابقا او رستوران داری می کند.

تیم معروف افشین
افشین در بیشتر پایتخت‌ها و شهرهای بزرگ دنیا برنامه اجرا کرده، معمولاً تیم پر انرژی اش ملقب به A-Team او را همراهی می‌ کنند که یکی از اعضای افشین تیم برادرش امیرعلی هست.

کنسرت‌های افشین
افشین بیشتر از ۳۰۰ کنسرت در سرتاسر دنیا داشته و در اکثر کشورهای بزرگ دنیا مثل آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس، دوبی، ترکیه، آلمان، هلند، سوئد، دانمارک، نروژ، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، تاجیکستان، بلژیک، اتریش و … چندین بار برنامه داشته است.

فعالیت های هنری افشین

آلبوم‌ها:
بوی بارون ۱۳۷۸ / ۱۹۹۹
ستاره۱۳۸۱ / ۲۰۰۲
آس و پاس ۱۳۸۳ / ۲۰۰۴
ماچ ۱۳۸۴ / ۲۰۰۵
ترانه‌ای برای ایکس ۱۳۸۷ / ۲۰۰۸
غیرقانونی ۱۳۹۲ / ۲۰۱۳
بابام می‌گفت ۱۳۹۵ / ۲۰۱۷

تک آهنگ ها:
جون جون(۲۰۱۵)
این روزا(۲۰۱۵)
تنها نرو(۲۰۱۵)
دارم باز عاشقت میشم(۲۰۱۵)
اعتماد(۲۰۱۵) انوش انوش میلاد هاشمی
آرامش(۲۰۱۵)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی افشین
3.6/5 - (83 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • محمد پیراسته موزیسین
    5 سال پیش

    افشین پدرش آخوند ویا ملا بود که از ایران برای تحصیل به خارج از ایران رف و به همه گفته بود که من برای تحصیل میرم وقتی ویدو موزیکهای اولیه او پخش شد پدرش باور نمیکرد که خواننده شده چرا که اورا برای تحصیل فرستاده بود و هزینه تحصیل برای اون میداد ولی افشین این پولها را صرف تهیه آلبم و فراگیری موسیقی میکرد.