بیوگرافی فرزاد فرخ

6 سال پیش
عکس اینستاگرام فرزاد فرخ در حال اجرا
4.6/5 - (87 امتیاز)

بیوگرافی فرزاد فرخ همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

فرزاد امید فرخی فرد شیرازی معروف به فرزاد فرخ متولد دهه شصت در شیراز، خواننده است.

زندگینامه فرزاد فرخ

بیوگرافی فرزاد فرخ

او نیز یکی از نو ظهورهای خوانندگی شرکت آوازینو حسن اردستانی در کنار خوانندگانی چون حمید هیراد و گروه ماکان بند است، با نوازندگی شروع کرد و از آهنگسازی به خوانندگی رسید.

آغاز کار هنری

فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با کلاس های گیتار آغاز کرد، بعد از مدتی به سمت پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی و ملودی کرد و آروم آروم به سمت ساخت آهنگ برای خوانندگان همتراز شد.

حاشیه ها

خانواده و شیراز فرزاد فرخ
نام اصلی اش فرزاد امید فرخی فرد شیرازی می باشد،که در شیراز بدنیا آمد؛ پدرش اهل شیراز و مادرش آبادنی می باشد و خودش در حال حاضر ساکن تهران می باشد و حدود ده سالی نیز در آبادان زندگی کرده است.

دوره های خارج از کشور فرزاد فرخ
یه تایم خیلی زیادی تحقیقاتم در مورد آهنگسازی و تنظیم انجام دادم و حتی مدتی خارج از کشور بود تا الان که این آموزش ادامه دارد.

عشق تولید آهنگ فرزاد فرخ
اون موقع کلا ارتباط زیادی با خوانندگی نداشتم، ولی ساختن رو دوست دارم یعنی تولید آهنگ را خیلی دوست دارم، چون ترانه و ملودی رو خیلی کار کردم، خیلی دوست دارم نوشتن رو …

خوانندگی فرزاد فرخ
خیلی کار درست کردم و همیشه میگفتن چرا خودت نمیخونی، وقتی اتود یکاری رو میخوندم میگفتن این اتود از کار اصلی که خواننده میخونه خیلی بهتره، با همین تشویقات بود که دوره های سولفژ صدا را دید و وارد حوزه خوانندگی شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عبدالامیر ادریس

شهرت فرزاد فرخ
فرزاد فرخ با همکاری دوست میکس مسترش امیرعلی هدایت زاده در استودیوی شخصی منزل خود در تهران دو تک بنام های هوای تو و لبخندت را در یک کانال تلگرامی منتشر کرد، این کار به شدت گرفت و موجب شهرت وی شد.

قرار داد همکاری فرزاد فرخ
فرزاد فرخ همانند حمید هیراد و ماکان بند با قرارداد انحصاری موسیقی وارد شرکت فرهنگی هنری آوازی نو به مدیریت حسن اردستانی شد و زیر نظر تیم این شرکت به فعالیت خود ادامه می دهد.

ازدواج فرزاد فرخ
فرزاد فرخ هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ترانه نویسی فرزاد فرخ
او در مورد شعر کارهاش می گوید این احساسات در قالب ترانه اتفاقاتی نیست که در مورد زندگی من افتاده و صرفا بدلیل استعداد نوشتن خودم در مورد نوشتن است.

فعالیت های هنری فرزاد فرخ

تک آهنگ ها: 
به تو دل بستم
دیوانگی
خواب
اهل عاشقی
ای جان
هوای تو
پاییز
نشانه
دیوار
لبخند
عشقم
تو سرتری
ریمیکس هوای تو

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی فرزاد فرخ
4.6/5 - (87 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • نیلوفر
    5 سال پیش

    مثل خودت فقط میگم ، عاشقتم.

  • زینب اسدی
    4 سال پیش

    خیلی خاننده ی خوب و خوش صدایی
    ممنونم بخاطر وجودت