بیوگرافی محمدرضا مقدم

6 سال پیش
عکس اینستاگرام محمدرضا مقدم در حال اجرا
5/5 - (2 امتیاز)

 همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

محمدرضا مقدم متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۸ در تهران، نوازنده و خواننده است.

زندگینامه محمدرضا مقدم

بیوگرافی محمدرضا مقدم

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صنعتی می باشد، او ابتدا نوازنده بود و پیانو می نواخت، الان تدرس موسیقی می کند و بعد از انتشار آلبوم خود بزودی کنسرت می دهد. محله ی مهرآباد تهران به دنیا اومدم و تهران هم زندگی می کنم.

آغاز کار هنری

از ٦ سالگى به فرا گرفتن موسيقى پرداختم و از ١٦ سالگى وارد عرصه حرفه اى موزيک شدم کارم رو با ساز پیانو و کیبورد شروع کردم، چندسال ساز زدم و بعد تو گروه های هنری نوازندگی می کردم. بعد از چندسال سرپرست ارکستر شدم و نوازنده ی یکسری خواننده های تلوزیونی بودم از سال ٩٠ به صورت رسمى خوانندگى را دنبال كرده است.

حاشیه ها

طراحی صنعتی و محمدرضا مقدم
من باید از دوره راهنمایی به هنرستان موسیقی می رفتم که این اتفاق نیوفتاد. واقعا طراحی صنعتی رو دوست داشتم و ادامه دادم اما در آخر هیچ اتقاقی تو زندگیم نیوفتاد اما همیشه فعالیت موسیقی رو انجام دادم و لذت بردم.

استعداد با ملودیکا در بچگی محمدرضا مقدم
یاد گرفتن موسیقی من داستان عجیبی داره. یه روز با پدرم به یه مرکز خرید رفتیم؛ من یه اسباب بازی (ملودیکا) دیدم و اصرار کرم برام بخرن، پدرم گفتن به شرطی اینو برات میخرم که یادش بگیری. من همون شب شروع کردم با ملودیکا یه آهنگو زدم و برای پدرم خیلی عجیب بود؛ حتی یادمه به مادرم گفتن احتمالش زیاد که محمدرضا بتونه در آینده موزیسین خوبی بشه و یادمه عموم که استاد بزرگ سنتور بودن همیشه تاکید داشتن که اتفاقات خوبی برای من میوفته.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد مهراد

ساز تخصصی محمدرضا مقدم
ساز تخصصی و ساز مورد علاقه ام کیبورد و پیانو هست البته ساز های دیگه ای هم می زنم.

ماجرای ممنوع الکاری محمدرضا مقدم
متاسفانه یک کلیپ از من در یکی از برنامه های خارج از کشور پخش شد که من اصلا در جریان نبودم و اتفاقی متوجه شدم بدون اطلاع خودم این کلیپ پخش شد و من خودم باورم نمی شد تا این که با چشمای خودم دیدم. همه جا عنوان کردم که از این موضوع بی خبر بودم ۲سال هم ممنوعیت داشتم و هنوز هم ترکش های اون اتفاق به سمتم میاد.

تدریس موسیقی محمدرضا مقدم
مدتی ها تدرس می کردم اما ۳ سال تدریس و کنار گذاشتم تا اینکه دوست عزیزی از من خواستن به آموزشگاهشون برم و دوباره آموزش رو شروع کنم. در حال حاضر شاگردای خوبی دارم و امیدوارم اتفاقای خوبی براشون بیفتد.

اولین آلبوم محمدرضا مقدم
آلبومم در دسته تولیده و چند تِرک آماده شده؛ البته چند تِرک و حذف کردیم چون با گذشت زمان تجربه های بیشتری به دست میاد. در کل داریم کارای خوب و جدیدی رو اضافه می کنیم.

فعالیت های هنری محمدرضا مقدم

تک آهنگ ها:
وقتی که تو بودی
غروب
تب دارم
مادر
قرص های بی اثر
حس خاص
گریه زیر دوش
مهم نیست
گلنار
ازم نگذر با حضور مهدی بابادوست
شیدایی
دیوونتم
لبخند شیدایی
آسپرین تیتراژ سریال آسپرین
بوی تاک
روزای بارونی
صبح تویی
قهرمان من
خیلی میخوامت
بی قرارتم

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا مقدم
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه