بیوگرافی کامیار احمدزاده

6 سال پیش
عکس اینستاگرام کامیار احمدزاده
4.9/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی کامیار احمدزاده همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

کامیار احمدزاده ملقب به کامیار متولد ۷ آذر ۱۳۵۷ در تهران، ایران خواننده ی فارسی است.

زندگینامه کامیار احمدزاده

بیوگرافی کامیار احمدزاده

فارغ التحصیل زبان انگلیسی از دانشگاه سوربن نوول پاریس و دانش آموخته موسیقی به مدت ۸ سال به هنرستان موسیقی رفت و پیانو را به عنوان ساز اصلی خود می‌ نواخت.کامیار اصالتا اهل مهاباد آذربایجان غربی است.

آغاز کار هنری

وی در سال ۱۳۵۹هنگامی که دو ساله بود همراه با خانواده اش به کشور فرانسه و به شهر پاریس مهاجرت کرد و در آنجا بزرگ شد. در آنجا به مدت ۸ سال به مدرسهٔ هنرستان موسیقی رفت و پیانو را به عنوان ساز اصلی خود می‌نواخت. در طول این زمان، کامیار روی مخلوط کردن موسیقی سنتی خاورمیانه و آر اند بی متمرکز شده بود. قبل از حرفه‌ای شدن در موسیقی، کامیار برای مطالعهٔ انگلیسی به دانشگاه Sorbonne Nouvelle در پاریس حضور پیدا می‌کرد. در سن ۱۸ سالگی، کامیار متوجه شور و شوق خود برای خوانندگی و به سبک‌های آر اند بی، موسیقی سول و فانک تحت تأثیر از استیو واندر شد. اما راه به تحقق رسیدن رویایش و تبدیل شدن به یک نوازنده حرفه‌ای آسان نبود، مانند بسیاری از اجراهای اولیه اش که در خیابان‌ها و ایستگاه‌های مترو آغاز شد، در کنار بهترین دوست و شریکش Hakim Rachek.

حاشیه ها

مهاجرت به فرانسه کامیار احمدزاده
کامیار وقتی دو ساله بود به همراه خانواده به کشور فرانسه مهاجرت کرد و در شهر پاریس ساکن شدند، او ۸ سال به هنرستان موسیقی رفت و قبل از شروع حرفه ای این رشته در دانشگاه سوربون فرانسه زبان انگلیسی خواند

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریچارد گی‌یر

شروع خوانندگی کامیار احمدزاده
کامیار در سن ۱۸ سالگی تحت تاثیر استیو واندر خواننده، و نوازنده مشهور آمریکایی دنباله رو سبک R&B شد اما رویایش برای تبدلی به یک نوازنده حرفه ای آسان نبود. او اولین اجراهای خود را از خیابان و ایستگاه مترو با دوست خود بنام Hakim Rachek آغاز کرد و سپس در پی مخلوط کردن موسیقی سنتی خاورمیانه و آر اند بی متمرکز شد.

ترک پاریس کامیار احمدزاده
در سال ۱۳۸۲، کامیار پاریس را ترک کرد و به لس آنجلس به منظور دنبال کردن حرفهٔ موسیقی خود در صنعت موسیقی فارسی رفت و به موفقیتی به عنوان خواننده ی جدید گروه محبوب فارسی بلک کتس دست یافت.

ازدواج کامیار احمدزاده
کامیار در شهریور ۹۶ با دختری بنام هوتان همت ازدواج کرد.

خواستگاری موزیکال کامیار احمدزاده
کامیار که به همراه دختر مورد علاقه اش برای گردش به پاریس رفته بود، تصمیم گرفت تا در این شهر از عشق زندگی خود خواستگاری کند و به همین دلیل با همکاری تنی چند از دوستان دوران نوجوانی اش که در همین شهر ساکن هستند، روی پلکان یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی پاریس (کلیسای سکره کر) از هوتان همت خواستگاری کرد. خواستگاری موزیکال و رومانتیک این خواننده ایرانی که با آواز خوانی همراه بود به قدری توجه توریست های حاضر در محل را جلب کرد که صدها نفر با دوربین های موبایل خود مشغول تصویربرداری از این صحنه خاص شده و در فضای مجازی آن را به اشتراک گذاشته اند.

بیوگرافی هوتان همت همسر کامیار احمدزاده
هوتان همت متولد شیراز و ساکن لس آنجلس در کالیفرنیای آمریکاست و در سال های گذشته رابطه دوستی صمیمی با کامیار داشته است او از خانواده ای تحصیل کرده و خوشنام در استان فارس ایران برآمده است و در کار طراحی می باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جو منندز

ورود به گروه بلک کتس کامیار احمدزاده
کامیار در سال ۱۳۸۲، کامیار پاریس به مقصد لس انجلس مهد موسیقی ایرانی ترک کرد و به موفقیتی به عنوان خواننده ی جدید گروه محبوب فارسی بلک کتس دست یافت. با سبک منحصر به فردش آر اند بی فارسی و توانایی‌هایش به خوانندگی به بیش از ۷ زبان، کامیار به حس و شور یک شبه در جامعه فارسی تبدیل شد.

سرورد ملی آمریکا کامیار احمدزاده
در نوامبر ۲۰۰۹، KamyR سرود ملی ایالات متحده را در بازی NBA در مرکز Staples در لس آنجلس اجرا کرد.

فعالیت مستقل کامیار احمدزاده
کامیار بعد از جدایی گروه بلک کتساز تا به امروز، تا به امروز، او در انگلستان، کانادا، اروپا، آسیا ، و آمریکا در سالنی مانند تئاتر کداک، جهانی گیبسون آمفی تئاتر، نوکیا تئاتر و کاخ سزار در لاس وگاس تورهای کنسرت داشته است.

اولین آلبوم کامیار احمدزاده
اولین آلبوم کامیار به نام دوباره در سراسر جهان در آبان ۱۳۸۹ منتشر شد و تحسین منتقدین را بخاطر آوردن یک صدای بین‌ المللی به صنعت موسیقی فارسی و شکستن موانع سنتی معمولی پاپ فارسی دریافت کرد. تمام آهنگهای این آلبوم به تهه کنندگی و تنظیم خود کامیار و Hakim Rachek ساخته شد کامیار همچنین توانست با اسطوره موسیقی خود استیو واندر نیز یک قطعه را بخواند. بجز «ای جان» که توسط پیام شمس تنظیم شد.

سبک کامیار احمدزاده
از طریق مخلوط کردن سبک آر اند بی با روش‌ها و مقیاس‌های خاورمیانه، کامیار توانست به صنعت موسیقی بین‌المللی و با برخی از بزرگترین اسطوره‌هایش بخواند، مانند اسطوره اش استیو واندر.

فعالیت های هنری کامیار احمدزاده

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد گلریز

آلبوم‌ها:
دوباره – ۱۳۸۹

تک آهنگ ها:
فریاد ( در بلک کتس )
جون خودت (در بلک کتس)
پری آسمونی (در بلک کتس)
نمیخوامت (در بلک کتس)
مجنون (در بلک کتس)
تو میتونی ( در بلک کتس ) همراه با شهرام شب پره
کلاه چپیوس
دل من
یه بوس بده
دوباره
دوست دارم
امشب
نترسید
ای جان
نزدیک من
نمیدونم
عاشق میمونم
تکراری
اصلا یه وضعی

هم خوانی‌ها:
از دست تو (همراه با حسین تهی)
داره باورم میشه (همراه با سعید پانتر)
ناز نکن (همراه با نریمان)
همسفر (همراه با ستار)
خوشحالم (همراه با ملانی)
لرزان(همراه با عزیز ویسی)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی کامیار احمدزاده
4.9/5 - (10 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه