بیوگرافی حجت اشرف‌ زاده

6 سال پیش
عکس اینستاگرام حجت اشرف‌ زاده در حال اجرا
4.3/5 - (3 امتیاز)

همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

حجت اشرف‌ زاده متولد ۱۲ آذر ۱۳۵۸ در نیشابور، خواننده است.

زندگینامه حجت اشرف‌ زاده

بیوگرافی حجت اشرف‌ زاده

فارغ التحصیل لیسانس نرم افزار کامپیوتر در سال ۸۴ می باشد، علاقه عجیبی به سازهای كوبه‌ ای دارد، شاگرد استاد شجریان می باشد و همسر قزوینی اش نیز نوازنده ساز دف است.

آغاز کار هنری

سال ۸۱ و ۸۲ یكی از دوستان استاد شجریان من را پیش ایشان بردند بعد از آن پیش آقای نوربخش رفتم. قبل از آن در نیشابور سال‌ها من شاگردی آقای رضا شاكری را كردم که یكی از ردیف‌دانان خوب ایران است. تاکنون ۳ آلبوم به بازار ارائه کرده ام که ۲ آلبوم را خودمان ارائه کرده ایم و یکی به سفارش حوزه هنری بوده است آلبوم اولا کاملا سنتی به اسم شرح پریشانی بود که در ابتدای سال ۱۳۸۷ منتشر شد.

حاشیه ها

تاثیر پدر حجت اشرف‌ زاده
اشرف‌زاده با لحن‌ها و آواهای موسیقی ایرانی نزد پدر آشنا شد. ردیف آوازی را نزد رضا شاکری در نیشابور و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخت.

علاقه موسیقی از کودکی حجت اشرف‌ زاده
از بدو تولد، من به عنوان لالایی، موسیقی ایرانی شنیدم و این حتما تاثیرگذار بود پدرم با لحن‌ های موسیقی ایرانی آشنا بود همچنین قاری قرآن بود، بیشتر لحن‌ ها را می‌ شناخت. او معلم بازنشسته آموزش و پرورش بود كه به شاگردانش درس قرآن می‌داد و ادبیات فارسی تدریس می‌ كرد. همه اینها جای خود، كوچه‌باغ‌ های نیشابور خاصیتی دارد كه آدم‌ها را شاعر و هنرمند می‌ كند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ژرژ پطرسی

کلاس های موسیقی حجت اشرف‌ زاده
من علاقه عجیبی به سازهای كوبه‌ ای دارم. ذهنم ریتم و علاقه به ساز كوبه‌ای‌ دارد؛ به همین خاطر دف را شروع كردم برای آموختن دف به تهران آمدم هر هفته یا دو هفته یك بار می‌ آمدم و همزمان كلاس آواز هم می‌ رفتم.

ازدواج و همسر موزیکال حجت اشرف‌ زاده
همسرم نوازنده دف هستند و آشنایی ما در همین موسیقی اتفاق افتاد. ایشان را در فستیوال‌ های موسیقی استان‌ ها دیده بودم و این رفت‌ و آمدها باعث آشنایی شد ایشان اصالتا قزوینی هستند و در این سال‌ها خیلی از من حمایت كردند. ما سال ۸۹ ازدواج كردیم.

شهرت با ماه و ماهی حجت اشرف‌ زاده
سبک او غم و شادی را در کنار هم جمع می‌ کند و نهایتاً به شنونده حس خوبی می‌ دهد. حجت اشرف زاده پیشتربا ترانه ماه و ماهی سراینده علیرضا بدیع شاعر همشهری اشرف زاده محبوب اهالی هنر و مردم شد.

حمایت از حسن روحانی حجت اشرف‌ زاده
در انتخابات ریاست جمهوری حجب اشرف زاده با آهنگ دوباره ایران به حمایت از حسم روحانی رفت، این آهنگ به شدت محبوب شد و در اکثر کلیپ های تبلیغاتی روحانی مورد استفاده قرار گرفت.

سکوت حجت اشرف‌ زاده
سال ۱۳۸۸ بعد از فوت استاد بزرگوارم پرویز مشکاتیان تصمیم گرفتم یک دوره ای سکوت و مطالعه کنم توانایی های هنری ام را ارتقا داده و کاری متفاوت انجام دهم که منجر شد به تفکر اولیه ساخت آلبوم ماه و ماهی شد.

پیشنهادات خارجی حجت اشرف‌ زاده
برای من هم طبیعتا پیشنهاداتی، هم از شبكه‌های خارجی و هم محافل موسیقی آن ور آب بوده است منتها من در ایران زندگی می‌كنم و كشورم را دوست دارم و تابع قوانین هستم. آنها هم حتما دلشان برای ما نسوخته و گاهی اهداف دیگری از این پیشنهادها دارند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی تکتا

فعالیت های هنری حجت اشرف‌ زاده

آثار:
خاتون ۱۳۹۵
ماه و ماهی ۱۳۹۴
شرح پریشانی ۱۳۸۹
شبنم دریا
دوباره ایران ۱۳۹۶
ایرانِ جان ۱۳۹۶

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی حجت اشرف‌ زاده
4.3/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه