بیوگرافی صادق نورانی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام صادق نورانی
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی صادق نورانی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

صادق نورانی متولد ۱۰ اردیبهشت در تهران آهنگساز و خواننده است.

زندگینامه صادق نورانی

بیوگرافی صادق نورانی

فارغ التحصیل لیسانس مدیریت صنعتی است، او با ساز تخصصی پیانو از آهنگسازی تا صدا سازی و خوانندگی فعالیت دارد، بجز قعالیت اختصاصی تدریس نیز می کند.

آغاز کار هنری

اولین ترانه کاری بود از جناب عبدالجبار کاکایی به نام فاصله با آهنگسازی و تنظیم شایان نایب : در واقع اجرای این اهنگ به خاطر بازتاب فعالیتهایی بود که به صورت پراکنده در سالهای قبلش انجام داده بودم و باعث شد که بیشتر ترغیب بشوم به تولید و پخش کارهام. خود این آهنگ در فرهنگسرای ارسباران بصورت زنده اجرا کردم و برایم فیدبک مثبتی داشت.

حاشیه ها

کلاس آواز صادق نورانی
مبانی آواز کلاسیک و صداسازی را نزد استاد مرحوم محمد نوری گذراندم و سپس در همین راستا چندین سال از شاگردان استاد محمدرضا صادقی بودم.

آهنگسازی صادق نورانی
نزد استاد میلاد کیایی از اساتید برجسته موسیقی ایرانی و نوازندگی سنتور، به یادگیری تئوری موسیقی ایرانی وبه دنبال آن به مدت ۲ سال نزد استاد امیر بهادر صدفیان به یادگیری تئوری موسیقی و سلفژ و مبانی آهنگسازی پرداختم. مدتی در محضر علیرضا قربانی از راهنماییهای ایشان در زمینه آواز ایرانی بهره مند شدم.

آلبوم صادق نورانی
تا امروز یک آلبوم مجاز با نام توقف در سال ۱۳۹۱ از من منتشر شده است.

ساز صادق نورانی
پیانو میزنم و در حال حاضر در حال تکمیلش هستم.

از تدریس تا صداسیما صادق نورانی
از فعالیتهای او در سالهای اخیر میتوان به عضویت در چندین گروه کر، تدریس مبانی آواز و صداسازی، آهنگسازی و اجرای چندین قطعه موسیقی و همکاری با سازمان صدا و سیما اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جرمی سول

اجرای زنده صادق نورانی
اجرای زنده به شکل کنسرت مستقل که نه اما در قالب برنامه های فرهنگی و همایش های مختلف اجرای زنده داشتم اینکه اجرای زنده چه حسی دارد فقط میتوانم بگویم : به نظر من لذت بخش ترین قسمت از فعالیتهای یه خواننده محسوب میشود.

فعالیت های هنری صادق نورانی

آلبوم ها:
توقف

تک آهنگ ها:
فقط تو خوبی
خواب
با تو
دوستت دارم
پشیمونی
احتمالات
رومو زمین ننداز
بهار بی تو
ای داد
نرو

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی صادق نورانی
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه