بیوگرافی مهناز افشار

6 سال پیش
عکس اینستاگرام مهناز افشار
Rate this post

بیوگرافی مهناز افشار همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

مهناز افشار متولد بیست و یکم خرداد ماه ۱۳۵۶ در شهر تهران است.

زندگینامه مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

شیطنت های کودکی اش به قدری بوده است که یکبار برای ۲ روز از مدرسه اخراج شده است! دیپلمش در رشته تجربی است و تحصیل در رشته تدوین را به صورت ۴ ساله در موسسه ای غیرانتفاعی گذرانده است. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید. مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و خطبه عقد آن‌ها توسط سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران خوانده شد.
مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده و بازیگر مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد. به آشپزی بسیار علاقمند است و غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی هستند. مدتی به عنوان شغل دوم یک مزون لباس راه اندازی کرد که به دلیل اینکه وقت کافی برای رسیدگی به آن نداشت این کار را ادامه نداد. مهناز افشار در تاریخ ۴ آذر ۹۶ در برنامه زنده سی و پنج حضور داشت که در مصاحبه‌ای که با فریدون جیرانی داشت از بسیاری از موارد و شایعات موجود در زندگیش صحبت داشت. در آبان ۱۳۹۱ کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت‌اللهی به تهیه‌کنندگی مهناز افشار در مرکز همایش‌های برج میلاد برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان برگزار شد. در این مراسم تعدادی از سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران حضور داشتند. روزبه نعمت‌اللهی خواننده موسیقی پاپ در این مراسم، که «داروگ» نام گرفته بود قطعات «ای وطن»، «تویی نیازم»، «اگر یه روز بیای سراغم»، «تازه‌ترین زخم دلم»، «بازآمده‌ام»، «گل یاس»، «نفس کشیدن سخته» و «خلیج‌فارس» و «خاک وطنم» را اجرا کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جان پاول

حاشیه ها

رابطه ام با تلویزیون خوب نیست
افشار درباره بازی در سریال و شبکه نمایش خانگی هم بیان کرد:سریال های خارجی را می بینم و همچنین سریال های تلویزیون را می بینم و غصه می خورم، اما اگر پیشنها بازی در تلویزیون شود قبول نمی کنم چون با تلویزیون رابطه ام خوب نیست و دوست ندارم در سریال بازی کنم. در شبکه نمایش خانگی هم یک کار غیرموفق با نام «عشق تعطیل نیست» داشتم که قصه و انسجام نداشت. آن زمان تقصیر را به گردن آقای گلزار انداختند ولی اشتباه بود چون مگر در عاشقانه حضور نداشت؟!
رونمایی مهناز افشار از سند ازدواجش
در پی شایعاتی درباره مهریه مهناز افشار این بازیگر مجبور شد سند ازدواجش را منتشر کند. او در تازه ترین مصاحبه اش با فریدون جیرانی درباره مهریه و شایعاتی که پیرامون همسرش مطرح است، گفت:مهریه من ۱۰ شاخه گل نرگس است. اولین بار این صحبت از طرف خانم برومند نازنین مطرح شد که بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. بعد از آن خانم برومند در افتتاحیه تئاتر لیلی رشیدی از عصبانیت خود در مورد مطرح کردن این حرف معذرت خواهی کرد اما رسانه ها این موضوع را پوشش ندادند.

حمایت از اصلاح طلبان
در اسفندماه ۹۴ مهناز افشار با انتشار متنی در توئیتر خود رسماً اعلام کرد که در انتخابات مجلس دهم شرکت کرده و به اصلاح طلبان رای می‌دهد.
افشار در توئیت خود نوشت: با تمام آنچه که مشخص است و من هم می‌دانم بهتر است که… من به لیست اصلاح‌طلبان رای می‌دهم و امیدوارم آنچه که نباید نشود.
وی در صفحه اینستاگرامش نیز با انتشار یادداشتی هفت بندی به شهروندان پیشنهاد حمایت از اصلاح طلبان را در انتخابات مجلس داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود کرامتی

آشنایی و ازدواج
در ابتدا شایعه شده بود که همسر مهناز افشار ۱۰ سال از او کوچکتر است که با توضیحات مهناز افشار مشخص شد چرا این شایعه به وجود آمده است. برادر همسر مهناز افشار ( محمد امین رامین ) متولد ۱۳۶۶ است و در ابتدا شایعه شده بود او با مهناز افشار ازدواج کرده است.
پس از توضیحات مهناز افشار مشخص شد وی با یاسین رامین که متولد ۱۳۵۶ است ازدواج کرده است و با همسرش تقریبا همسن هستند. البته یاسین رامین قبل از مهناز افشار یک بار ازدواج کرده است و با جدایی از همسر اولش با مهناز افشار ازدواج کرده است.
پدر یاسین رامین ( محمد علی رامین ) اظهار کرده است که تا روز قبل از مراسم از تصمیم پسرش خبر نداشته است. ضمن اینکه او در روز مراسم ازدواج پسرش حضور نداشته است. حاصل ازدواج مهناز افشار و همسرش دختری است به نام لیانا رامین که در چهارم خرداد ۱۳۹۴ به دنیا امد.

فعالیت های هنری مهناز افشار

سینمایی

۱۳۹۶ شاه کش
۱۳۹۶ لس آنجلس تهران
۱۳۹۶ فیلم دارکو
۱۳۹۵ ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا
۱۳۹۵ گیلدا
۱۳۹۵ نهنگ عنبر ۲ : سلکشن رؤیا
۱۳۹۴ خانه‌ای در خیابان چهل و یکم
۱۳۹۴ نهنگ عنبر
۱۳۹۳ معلم
۱۳۹۲ دلم می‌خواد
۱۳۹۲ بیگانه
۱۳۹۲ متروپل
۱۳۹۲ چه خوبه که برگشتی
۱۳۹۱ از تهران تا بهشت
۱۳۹۱ هیچ‌کجا هیچ‌کس
۱۳۹۰ پل چوبی
۱۳۹۰ یک عاشقانه ساده
۱۳۸۹ برف روی کاج‌ها
۱۳۸۹ سعادت‌آباد
۱۳۸۹ قصه پریا
۱۳۸۸ طبقه سوم
۱۳۸۸ پسر آدم، دختر حوا
۱۳۸۸ خاطره
۱۳۸۷ امشب شب مهتابه
۱۳۸۷ پوپک و مش ماشاالله
۱۳۸۷ شیرین
۱۳۸۷ دعوت
۱۳۸۷ شبانه‌روز
۱۳۸۷ انعکاس
۱۳۸۶ تسویه‌حساب
۱۳۸۶ صد سال به این سال‌ها
۱۳۸۶ کلاغ پر
۱۳۸۵ رئیس
۱۳۸۵ محاکمه
۱۳۸۴ آتش‌بس
۱۳۸۴ آکواریوم
۱۳۸۴ تله
۱۳۸۴ چه کسی امیر را کشت؟
۱۳۸۴ کارگران مشغول کارند
۱۳۸۳ سالاد فصل
۱۳۸۲ سیزده گربه روی شیروانی
۱۳۸۲ کما
۱۳۸۱ دختری در قفس
۱۳۸۱ زهر عسل
۱۳۸۰ نگین
۱۳۷۹ خاکستری
۱۳۷۹ شور عشق
۱۳۷۸ دوستان
۱۳۷۸ شیرهای جوان

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرامرز صدیقی

سریال ها
۱۳۹۶ سریال گلشیفته ( بهروز شعیبی در نقش گلشیفته)
۱۳۹۵ عاشقانه
۱۳۹۳–۹۴ عشق تعطیل نیست
۱۳۷۷ گم‌شده

تئاترها
۱۳۹۵ دکلره
۱۳۹۳ دور همی زنان شکسپیر
۱۳۹۱ بیست و یک بار مردن در سی روز
۱۳۹۰ آمدیم، نبودید، رفتیم

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی مهناز افشار
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه