بیوگرافی جیمی واردی

6 سال پیش
بیوگرافی جیمی واردی
3.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی جیمی واردی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

واردی در ماه می سال ۲۰۱۲ به تیم لسترسیتی در دسته قهرمانی (دومیت سطح فوتبال انگلیس) رفت. انتقال یک میلیون پوندی واردی به لستر رکورد نقل و انتقالات در انگلیس(در یک انتقالی که باشگاه های لیگ برتر حضور ندارند) بود.و پس از قهرمانی با این باشگاه در سال ۲۰۱۴ در دسته قهرمانی با هم تیمی هایش به لیگ برتر صعود کرد.

زندگینامه جیمی واردی

بیوگرافی جیمی واردی

فعالیت ورزشی

س از اینکه تیم شفیلدونزدی در ۱۶ سالگی او را بازیکن آزاد اعلام کرد، واردی فوتبالش را در باشگاه “استاکبریج پارک استیلز” ادامه داد، او توانست در سال ۲۰۰۷ به تیم اول این باشگاه راه پیدا کند.و ۳ سال در این تیم بازی کرد. او سپسدر سال ۲۰۱۰ در سن ۲۳ سالگی به باشگاه “هالیفکس تون” در لیگ برتر شمالی (هشتمین دسته فوتبال انگلیس) پیوست. او در اولین فصل حضورش در این تیم ۲۶ بار گلزنی کرد. او توانست جایزه بهترین بازیکن سال باشگاه را در این تیم از آن خود کرد. در آگوست ۲۰۱۱ واردی به باشگاه “فیلیتوود تون” در کنفرانس برتر(پنجمین سطح فوتبال انگلیس) پیوست. در اولین فصل حضورش در این تیم نیز درخشید و توانست ۳۱ گل بزند و ضمن به دست آوردن بهترین بازیکن سال باشگاه با این تیم عنوان قهرمانی را در کنفرانس برتر کسب کند.

واردی در ماه می سال ۲۰۱۲ به تیم لسترسیتی در دسته قهرمانی (دومیت سطح فوتبال انگلیس) رفت. انتقال یک میلیون پوندی واردی به لستر رکورد نقل و انتقالات در انگلیس(در یک انتقالی که باشگاه های لیگ برتر حضور ندارند) بود.و پس از قهرمانی با این باشگاه در سال ۲۰۱۴ در دسته قهرمانی با هم تیمی هایش به لیگ برتر صعود کرد. او در سال ۲۰۱۵ توانست رکورد گلزنی در ۱۱ بازی متوالی در لیگ برتر را از خود به جای بگذارد. او همچنین در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار برای تیم ملی انگلیس به میدان رفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی شجاعی

آمار حضور واردی :

در تیم جوانان

۲۰۰۲ شفیلد ونزدی

۲۰۰۳-۲۰۰۷ استاکسبریج پارک استیلز

در تیم اصلی

۲۰۰۷-۲۰۱۰ استاکسبریج پارک استیلز ۱۰۷ بازی (۶۶ گل)

۲۰۱۰-۲۰۱۱ هالیفکس تون ۳۷ بازی (۲۷ گل)

۲۰۱۱-۲۰۱۲ فیلیتوود تون ۳۶ بازی (۳۱ گل)

۲۰۱۲ تا به حال لسترسیتی ۱۲۲ بازی (۴۳ گل) (تا ۷ فوریه ۲۰۱۶)

تیم های باشگاهی

استاکسبریج پارک استیلز

واردی در سال ۲۰۰۷ تحت مربیگری گری مارو اولین بار برای این تیم به میدان رفت. واردی در این تیم هفته ای ۳۰ پوند دستمزد می گرفت. در سال ۲۰۰۹ او به باشگاه روترام یونایتد نزدیک شده بود اما این انتقال در نهایت صورت نگرفت.

هالیفکس تون

واردی در تابستان ۲۰۱۰ با مبلغ ۱۵ هزار پوند به هالیفکس تون پیوست. در فصل ۱۱-۲۰۱۰ واردی با هالیفکس به قهرمانی در لیگ برتر شمالی(هشتمین دسته فوتبال انگلیس) دست یافت. در فصل ۱۲-۲۰۱۱ واردی در ۴ دیدار ابتدایی تیمش ۳ گل به ثمر رساند.

لیگ برتر شمالی(دسته هشتم) (۱۱-۲۰۱۰) ۳۳ بازی – ۲۴ گل

کنفرانس شمالی(دسته هفتم)(۱۲-۲۰۱۱) ۴ بازی – ۳ گل

فیلیتوود تون

واردیدر فیلیتوود توانست به رکورد گلزنی در ۶ دیدار متوالی برسد، همچنین به عنوان بازیکن ماه نوامبر کنفرانس برتر شناخته شد. پس از باخت ۵-۱برابر بلکپول در ژانویه ۲۰۱۲ در مرحله سوم جام حذفی، یان هالووی پیشنهادی ۷۵۰ هزار پوندی برای جذب واردی ارائه داد که فیلیتوود این پیشنهاد را رد کرد چرا که ارزش واردی را ۱ میلیون پوند مشخص کرده بود.

کنفرانس برتر(دسته ششم)(۱۲-۲۰۱۱) ۳۶ بازی – ۳۱ گل

لسترسیتی

جیمی واردی در ۱۷ می ۲۰۱۲ با قراردادی ۳ ساله به ارزش ۱ میلیون پوند به لسترسیتی پیوست البته با یندهای اضافی قرار داد می توان ارزش واقعی آن را ۱٫۷ میلیون پوند دانست. در ۱۹ آگوست ۲۰۱۴ واردی قراردادش با لسترسیتی را تا سال ۲۰۱۸ تمدید کرد. واردی اولین دیدارش در لیگ برتر را در ۳۱ آگوست ۲۰۱۴ در تساوی ۱-۱ برابر آرسنال به عنوان یار ذخیره تجربه کرد. اولین گل واردی نیز به برد ۵-۳ این تیم در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۴ برابر منچستریونایتد برمی گردد. در فصل ۱۶-۲۰۱۵ واردی در ماه های اکتبر و نوامبر به صورت متوالی به عنوان بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس شناخته شدو پنجمین بازیکنی شد که توانسته چنین کاری بکند، آخرین باری که یک بازیکن از لستر بازیکن ماه شده بود ،به سپتامبر ۲۰۰۰ بر می گشت که تیم فلاورز دروازه بان آن روزهای لستر موفق به کسب این عنوان شده بود.قبل از واردی تنها دو بازیکن این افتخار را به دست آورده بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی توماس لمار

واردی در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۵ توانست در ۸ دیدار متوالی در لیگ گلزنی کند تا پیش از او دو بار نیستلروی و یک بار استوریج موفق شده بودند چنین رکوردی را از خود ثبت کنند. رکورد اصلی با گلزنی در ۱۰ دیدار پیاپی در اختیار نیستلروی بود که در سال ۲۰۰۴ به ثبت رسانده بود اما واردی در ۲۱ نوامبر با گلزنی برابر منچستریونایتد توانست این رکورد را بهبود ببخشد و به عدد ۱۱ برساند. در ژانویه ۲۰۱۶ ارزش واردی از ۲٫۱ میلیون پوند به ۱۸٫۸ میلیون پوند افزایش یافت. واردی در ماه ژانویه قراردادش با لسترسیتی را تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرد و دستمزد هفتگی اش به ۸۰ هزار پوند رسید.

دسته برتر(دسته دوم)(۱۳-۲۰۱۲) ۲۶ بازی – ۴ گل

دسته برتر(دسته دوم)(۱۴-۲۰۱۳) ۳۷ بازی – ۱۶ گل

لیگ برتر (۱۵-۲۰۱۴) ۳۴ بازی – ۵ گل

لیگ برتر (۱۶-۲۰۱۵) ۲۴ بازی – ۱۸ گل ( تا ۷ فوریه ۲۰۱۶)

تیم ملی انگلیس

واردی ۴ بازی ملی در کارنامه دارد اما نتوانسته برای کشورش گلزنی کند. او اولین حضورش در جمع سه شیرها را در ۷ ژوئن ۲۰۱۵ در تساوی ۰-۰ تیمش برابر جمهوری ایرلند تجربه کرد.

افتخارات باشگاهی:

هالیفکس تون: قهرمانی در لیگ برتر شمالی (۱۱-۲۰۱۰)

فیلیتوود تون: قهرمانی در کنفرانس برتر (۱۲-۲۰۱۱)

لسترسیتی: قهرمانی در دسته قهرمانی (۱۴-۲۰۱۳)

افتخارات فردی:

بازیکن ماه کنفرانس برتر: نوامبر ۲۰۱۱

آقای گل کنفرانس برتر: ۱۲-۲۰۱۱

بازیکن فصل لسترسیتی: ۱۴-۲۰۱۳

بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس: اکتبر ۲۰۱۴ ، نوامبر ۲۰۱۵

رکوردها:

بیشترین گلزنی در بازی های پیاپی در لیگ در تاریخ باشگاه لسترسیتی:۱۱ بازی (۲۹ آوست ۲۰۱۵ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۱۵)

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رایان لاکتی

بیشترین گلزنی در بازی های پیاپی تاریخ لیگ برتر انگلیس:۱۱ بازی (۲۹ آوست ۲۰۱۵ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۱۵)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیمی واردی
3.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه