بیوگرافی غلامرضا صنعتگر

6 سال پیش
عکس اینستاگرام غلامرضا صنعتگر در حال اجرا
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی غلامرضا صنعتگر همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

غلامرضا صنعتگر متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۴ در بندرعباس، خواننده است.

زندگینامه غلامرضا صنعتگر

بیوگرافی غلامرضا صنعتگر

دیپلمه ادبیات دارد، تخصص اش در هنر نواختن پیانو ، گیتار و سازهای پوستی است، ازدواج کرده و متاهل است او چندین سال است با بیماری خطرناکی دسته و پنجه نرم می کند.

آغاز کار هنری

اولین آلبومش برای تو بود که با دیدن استعداد و صدای خوب وی در اوایل سال هشتاد به طور جدی خوانندگی را دنبال کرد. در همان سال ها آهنگ های مذهبی خواند و توجه صدا و سیما را به خود جلب کرده و از وی برای اجرا و همکاری در ایام و مناسبت ها دعوت به عمل آمد.

حاشیه ها

علاقمندی به موسیقی غلامرضا صنعتگر
زمانی به موسیقی خیلی علاقه‌مند شدم که واروژان (از بنیانگذاران موسیقی پاپ در ایران ) را شناختم و دوست داشتم سبک و سیاق واروژان را دنبال کنم. در کنار آن دوست نداشتم صدای هیچکسی را تقلید کنم.

بدون استاد بودن غلامرضا صنعتگر
خوشبختانه یا متأسفانه من شاگرد هیچ استادی نبودم و سازهایی که می‌ نوازم را خودم یاد گرفتم و این موضوع به نوعی در جنوب کشور باب است.

شهرت صدا غلامرضا صنعتگر
ترانه میشه ضامنم بشی برای امام رضا بارهای از تلویزیون ملی شنیده شده است، او خواننده این آهنگ احساسی است قطعه های میهنم ایران و عطر نرگس از دیگر کارهای معروف او می باشد.

خاکی بودن غلامرضا صنعتگر
من در ابتدای کار و روزی که دست چپ و راست خودم را شناختم به این نتیجه رسیدم اگر خاکی‌ بودن را درک نکنید قطعاً آن هنر، هنر نیست همیشه احساس می‌کنم سِن اصلی آن است که پایین بیایید و در کنار مردم باشید و امیدوارم قابل باشم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اولگا کوریلنکو

عشق به امام رضا غلامرضا صنعتگر
در مورد عشق خود به امام رضا (ع) گفت : این رابطه برمی گردد به ۴۱ سال پیش که من هنوز به دنیا نیامده بودم و پدربزرگ من دست مادر من را گرفت و به مشهدالرضا برد و امام رضا را به جوادش قسم داد که نوه ای به من بده تا من نام او را غلامرضا بگذارم. مرحله به مرحله کار امام رضا (ع) را با وضو انجام دادیم.

ازدواج غلامرضا صنعتگر
غلامرضا صنعتگر با سرکار خانوم سیدخراسانی ازدواج کرده است ، این زوج صاحب یک پسر نوجوان هستند.

بیماری غلامرضا صنعتگر
من حدود ۱۲ – ۱۳ سال است که درگیر بیماری هستم. این بیماری میهمان ناخوانده‌ ای است که باید با آن مدارا کرد و باید امیدوار بود که بالاخره روزی این بیماری از بدن خارج شود. متاسفانه در مورد بیماری‌ ام باید بگویم که فقط یک بیماری ندارم و چند بیماری و مشکل دیگر نیز به این مسئله دامن زده است.

عنایت امام رضا غلامرضا صنعتگر
در جریان پرتو درمانی تارهای صوتی اش به شدت آسیب دید و صدایش خاموش شد مدتی بعد با شفاعت امام رضا قدرت صوتی وی بازگشت او در این مورد می گوید : نمی‌دانم چطور بعد از ۶۵ روز که هیچ صدایی از حنجره‌ ام نمی‌ آمد به بزرگواری و نگاه حضرت امام رضا (ع) دوباره این صدا به حنجره من بازگشت و من بعد از این همه مدت سکوت و بی‌ صدایی می‌ توانم بار دیگر صحبت کنم و هیچ مشکلی هم نداشته باشم.

سرطان غلامرضا صنعتگر
بطور مشخص بیماری وی سرطان کبد و روده است حدود ۲ سال پیش تحت درمان و شیمی‌ درمانی قرار گرفت و متعاقب آن ۲ بار نیز جراحی روی روده خود انجام داده است، این روزهای باردیگر حال وی رو به وخامت گذاشته است. گفته می شود برای انتقال او به آلمان برای ادامه درمان به ۳۰۰ میلیون پول نیاز است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیدجواد هاشمی

فرار از سوءقصد غلامرضا صنعتگر
ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه سوم خرداد ۹۶ در جلوی خانه مادری در محله ۲۰ متری شاه حسینی مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه پیشانی آسیب دید.

فعالیت های هنری  غلامرضا صنعتگر

آلبوم ها:
برای تو

تک آهنگ ها:
من هنوزم سرپام
برای تو
میشه ضامنم بشی
مردمان آفتابی
دل تنگ
چه کسی
هنوزم سرپام
داری میری
الهی بمیرم برای خودم
آتیش بازی
بغض
دل سپردتم
حقم نبود
عشق
شنبه سوم
عطر نرگس
خلیج فارس
دینگو
خدایا شکر
شیک و پیک
سه تایی
شاهزاده
الکی خوش

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی غلامرضا صنعتگر
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه