بیوگرافی نیکلاس زوله

6 سال پیش
بیوگرافی نیکلاس زوله
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی نیکلاس زوله به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیکلاس زوله (به آلمانی: Niklas Süle) (متولد ۳ سپتامبر ۱۹۹۵) یک فوتبالیست آلمانی است که به عنوان مدافع میانی برای بایرن مونیخ بازی می‌کند.

زندگینامه نیکلاس زوله

بیوگرافی نیکلاس زوله

فعالیت ورزشی

دوران باشگاهی

سوله کار خود را با روت وایز وایدورف آغاز کرد. سپس، او به اینتراخت فرانکفورت رفت، جایی که او تا پایان فصل ۲۰۰۹–۲۰۰۸ در آن بازی کرد. پس از آن، او به دارمشتات ۹۸ فروخته شد، و تنها پس از یک نیم فصل به باشگاه فوتبال هافنهایم پیوست. در ۱۱ مه ۲۰۱۳، زوله اولین بازی خود برای هوفنهایم را در یک بازی بوندسلیگا برابر هامبورگ انجام داد. او در دقیقه یازده وارد زمین شد و به جای آندریاس لودویگ در دقیقه ۸۱ تعویض شد. هوفنهایم در آن بازی ۱–۴ شکست خورد.

سوله تابستان ۲۰۱۷ به تیم بایرن مونیخ پیوست. او شماره ۴ را بر تن کرد.

رکورد شکنی نیکلاس زوله در تیم فوتبال هوفنهایم

سوله در مارس ۲۰۱۷ در بازی مقابل بایرلورکوزن موفق شد از مجموع ۱۴۵ پاس، ۱۴۰ پاس را صحیح به بازیکنان خودی برساند و با آمار ۹۷ درصد پاس صحیح، رکوردی جدید در بوندس لیگا به ثبت برساند. این رکوردها از زمان گردآوری این آمارها از سال ۲۰۰۴ لحاظ شده‌اند. زوله در این بازی در مجموع ۱۵۰ بار توپ را لمس کرد.

تیم ملی
او با زیر ۱۷ سال آلمان در مسابقات جام ملتهای اروپا زیر ۱۷ سال در سال ۲۰۱۲ شرکت کرد. زوله در تیم ملی المان برای بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ نیز حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سارا دورسون

او در سال ۲۰۱۷ توانست همراه با تیم ملی آلمان در جام کنفدراسیون‌ها قهرمان شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکلاس زوله
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه