بیوگرافی متس هوملس

6 سال پیش
بیوگرافی متس هوملس
Rate this post

بیوگرافی متس هوملس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 متس هوملس (زاده ۱۶ دسامبر ۱۹۸۸ در برگیش گلادباخ) بازیکن فوتبال اهل آلمان است که هم‌اکنون در تیم بایرن مونیخ در پست دفاع مرکزی بازی می‌کند. وی همچنین عضو تیم ملی فوتبال آلمان نیز است.

زندگینامه متس هوملس

بیوگرافی متس هوملس

فعالیت ورزشی

وی در حال حاضر جزو بهترین مدافع‌های دنیا است.

او محصول آکادمی باشگاه بایرن مونیخ است و در ژانویهٔ سال ۲۰۰۸ به‌طور قرضی راهی بروسیا دورتموند شد و در فوریه سال ۲۰۰۹ قرارداد خود را به ارزش ۴ میلیون یورو با این باشگاه قطعی کرد. او اولین بازی رسمی خود در بوندسلیگا را در تاریخ ۲۷ می ۲۰۰۷ برای بایرن مونیخ و در برابر تیم ماینتس انجام داد. متس هوملس بازیکن راست پاییست که علاقهٔ فراوانی به شرکت در حمله دارد و ضدحملات تیم خود را با پاس‌های عمقی چشم نواز خود طراحی می‌کند. او همچنین توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را نیز دارد و در تیم زیر جوانان آلمان در این پست به بازی گرفته می‌شد. سبک بازی هوملس بسیار شبیه با بازی فرانس بکن باوئر است و به همین دلیل هواداران به او لقب قیصر جدید فوتبال آلمان نیز داده‌اند.

زندگی شخصی
پدر وی «هرمان هوملس» فوتبالیست و سرمربی سابق بوده‌است. وی برادر کوچکتر به نام جوناس دارد که به دلیل مصدومیت‌های پی در پی مجبور بازنشسته شد. وی پس از ۲ سال رابطه با کتی فیشر، سرانجام در سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند. فرزند اول آنها که پسر است در سال ۲۰۱۸ بدنیا آمد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سعید رجبی

افتخارات ورزشی

باشگاهی

بوروسیا دورتموند

بوندسلیگا ۲۰۱۰–۱۱، ۲۰۱۱–۱۲
جام حذفی آلمان ۲۰۱۱–۱۲

ملی
جام ملتهای اروپا زیر ۲۱ سال ۲۰۰۹
جام جهانی ۲۰۱۴

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی متس هوملس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه