بیوگرافی رافینیا

6 سال پیش
بیوگرافی رافینیا
4/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی رافینیا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رافینیا دفاع راست اهل برزیل است که در شهر لوندرینا و در تاریخ ۷ سپتامبر ۱۹۸۵ به دنیا آمده‌است. او داری تابعیت دوگانه برزیلی و آلمانی می‌باشد.

زندگینامه رافینیا

بیوگرافی رافینیا

فعالیت ورزشی

رافینیا در تیم‌های فوتبال کوریتیبا ،شالکه ۰۴، جنوا، بایرن مونیخ سابقهٔ حضور دارد. این بازیکن همچنین در سال، ۲۰۰۲ – ۲۰۰۵ برای، زیر ۲۰ سال برزیل به میدان رفته‌است.

بخشی از مصاحبه رافینیا

رضایت از بایرن مونیخ

فوق العاده است که با کسانی کار کنی که در قامت بازیکن و مربی به تمامی عناوین رسیده اند و از آن ها یاد بگیری. آموزش دیدن زیر نظر آن ها لذتبخش است. من ممنون تمامی روزهایی که در بالاترین سطح زیر دست شان بودم، و در تیمی قوی همچون بایرن مونیخ قرار داشتم هستم. اینک شش سالی است که اینجا حضور دارم و به۱۵ عنوان قهرمانی دست یافته ام؛ پس همین نشان دهنده این است که کیفیتم به حدی بوده که در کنار بهترین بازیکنان و مربیان کار کنم.

کار با مربیان بزرگ

بیش از همه پپ گواردیولا بر روی من تاثیر گذار بود. او خیلی چیزها به من آموخت و اعتماد به نفس بالایی را به من داد. من طی ۳ سال حضور وی در اینجا بالغ بر ۱۲۰ بازی انجام دادم. برخی از مردم معتقد بودند که من نمی توانم در بایرن مونیخ موفق شوم اما گواردیولا آمد و اعتماد به نفس لازمه را برایم به ارمغان آورد و مهم تر از همه این که فیلیپ لام را در خط میانی به کار گرفت. آن سه سال فوق العاده بودند و ما به جام های بسیاری دست یافتیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امید نمازی

شهرت بایرن مونیخ

وقتی به بایرن مونیخ آمدم، انتظار سایرین این بود که در زمین بازیکن خشنی هستم. اما در نهایت این دید عوض شد و به من گفتند که آدم خوبی هستم و حتی شروع به شوخی کردن با من کردند. این رابطه با گذشت سالیان تقویت شده و حال من خوشحالم که در رختکن تیم یک رهبر هستم. سال هاست که در آلمان هستم و اینجا حاکم بودن جوی خوب در رختکن مهم است چون ما هر روز با هم هستیم. ما در زمین تمرین زمانی بیش از آنچه با خانواده های خود می گذرانیم را سپری می کنیم.

شهروند آلمان

من برزیلی هستم ولی آلمان در قلب من جای دارد. من ۶۰ درصد برزیلی ام و ۴۰ درصد آلمانی (می خندد). ۱۳ سالی است که اینجا هستم و این کشور خیلی کار ها برایم کرده. خانواده ام، دختران، مادرم همگی عاشق این کشورند. من تنها می توان سپاسگزار خدمت هایی که این کشور به من کرده باشم.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

بایرن مونیخ
بوندس‌لیگا: ۱۳–۲۰۱۲، ۱۴–۲۰۱۳، ۱۵–۲۰۱۴، ۱۶–۲۰۱۵، ۱۷–۲۰۱۶، ۱۸–۲۰۱۷
جام حذفی فوتبال آلمان: ۱۳–۲۰۱۲، ۱۴–۲۰۱۳، ۱۶–۲۰۱۵
سوپر جام فوتبال آلمان: ۲۰۱۲، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷
لیگ قهرمانان اروپا: ۱۳–۲۰۱۲
سوپرجام اروپا: ۲۰۱۳
جام باشگاه‌های فوتبال جهان: ۲۰۱۳

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رافینیا
4/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه