بیوگرافی شهاب مظفری

6 سال پیش
عکس اینستاگرام شهاب مظفری در حال اجرا
4/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی شهاب مظفری همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

شهاب مظفری متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۶۷ در تهران، خواننده است.

زندگینامه شهاب مظفری

بیوگرافی شهاب مظفری

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی IT می باشد، در سال ۹۶ مجوز فعالیت قانونی را بدست آورد، صدای زیبایش خیلی زود او را به اوج شهرت رساند او در شهریور ماه اولین کنسرت خود را اجرا کرد.

آغاز کار هنری

از کودکی با یادگیری ساز پیانو وارد عالم هنر موسیقی شد، سپس دوره های گیتار کلاسیک را دید و همزمان با تحصیلا دانشگاهی در آهنگسازی و خواننده گی فعال شد. اولین آهنگ خود را با ترانه و آهنگسازی خود در سال ۱۳۸۷ به نام از وقتی رفتی …! منتشر کرد که ورژن پیانوی این کار ، بسیار پرطرفدار ظاهر شد.

حاشیه ها

شهرت شهاب مظفری
شهاب مظفری پیش از این قطعاتی همچون آی، لعنتی‌ ترین حوالی، تو بخند، عذابم نده، ادعا و حس عمیق را منتشر کرده که با استقبال مخاطبان موسیقی پاپ روبرو شده است، جنس صدای خاص و سبک متفاوت او در تمام کارهایش اثری گوش نواز خلق می کند. وی یکی از خوش صداترین خواننده های ایران میباشد با آهنگ من و ترکم نکن  به اوج شهرت دست پیدا کرد ایشان طرفداران زیادی در ایران و خارج از ایران دارند.

مجوز قانونی شهاب مظفری
شهاب مظفری در تیر ۹۶ مجوز فعالیت هنری خود را از ارشاد دریافت کرد. وی می گوید: خدا را شکر بالاخره مجوزها با همکاری دوستان و مسئولین محترم صادر شد و خوشحالم که از این پس در حوزه رسمی موسیقی فعالیت خواهم داشت. البته پیش از این نیز صرفاً آثارم را به صورت صوتی و در چارچوب‌های کشور منتشر کرده بودم، اما این روزها و پس از ورود به عرصه رسمی، فصل جدیدی از فعالیت‌های هنری‌ام را با همکاری موسسه آراد آغاز کرده‌ام.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد کارت

اعتقاد به خدا و شهاب مظفری
من فقط خدا را دارم. عاشق خدا هستم و یک جمله دارم و به آن معتقدم که همیشه خدا با من است …

آلبوم در آینده شهاب مظفری
به امید خدا برای انتشار آلبوم در آینده تصمیم خواهیم گرفت و در حال حاضر زمان مشخصی را نمی‌توانم برای آن اعلام کنم فعلاً قصد دارم آثار را به صورت تک‌آهنگ به گوش مخاطبین برسانم.

ازدواج شهاب مظفری
شهاب مظفری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

سبک آهنگ های شهاب مظفری
این فضا عمدتاً آرام و عاشقانه آهنگ ها به هیچ عنوان کاراکتر من نیست. ولی این حال و هوا، خودم و درونم را آرام می‌ کند، احساس می‌ کنم با این نوع خواندن آرامش خاصی به من دست می‌د هد. مخاطبین من هم با این شکل خواندن من مأنوس شده‌ اند و به خوبی توانسته‌ اند با آن ارتباط برقرار کنند.

طوفان اولین کنسرت شهاب مظفری
این خواننده در شرایطی نخستین کنسرت‌ هایش را در تیر ۹۶ ( ۱۴ و ۱۵ و ۲۳ تیرماه) در ۶ سانس برگزار کرد و هر ۶ سانس هم به طور کامل بلیط هایش فروخته شد. تمامی بلیت‌ های ۴ سانس آن در‌ کمتر از ۲۴ ساعت به فروش رسیده بود. همچنین با توجه به استقبال قابل توجه به عمل آمده از سوی مخاطبین، موسسه آراد این کنسرت را تمدید کرد.

ساز حرفه ای شهاب مظفری
ساز حرفه ای او پیانو ست که از کودکی یادگیریِ آن را آغاز کرد. و مضاف بر آن ، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری ست که مسلط است.

اشتباه پزشکی شهاب مظفری
شهاب مظفری در مورد عمل جراحی خود گفته که به خاطر درد شدید دل به درمانگاه رفته و پزشک آپاندیس او را عمل کرده است در حالی که این درد هیچ ربطی به آپاندیس نداشته و به خاطر عفونت بوده است. این اشتباه باعث شد که ۱۲ روز با درد بستری باشم و در حالی که عفونت ریه داشتم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهرام خسروشاهی آذر (سندی)

فعالیت های هنری شهاب مظفری

آهنگ ها:
آی
لعنتی ترین حوالی
تو بخند
میگن که عوض شدی
بگذریم
میمیرم
حالم بده
حس عمیق
ادعا
عکس قدیمی
منو ترکم نکن
جدایی
دلبریتو کمش کن
معذرت
قسم
جدایی
مگه دیونه حالیته
نمیخوام تو رو
زیر آوار
روزای بدون تو
از وقتی رفتی
عذابم نده
تمام شد
دلگیرم
به خودت بیا
تنهایی

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی شهاب مظفری
4/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه