بیوگرافی یوشوآ کیمیش

6 سال پیش
بیوگرافی یوشوآ کیمیش
4.1/5 - (12 امتیاز)

بیوگرافی یوشوآ کیمیش به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 یوشوآ کیمیش یک بازیکن فوتبال اهل شهر رتوایل در ایالت بادن ورتمبرگ آلمان است.

زندگینامه یوشوآ کیمیش

بیوگرافی یوشوآ کیمیش

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به آر.بی. لایپزیگ، اشتوتگارت و بایرن مونیخ آلمان اشاره کرد. وی همچنین در تیم ملی المان بازی می‌کند. کیمیش در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ حضور داشت. او در سال ۲۰۱۷ توانست به همراه هم تیمی‌هایش قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شود. این درحالی بود که یوآخیم لو از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرده بود. او در بازی برابر کامرون در این رقابت‌ها بازوبند کاپیتانی را از جولین دراکسلر گرفت و به بازو بست و به جوان‌ترین کاپیتان تیم ملی المان تبدیل شد. با رفتن فیلیپ لام اسطوره باشگاه بایرن مونیخ و بهترین مدافع کناری او جانشین او شد و به ترکیب همیشگی بایرن دست یافت.

دوران باشگاهی
کیمیش تا قبل از این که در ژوئیه ۲۰۱۳ به باشگاه لایپزیگ بپیوندد در اشتوتگارت بازی می‌کرد.

بایرن مونیخ

فصل ۱۶–۲۰۱۵
در دوم ژانویه ۲۰۱۵ کیمیش طی قرار دادی پنج ساله و ۷ میلیون یورویی به بایرن مونیخ پیوست. او اولین بازی خود در این تیم را با بازی در مقابل اف. سی ناتینگن طی رقابت‌های جام حذفی فوتبال آلمان در ۹ اوت انجام داد. پپ گواردیولا، کیمیش را در رقابت‌های بوندسلیگا برای اولین بار در ۱۲ سپتامبر در بازی در مقابل آگسبورگ در ترکیب تیم قرار داد. چهار روز بعد از آن کیمیش اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با قرارگیری در مقابل المپیاکوس تجربه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی قاسم حدادی‌فر

کیمیش اولین فصل حضور خود در بایرن مونیخ را با ۲۳ بازی به پایان رساند.

فصل ۱۷–۲۰۱۶

کیمیش اولین بازی فصل ۱۷–۲۰۱۶ خود را مقابل دورتموند طی رقابت سوپر جام آلمان ۲۰۱۶ انجام داد.

او در ۹ سپتامبر اولین گل بوندسلیگایی خود در بایرن را به شالکه زد. کیمیش چهار روز بعد از آن موفق شد اولین و دومین گل خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را با بازی در مقابل روستوف به ثمر برساند.

بایرن مونیخ این بازی را با نتیجه ۵–۰ برد.

دوران ملی

در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۶ کیمیش در بازی آخر مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در مقابل ایرلند با تعویض هوودس در ترکیب تیم قرار گرفت.

او اولین گل ملی خود را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در مقابل نروژ به ثمر رساند.

او در هر پنج بازی جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ به صورت فیکس در ترکیب تیم آلمان قرار داشت. کیمیش در تیم ملی المان ۲۴ بازی را به صورت فیکس بدون آنکه تعویض شود پشت سر گذاشت و به رکورد قیصر فوتبال آلمان دست یافت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یوشوآ کیمیش
4.1/5 - (12 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه