بیوگرافی افشین آذری

6 سال پیش
عکس اینستاگرام افشین آذری در حال اجرا
3.2/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی افشین آذری همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

افشین آذری متولد ۱۳ آبان ۱۳۶۴ در شهر تبریز خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده سبک پاپ – ترنس ایرانی است.

زندگینامه افشین آذری

بیوگرافی افشین آذری

فارغ التحصیل هنرستان موسیقی و لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره تهران است، وی پسر مرحوم احد آذری و برادر زاده حسین آذری از بزرگان موسیقی آذربایجان ایران می باشد.

آغاز کار هنری

از ۳ سالگی به صورت عملی پیش پدرم و از ۷ سالگی به صورت علمی همچنان پیش پدرم و استاد زاون ارمنی آموختن ویولن را شروع کردم و در نهایت در هنرستان موسیقی تحصیلاتم رو ادامه دادم بزرگترین مشوقم خانواده ام بوده تا الان، مخصوصا مرحوم پدرم، مادر عزیزم و عموم استاد حسین آذری … . افشین آذری اولین آلبوم خود را در سال ۸۹ وار بازار کرد.

حاشیه ها

همصدایی با نسیم افشین آذری
افشین آذری اولین آلبوم خود را که در سال ۸۹ وار بازار کرد، این آلبوم سرو صدای زیادی کرد و یه جورایی ترکوند، بعد یک خواننده خانم را نزد خود آموزش داد به نام نسیم که دومین و سومین آلبوم خود را با هم خواندند که سبک بخصوصی را در موسیقی ایران آغاز کرده اند.

آشنایی با نسیم افشین آذری
یکی از دوستهای خوبم به اسم آقای حسین رستگار که خیلی هم خوش صدا هستند نسیم رو به من معرفی کرد، قرار همکاری من و نسیم به این صورت شد که من روی صدای ایشون مدتی کار کنم و ایشون رو با علائم موسیقی آشنا کنم. ایشان زمانی که پیش من اومدن فقط استانبولی میخوندن به طوری که حتی یک بار هم فارسی نخونده بود بنده با کار کردن روی صدای نسیم سبک ترکی رو با تلفیق سبک کلاسیک و ایرانی به یک سبک جدیدی به زبان فارسی آپدیت کردم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیدجلال‌الدین محمدیان

انتشار آلبوم با نسیم افشین آذری
به دلیل توانایی بالای صدای نسیم در حین همکاری تصمیم به تهیه یک آلبوم با ایشون گرفتیم و این شد که اولین آلبوم رسمی رو به نام نفس به بازار ارائه کردیم و خوشبختانه به کمک خدا و لطف مردم عزیزمون کارمون مورد پسند واقع شد.

ازدواج افشین آذری
انتشار خبر ازدواج افشین آذری با نسیم کذب می باشد و صرفا با یکدیگر همکار بودند، اما افشین آذری ازدواج کرده و متاهل می باشد و صاحب یک دختر می باشد.

ساز تخصصی افشین آذری
به غیر از ویلن در سازهای دیگری مانند؛ پیانو، قارمون، گیتار، سازهای ضربی و … هم مهارت دارد.

شغل دوم افشین آذری
شغل اول و آخرم و به عبارتی زندگیم موسیقی است.

تنظیم کننده زبردست بودن افشین آذری
افشین آذری آهنگساز و تنظیم کننده ماهری ایست، که در واقع از پدرش به ارث برده‌ است. برای خوانندگان زیادی آلبوم جمع کرده‌ است. افشین آذری که خود یکی از بهترین آهنگسازهای سال های اخیر است در مورد بهترین راه های تبدیل شدن به یک تنظیم کننده قوی را اینچنین بیان می کند : موسیقی باید تو خون یه آهنگساز ، تنظیم کننده و یا یه نوازنده باشه با تئوری مسیقی کامل آشنایی داشته باشه، پیانو که یه ساز عمومی هستش مهارت کافی داشته باشه و یه ساز اختصاصی رو با مهارت هر چه تمام اجرا کنه ، در غیر این صورت شاید بین مردم محبوب باشه ولی در جمع چند تا هنرمند حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

شروع کنسرت تا تهران افشین آذری
اولین کنسرت او در تبریز بهمن ماه ۹۴ در سالن پتروشیمی شروع شد، و سپس در چندین شهر بزرگ ادامه پیدا کرد، در نهایت ۲۲ مرداد برای اولین بار در برج میلاد تهران کنسرت خود را برگزار کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سامان گوران

همکاری افشین آذری
او تنظیمات خوبی ارایه داده است که میتوان به تنظیم آهنگ خوانندگانی چون احسان خواجه امیری و بابک آزرم و …. اشاره کرد.

فعالیت های هنری افشین آذری

آلبوم ها:
۶ صبح
اینترو
سیگار
پایان
آخرین نفس
ال
زندگی
همه میدونند

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی افشین آذری
3.2/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه