بیوگرافی هومن گامنو

6 سال پیش
عکس اینستاگرام هومن گامنو
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی هومن گامنو همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

سید هومن شاهی ملقب به هومن گامنو متولد خرداد ۱۳۶۸ در تهران، خواننده است.

زندگینامه هومن گامنو

بیوگرافی هومن گامنو

صدای او را در آهنگ های خندوانه شنیده اید، ویدیو اهنگ سوسن خانوم که مدت ها پیش گل کرده بود با همکاری وی با گروه بروبکس بود، در مورد معنی اسم مستعارش میگوید : گامنو همونطور که از اسمش مشخص یعنی گام نو، یعنی یه قدمی نو و هم گام موسیقی. سبک فعالیت وی هیپ هاپ شاد می باشد و سید هست! سه ترم در دانشگاه آزاد کامپیوتر خوانده. بعد به این نتیجه رسیده که هم در حال تلف کردن وقت هست و هم پول. چون هر چیزی که از کامپیوتر یادگرفته تلاش خودش بود نه دانشگاه. در نهایت دیگر ادامه نداده است.

آغاز کار هنری

من اولین بار تو خونه یه آهنگی بود لوپش کردم. اون لوپه رو گذاشتم روش تکست نوشتم، بعد دیدم باحال شد یکی دیگه درست کردم رفتم استودیو، اولیشم یه آهنگی غمگینی بود بنام سوته دلان که ۱۶ ساله بودم منتشر کردم.

حاشیه ها

خانواده هومن گامنو
مادرش فرهنگی بازنشسته است او ۳۰ سال معلم دبستان بود پدرش محمود شاهی هم خواننده قدیمی کاباره و دامپزشک می باشد، گامنو اصالتا اهل دزفول می باشد.

آشنایی با بروبکس هومن گامنو
آشنایی هومن گامنو با گروه بروبکس در یک استودیوی موزیک در کرج شروع شد، پیشنهاد همکاری از گروه بود که اولین همکاری آنها با آهنگی بنام از حرمسرا تا آمستردام بود و سپس با آهنگ سوسن خانوم به شهرت رسیدند، همکاری وی با گروه با چند آهنگ موفق دیگری نیز همراه بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارگریت مورو

همکاری با تلویزیون و خندوانه هومن گامنو
او آهنگساز و خواننده سری جدید برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان است که از شبکه نسیم پخش می شود، در کنار حدودا بیست قطعه بی کلام برای میان برنامه های این مجموعه، قطعات با کلام نظیر بخند خندوانه، خلیج فارس، بکوپ پا دست را هم تولید کرده است. بدلیل مسائل حاشیه نام وی در تیتراژ درج نشده است، گامنو صرفا این همکاری بدون درج نامش در تیتراژ را بخاطر پرداخت های مالی و درآمدش قبول کرده است، وی تیتراژ مسابقه‏ خانه ما را نیز خوانده است.

نحوه معرفی به خنداونه هومن گامنو
هومن گامنو : کسی که میان برنامه های خندوانه را می ساخت این پیشنهاد را به من ارائه کرد و به دلیل دوستی قدیمی که با همدیگر داشتیم، من هم قبول کردم.

آهنگ های باعث شهرت هومن گامنو
گروه بروبکس آهنگ سوسن خانم و نماهنگ آن را که با حضور گامنو در کافه پاریس فیلم‌ برداری شده بود در سال ۱۳۸۸ عرضه کردند و به شهرت زیادی رسیدند، همچنین این گروه آهنگ بدو دیره و نماهنگ آن را با حضور گامنو در سال ۱۳۹۰ اجرا کردند. همینطور در سال ۱۳۹۱ این گروه آهنگ قدرت دست خانوماس را نیز با همکاری هومن گامنو منتشر کردند که مورد توجه قرار گرفت.

درآمد خواندن در عروسی هومن گامنو
گامنو می گوید مدتی به همراه گروه بروبکس بعنوان خواننده مهمان در عروسی ها خوانندگی می کرد، وی در مورد درآمدش می گوید سال ۹۱ برای ۲۰ دقیقه ۷ میلیون می گرفتیم اما در حال حاضر عروسی نمی رم !

ازدواج هومن گامنو
می گوید هنوز ازدواج نکرده و مجرد است ولی یدونه دارم دوسش دارم !

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بت میدلر

گام برگر هومن گامنو
هومن علاوه بر خوانندگی، فست فوتی در کرج و تهران بنام گام برگر دارد.

ویژگی های هومن گامنو
هومن شاهی شبیه آهنگ‌هایی است که از او شنیده‌اید، شاد و پرانرژی. یکی از ویژگی‌های مثبت او سادگی است. اهل تملق نیست و به سئوالات در نهایت صداقت جواب می‌دهد. تلاش نمی‌کند تا تصویری متفاوت از خودش ارائه کند.

بازی در تئاتر هومن گامنو
سال‌ها مخاطب تئاتر حرفه‌ای بودم. ضمن اینکه دوستان تئاتری بسیاری دارم. مدت‌ها بود که به بازیگری فکر می‌کردم.به دوست تئاتری‌ام میثم نوروزی گفتم دوست دارم بازی در تئاتر را تجربه کنم و اگر نقش خوبی بود حاضرم برایش وقت بگذارم. چند ماه بعد میثم که با سعید زارعی در ارتباط بود باعث معرفی‌ام به سعید زارعی شد. باید اعتراف کنم قبل از اینکه نمایشنامه را بخوانم تصور نمی‌کردم متن آنقدر خوب و قوی باشد و نقش سعید اینقدر جای کار داشته باشد.

آلبوم هومن گامنو
مشغول کار روی آلبوم خودم هستم. خیلی باحال و متنوع شده و استایل‌های متفاوت دارد. خودم که بدجوری منتظرش هستم! اگر شما هم منتظرید که پس هم دردیم!

فعالیت های هنری هومن گامنو

آهنگ ها:
رستم
اکشن
تله کابین
تعطیلاتینه
زامبی
سوته دلان
آمستردام تا تگزاس
همسایه
هنوزم هستی
خندوانه
جامون بالاست

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی هومن گامنو
5/5 - (2 امتیاز)
3
برچسب ها :

دیدگاه شما

3 دیدگاه

  • نگار
    3 سال پیش

    هومن گامنو تو همه کار ها عالیه. کلا هم تو دنیا تکه.الهی هرجا که هست حالش خوب باشه و در کنار خانواده سالم و سلامت و شاد و خندان باشه..من که خییلی طرفدارشم خیلی😍😍😍😍😍

  • نگار
    3 سال پیش

    هومن گامنو
    امیدوارم این پیام من رو ببینی.من همیشه تو رو دوست داشتم.دارم و خواهم داشت.تو با صدات کلی ما مردم رو تو این وضع شاد کردی.دمت گرم.خییلی خیلی دوستت دارم. برات آرزومند روزی هستم که وقتی کنسرت میزارید بلیط های کنسرتت کمتر از ۱ دقیقه همه اش فروش بره.خیلی ممنونم که بهمون شادی رو هدیه دادی.به جرئت میتونم بگم که تو کل دنیا تکی و هیچکس مثل تو خوب نیست.براتون آرزوی بهترین ها رو دارم.امیدوارم که همیشه در تمامی مراحل زندگی موفق باشید .🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🤩🤩🤩🤩🤩❤❤❤❤❤

  • هوادار ۲ آتیشه گامنو
    3 سال پیش

    هومن تو عالی هستی تو معرکه ای خییلی دوستت دارم🌹🌹🌹