بیوگرافی علیرضا صارمی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام علیرضا صارمی
5/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی علیرضا صارمی (استیج) همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

علیرضا صارمی متولد اسفند ۱۳۶۳ در تهران، خواننده است.

زندگینامه علیرضا صارمی

بیوگرافی علیرضا صارمی

تحصیلات متوسطه خود را در هنرستان و در رشته برق سنگین تمام کرده و در دانشگاه نیز موسیقی رشته ساز جهانی خوانده است ، دو برادر بنام های تورج و ایرج و یک خواهر بنام مریم دارد. او به نقاشي، آشپزی و فعالیتهای فنی علاقه مند است.

آغاز کار هنری

وی گرایش خود به موسیقی را از سن ۹ سالگی به خانواده نشان داد كه منتهي به خرید ساز سنتور برای وی شد در نوجوانی، در مسابقه استعداديابي ستاره مهاجر شرکت کرده و پس از آن با شرکت در کلاسهای موسیقی، صداسازی را به طور جدی دنبال نمود. او به مدت ۵ سال نزد استاد یزدیان به فراگیری سنتور پرداخت و سپس اجراهایی را در دانشگاه علم و صنعت و مدارس مختلف تجربه کرد.

حاشیه ها

از سنتور تا ارگ علیرضا صارمی
پس از مدتي فعالیت هنری متوجه شد به این نوع از موسیقی (سنتور نوازی) علاقه زیادی ندارد و تصمیم گرفت رنگِ کاری خود را عوض کند بنابراين با خرید یک کیبورد ارگ مشغول به فراگیری موسیقی مدرن شد.

تشویق خانواده علیرضا صارمی
مشوقين اصلي او در آن دورانِ آغازينِ فراگيريِ موسيقي، پدر و مادر، برادرانش تورج و ايرج و خواهرش مريم) وده اند كه تا امروز همواره سعي در همياری براي پيشبرد اهداف او داشته اند.

استودیو شخصی علیرضا صارمی
دوره‌های صدابرداری نزد آقای مجید پوستی‌ (استودیو پائیز) پرداخت و در سال ۱۳۸۶ استودیو شخصی خود، استودیو آفتاب را افتتاح کرده و مشغول به کار شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مریم مومن

همکاری با بزرگان علیرضا صارمی
او فرصت همکاری با استادان سرشناسي چون سركار خانم دکتر دبیریان و استاد خرم شاهی را داشت و ماحصل یکی‌ از اين همكاريها ضبطِ کلِ کتابهایِ موسیقیِ کودک براي استاد دبیریان مي باشد.

مهاجرت علیرضا صارمی
مدت دو سال است از سال ۲۰۱۳ كه به سوئد مهاجرت كرده است. او در كلاس های پیشرفته هومن خلعتبری شرکت کرد كه به عنوان آموزنده برگزيده انتخاب شد. در حال حاضر در زمينه آهنگسازی فعالیت می نماید و در يكی از راديوهای محلی استكهلم برنامه هفتگی دارد.

الگو های هنری و علایق علیرضا صارمی
علیرضا تحت تاثير خوانندگانی چون ابي، حميد حامي، نيما مسيحا بوده و بزرگترين آرزوی او در زندگی رسيدن به بهتربن نقطه در خوانندگي است او به نقاشي، آشپزی و فعالیتهای فنی علاقه مند است.

فعالیت های علیرضا صارمی
وی پس از اتمام دانشگاه به جز کار در استودیو شخصی خود، به فعالیت در سفارت اتریش به عنوان سرپرست گروه کُرِ قسمت تِنُور زیر نظر کریستین شولتز به مدت ۵ سال پرداخت و اجراهایی پر بار در تالار وحدت، تالار رودکی، سفارت ارمنستان، کلیسای آلمانها و جشنواره موسیقی فجر سال ۹۱ و ۹۲ داشت.

حضور در استیج علیرضا صارمی
او در شوی استعدادیابی استیج شبکه من و تو شرکت کرده، مربي او در برنامه استیج رضا روحاني است، و دلیل انتخاب او را شباهت ديدگاه در موسيقي می داند و معتقد است با توجه به پيشينه خانوادگی هنري ایشان، نتيجه خوبي در این برنامه به دست خواهد آورد.

آلبوم هم صدای علیرضا صارمی
علاقهٔ او به مردم کشورش و ارتباط با آنها باعث شد به فکر ساختن آلبومی مردمی بنام “هم صدا” بیفتد. در حال حاضر در حال آماده سازي این آلبوم می باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هوشنگ استوار

فعالیت های هنری علیرضا صارمی

آهنگ ها:
سر به راه
حلالم کن
کجا بودم
پیروزی
سخن های نهان
مرا عهدیست با شادی با حضور رضا روحانی
عشق سربلند
چطور حسودی نکنم
هرگز هرگز
صدام کردی
بر فراز آسمان ها
فردا تو میایی
منو گنجشکای خونه
یک لحظه با من باش
چقدر سخته
دیگه دیره
فریاد
نیمه ی گمشده
چرا نمیرقصی
به خاطر تو

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی علیرضا صارمی
5/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه