بیوگرافی آندریاس برمه

6 سال پیش
بیوگرافی آندریاس برمه
Rate this post

بیوگرافی آندریاس برمه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آندریاس برمه (به آلمانی: Andreas Brehme) (زادهٔ ۹ نوامبر ۱۹۶۰ در هامبورگ) بازیکن اسبق فوتبال آلمانی است.

زندگینامه آندریاس برمه

بیوگرافی آندریاس برمه

فعالیت ورزشی

برمه در فینال جام جهانی فوتبال ۱۹۹۰ ایتالیا در دیدار آلمان و آرژانتین در دقیقه ۸۵ تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و موجب سومین قهرمانی آلمان در تاریخ جام جهانی فوتبال شد.

برمه در بازی با هر دو پا تبحر داشت برمه اعتقاد داشت که پای راستش دقیقتر و پای چپش ضربات سنگینتری به سمت دروازه می‌زند یکی دیگر از نکات جالب توجه در مورد وی می‌توان به این اشاره کرد که او اکثر کرنرها و ضربات آزاد را با پای چپ می‌زد ولی پنالتی حساس و سرنوشت ساز فینال ۱۹۹۰ در دقیقه ۸۵ را با پای راست به سمت دروازه زد. و بیشتر به خاطر غیر قابل پیشبینی بودنش در بازی فوتبال شناخته شده‌است. او در نواختن ضربات ایستگاهی نیز مهارت داشت.

سانترهای کم نظیر،پا به توپ و دریبل خوب،پاس های بلند او عالی بود. ودر شوتزنی کم نظیر بود.او یکی از بهترین مدافعان کناری تاریخ فوتبال بود.

دوران باشگاهی

او هیچگاه برای تیم باشگاه زادگاهش هامبورگ بازی نکرد. فوتبال حرفه‌ای باشگاهی را با کایزرسلاترن آغاز کرد، پس از چهار سال به بایرن مونیخ پیوست و پس از آن بین سالهای ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۲ در سالهای اوج اینتر میلان همراه لوتار ماتئوس و یورگن کلینزمن دو هموطن دیگرش در ایتالیا بازی کرد. او همچنین موفقیت‌های زیادی در بوندس لیگا به دست آورده، پس از بازگشت از اینتر در آلمان به دوران فوتبال خود پایان داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الکساندر نوری

دوران ملی

او ۵ گل از ۸ گل ملی خود را در رقابتهای جام جهانی فوتبال و فوتبال قهرمانی قاره اروپا به ثبت رسانده‌است، جالب اینجاست که ۳ گل از این ۵ مهم در مراحل نیمه نهایی و فینال جام جهانی به ثبت رسیده‌اند. برمه ده سال عضو تیم ملی آلمان بود و یک عنوان قهرمانی جهان و دو نائب قهرمانی در جام جهانی ۱۹۸۶ و جام ملتهای اروپا ۱۹۹۲ در کارنامه دارد.

افتخارات ورزشی

قهرمان بوندس لیگا: ۱۹۹۸؛۱۹۸۷

قهرمان جام حذفی آلمان: ۱۹۹۶

جام ملتهای اروپا: نائب قهرمان ۱۹۹۲

جام یوفا: قهرمان ۱۹۹۱

جام جهانی فوتبال: قهرمان ۱۹۹۰ –

نائب قهرمان ۱۹۸۶

مرد سال فوتبال ایتالیا: ۱۹۸۹

سری آ ایتالیا: قهرمان ۱۹۸۹

سوپر کوپا ایتالیا: قهرمان ۱۹۸۹

لیگ قهرمانان اروپا: نائب قهرمان ۱۹۸۷

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آندریاس برمه
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه