بیوگرافی جواد رضویان

6 سال پیش
عکس اینستاگرامی جواد رضویان
5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی جواد رضویان همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

سیدجواد رضویان (زادهٔ ۱۳۵۳) بازیگر، سینما و تلویزیون متولد شهر قم است. وی از پدری قمی و مادر یزدی در شهر قم به دنیا آمد. وی به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. او دارای یک فرزند دختر به نام يامين است، یک طوطی برزیلی دارد و نارنجی رنگ مورد علاقه اوست و سبک نقاشی‌اش الیستراسیون است سبک تصویرسازی کودک.

زندگینامه جواد رضویان

بیوگرافی جواد رضویان

آغاز کار هنری

او در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود و به کمک آن‌ها وارد این رشته شده است. جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است. در مجموعه‌های متعددی از جمله سیب خنده، مجیددلبندم و باغچه مینو… شرکت کرد. او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد. جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیت‌هایی که در عرصه بازیگری به‌دست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده.

حاشیه های جواد رضویان

رضویان بچه درسخوانی بوده اما در عين حال لجوج و شيطان، به‌طوری‌که به‌خاطر لجبازی با پدرش در امتحانات ثلث سوم سال دوم راهنمايی شرکت نکرد تا يک‌ضرب مردود شود. در خاطرات خود بيان کرده که: در دوره راهنمايی يا بايد از سردخانه‌ها بيرون مي‌کشيدنش يا از زير تابوت شهدا چون عاشق اعزام به جنگ بود. در نوجوانی و جوانی‌اش عشق خاصی به جنگ داشته و هميشه در تلاش بوده که به جنگ برود؛ ولی چون پدر و مادر وی رضايت نمی‌دادند به‌طور مخفيانه و بدون رضايت پدر و مادر برای رفتن به جبهه تلاش می‌کرد و به گفته خودش هيچ‌وقت موفق نشد که به جبهه برود. از علايق شخصی رضويان می‌توان به طرز لباس پوشيدن او اشاره کرد که بيشتر اسپرت می‌پوشد و به لباس خريدن علاقه خاصی دارد و عاشق همگام بودن با مد روز است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمید غلامعلی

فعالیت‌های هنری جواد رضویان

۱۳۹۷ لازانیا
۱۳۹۱ شیطان شلوار لی می‌پوشد؟
۱۳۸۹ کمی شیرین، بسی فرهاد
۱۳۸۹ اخلاقتو خوب کن
۱۳۸۸ یک جیب پر پول
۱۳۸۷ اخراجی‌ها ۲
۱۳۸۷ زندگی شیرین
۱۳۸۷ چارچنگولی بازیگر
۱۳۸۷ ده رقمی
۱۳۸۷ دلداده
۱۳۸۵ کلاهی برای باران
۱۳۸۳ شاخه گلی برای عروس
۱۳۸۳ شارلاتان
و…

فعاليت در رشته نقاشی

او ليسانس نقاشی دارد و سبک نقاشی‌هايش اليستراسيون است. اين سبکِ نقاشي کودک است.
دليل علاقمندی او به رشته نقاشی به آشنايی‌اش با مهران غفوريان مربوط می‌شود. راهنمايی‌ و تشويق‌های مهران باعث شد که جواد به رشته نقاشی علاقه‌مند شود و به‌طور اتفاقی وارد اين رشته شده و سال اول دانشگاه با مهران غفوريان و امير غفارمنش و بيژن بنفشه.خواه همکلاس بوده و به کمک آن‌ها وارد اين رشته شده است.

فعاليت در زمينه موسيقي و آهنگ

رضويان تا به.حال چند آلبوم منتشر کرده است، از چند آهنگ اين بازيگر و خواننده می‌توان به «تقدير»، «دلت مياد»، «دنيا ديگه مثل تو نداره»، «بانوی قصه»، «قسمت نميشه انگار»، «می‌خوام تو ابرا»، «بيا پيشم بابا»، «بزن بريم» ،«لحاف دوزی» و… اشاره کرد.
عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی جواد رضویان

بیوگرافی جواد رضویان و داستان زندگی شخصی همراه با عکس ها و تصاویر اینستاگرام
5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه