بيوگرافي پاتريس اورا

6 سال پیش
Rate this post

بيوگرافي پاتريس اورا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پاتریس پسر یک دیپلمات بود که در سنگال به دنیا امد و در یک سالگی خانواده اش به فرانسه عزیمت کردند ، او در فرانسه بزرگ شد و به فوتبال روی آورد . سپس با چند باشگاه در محل اقامتش از جمله CO Les Ulis و CSF Brétigny ، فوتبال خود را ادامه داد .

زندگینامه پاتريس اورا

بيوگرافي پاتريس اورا

شروع فعالیت ورزشی

او چندی بعد ادامه حرفه اش را در تیم فوتبال مارسالا در سیسیل جستجو کرد ، پاتریس تصور میکرد رفتن به ایتالیا فرصت خوبی برای او است و به این ترتیب اولین قرارداد حرفه ایش را با این تیم به امضا رساند، بعد از یک فصل حضور در این تیم ، به مونزا رفت تا فصل ۱۹۹۹ -۲۰۰۰ را در سری – ب ایتالیا آغاز کند .

بعد از دو فصل دوری از ایتالیا ، به فرانسه بازگشت و به عنوان یک هافبک به تیم نیس فرانسه پیوست و در این باشگاه تبدیل به یک مدافع چپ شد . بعد از دو فصل حضور در تیم نیس ، به باشگاه بزرگتری پیوست ، پاتریس به موناکو پیوست تا آرزوهای بیشتری را دنبال کند .

این اتفاق نیز رخ داد و پاتریس با موناکو به افتخارات فردی زیادی دست یافت ، او حتی با موناکو به فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کرد اما در طول ۴ فصل حضور در این تیم تنها به یک کاپ داخلی رسید .

نمایش خوب اورا باعث شد تا فرگی وی را برای پست دفاع چپ بپسندد ، مدافع فرانسوی در ژانویه ۲۰۰۶ با یونایتد قرارداد بست . اورا همراه با یونایتد به افتخارات مهم و بزرگی در مسابقات داخلی و رقابت های اروپایی رسید . نمایش های خوب او حتی حضور در تیم منتخب فصل را نیز در پی داشت . پاتریس بعد از سالها حضور در یونایتد ، اوایل فصل ۲۰۱۰ -۲۰۱۱ بود که به عنوان کاپیتان دوم یونایتد انتخاب شد .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کایل واکر

اورا سابقه عضویت در بازی های ملی نیز دارد ، او برای تیم زیر ۲۱ ساله های فرانسه نیز بازی کرده است و از سال ۲۰۰۴ در بازی مقابل بوسنی که اولین بازی ملی وی رقم خورد ، تاکنون ۳۹ بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرده است . وی در دو تورمنت بزرگ با فرانسه شرکت کرده است ، اولی یورو ۲۰۰۸ و دیگری جام جهانی ۲۰۱۰ ، که در هر دو انها در همان مرحله گروهی با تیمش از مسابقات حذف شد .

قبل از جام جهانی ۲۰۱۰ بود که وی به عنوان کاپیتان اول تیم فرانسه انتخاب شد اما اتفاقات عجیبی که در جریان مسابقات جام جهانی رخ داد ، باعث شد تا مشکلات بسیاری بین بازیکنان و فدراسیون فوتبال فرانسه رخ دهد و بعد از آن اورا مقصر شناخته شد و ۵ جلسه از همراهی تیمش محروم شد .

زندگی شخصی

اورا در داکار پایتخت کشور سنگال به دنیا امد . پدر وی اصلیتی

گینه ای دارد و مادرش اهل کیپ ورد است ، پاتریس حدود ۲۵

خواهر و برادر دارد که البته ۲ تا از انها فوت کرده اند . پدر اورا یک

دیپلمات بود و هنگامی که پاتریس ۱۲ ماهه بود ، به بروکسل عزیمت

کرد تا در سفارت سنگال در بلژیک فعالیت کند .

بعد از دو سال حضور در بلژیک زمانی که پاتریس سه ساله بود

خانواده اش به فرانسه عزیمت کردند و در Les Ulis اقامت کردند

، محله کوچکی که در پاریس قرار داشت . پاتریس یک بار در ۱۰ سالگی به سنگال بازگشت ولی ان بازگشت را تجربه خوبی نمیداند .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کوین شپرد

پاتریس دیگر به کشورش بازنگشت تا سال ۲۰۱۱ ! پاتریس پیش از جام جهانی ۲۰۱۰ اعلام کرد که توهین ها بسیاری را از طرف طرفداران و حامیان تیم ملی سنگال بابت پشت کردن به کشور زادگاهش و حضور در تیم ملی فرانسه متحمل شده است .

اورا از همان کودکی به فوتبال علاقمند شد و به این ورزش روی آورد ، با این حال اکثرا در مدرسه نمره های خوبی میگرفت .

پاتریس با سندرا ازدواج کرده است و از او یک پسر به نام لنی دارد ، پاتریس ۵ زبان زنده دنیا را روان و سلیس صحبت میکند ، و در تلاش است تا زبان کره ای نیز یاد بگیرد تا بهتر بتواند با هافبک کره ای یونایتد ، پارک ارتباط برقرار کند .

افتخارات ورزشی

باشگاهی

Monaco
• Coupe de la Ligue (1): 2002–۰۳

Manchester United
• Premier League (4): 2006–۰۷, ۲۰۰۷–۰۸, ۲۰۰۸–۰۹, ۲۰۱۰–۱۱
• Football League Cup (3): 2005–۰۶, ۲۰۰۸–۰۹, ۲۰۰۹–۱۰
• FA Community Shield (4): 2007, 2008, 2010, 2011
• UEFA Champions League (1): 2007–۰۸
• FIFA Club World Cup (1): 2008

شخصی

• UNFP Ligue 1 Young Player of the Year (1): 2003–۰۴
• UNFP Ligue 1 Team of the Year (1): 2003–۰۴
• PFA Premier League Team of the Year (3): 2006–۰۷, ۲۰۰۸–۰۹, ۲۰۰۹–۱۰
• FIFPro World XI (1): 2009
• UEFA Team of the Year (1): 2009

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پاتريس اورا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه