بیوگرافی فریمن جبارنژاد

6 سال پیش
عکس اینستاگرام فریمن جبارنژاد
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی فریمن همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

فریمن  ملقب به فریمن متولد اسفند ۱۳۶۳ در تهران، خواننده است.

زندگینامه فریمن جبارنژاد

بیوگرافی فریمن جبارنژاد

فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است کارش رو با سبک هایی مثل راک و بلوز شروع کرد اما بدلیل مارکت ایران به سمت پاپ و هاوس رفت.

آغاز کار هنری

من از سن ۱۸ سالگی به طور تقریباً حرفه ای وارد کار شدم و به یادگیری سازهای مختلف مانند پیانو و گیتار پرداختم و ضمن آن روی آهنگسازی، تنظیم و ترانه سرایی کار کردم. نکته قابل ذکر این است که تمامی این‌ها را به صورت تجربی آموختم، یعنی تحصیلات آکادمیک نداشتم و هیچ کلاس آموزشی نرفتم.

حاشیه ها

زندگی در خارج از کشور فریمن
پدرش از پیمانکارهای پروژه های مهندسی و ساختمانی خارج از کشور است برای همین فریمن از ۲ سالگی تا ۱۴ سالگی در کشورهای دیگر زندگی می کرد و تسلطش به زبان انگلیسی به این دلیل است.

گرایش به موسیقی فریمن
عشق موزیک نبودم ولی فضای زندگی در خارج پر از موسیقی بود. از کافی‌شاپ و رستوران گرفته تا خیابان، مدام صدای موسیقی شنیده می‌ شد که ناخودآگاه تو را جذب می‌کرد به همین دلیل ناخود آگاه به این سمت گرایش پیدا کردم.

از سبک غربی تا ایرانی پسند فریمن
کارم را با سبک راک، بلوز و راک اند رول شروع کردم اما به دلیل اینکه در مارکت موسیقی ایران چنین سبک‌هایی طرفداران زیادی ندارد و روی بورس نیست، ترجیح دادم که در زمینه پاپ و بیشتر هاوس و R&B فعالیت داشته باشم و موسیقی هایم را در این فضاها بسازم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جعفر پناهی

انتشار اولین کار تصویری فریمن
از سال ۸۸ بود که به صورت رسمی فعالیتم را در زمینه موسیقی آغاز کردم. شخصا عبارت فعالیت زیرزمینی را برای کار خودم به کار نمی‌برم؛ برای اینکه سبکی که من کار می‌کردم یعنی سبک انگلیسی، سبک تعریف‌ نشده‌ای بود و هدف من مارکت خارج از ایران بود. همان سال کار من از دو رادیوی مطرح در آمریکا پخش و وارد چارت موسیقی شد.

شغل دوم فریمن
فعالیت موسیقایی الان من نسبت به ۴ سال قبل ۳۰ درصد کمتر شده چون کارهای دیگری هم انجام می‌دهم ولی چند سال پیش صددرصد زندگی من را موسیقی تشکیل می‌ داد. هرچند بیزنسی که امروز در کنار موسیقی انجام می‌دهم به نوعی از صدقه‌ سری شهرت و اعتباری است که از موسیقی کسب کرده‌ ام سفارش تنظیم قطعات موسیقی هم می‌ گیرم. البته نه برای هر کسی و نه به هر قیمتی …

روانشناسی و ورزش فریمن
مطالعه زیاد دارم اما الزاما نه فقط به شکل اینکه کتابی چاپ شده به دست بگیرم و ورق بزنم اما تمام کتاب‌ های مجازی را در زمینه موسیقی دانلود می‌ کنم و می‌ خوانم درمورد مقالاتی که از پیشکسوتان این کار عرضه می‌ شود، مخصوصا در بخش روانشناسی و جامعه‌ شناسی این بحث خیلی مطالعه دارم. در کنار مطالعه، روزانه دست‌کم ۲ ساعت ورزش می‌ کنم.

فعالیت های هنری فریمن

آهنگ ها:
تو رو با همه خوبیات
بگو با من می مونی
مونا
دارم میمیرم
They Won’t Understand
با من بمون با حضور امیر تتلو
چمپیون
Lovesick
Wanna Be Your Lover
من بی تو

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی فریمن

 

5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه