بیوگرافی ناصر عبداللهی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام ناصر عبداللهی در حال اجرا
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی ناصر عبداللهی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

ناصر عبداللهی (۱۰ دی ۱۳۴۹–۲۹ آذر ۱۳۸۵) خواننده پاپ ایرانی اهل بندرعباس بود. وی ابتدا با ترانه ناصریا به شهرت رسید.

زندگینامه ناصر عبداللهی

بیوگرافی ناصر عبداللهی

فارغ التحصیل رشته بازرگانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه پیام نور بود، چهار برادر و تنها یک خواهر بنام نسرین دارد، او خواننده پر آوازه ای بود که خیلی زود بصورت مشکوک برای همیشه خاموش شد.

آغاز کار هنری

وی کار حرفه‌ای را به‌طور جدی از سال ۱۳۷۴ خورشیدی آغاز کرد. در سال ۱۳۷۵ همراه با همسرش به تهران آمد. محمدعلی بهمنی وی را به انتشارات دارینوش معرفی کرد. پس از آن آلبوم‌های عشق است و دوستت دارم ناصر را این انتشارات ضبط و منتشر کرد. ناصر با انتشارات فوق دچار اختلافاتی شد. پس از آن آلبوم‌های بوی شرجی توسط انتشارات شمیم جنوب، هوای حوا و ماندگار توسط انتشارات آوای نکیسا و پس از مرگ او، آلبوم رخصت توسط انتشارات آوای مهر میهن به بازار روانه شد.

حاشیه ها 

از دست دادن قدرت تکلم ناصر عبداللهی
راستش وقتی من خیلی کوچک بودم به خاطر اتفاقی که جلوی چشمان من افتاد قدرت تکلم خود را ازدست دادم اتفاقا خیلی هم زجر کشیدم و تا دوران راهنمایی نمی توانستم حرف بزنم. من حتی در ادا کردن کلمات نیز مشکل داشتم. آن قدر که حتی خانواده ام به حرف زدنم می خندیدند شاید باورتان نشود اگر بگویم همین لکنت زبان و عدم تکلم باعث شد که من خواننده شوم.

علاج خوانندگی ناصر عبداللهی
به دنبال علت واقعی این جریان باشند و در صدد دفع آن بر آیند. خیلی تلاش کردند تا اینکه بالاخره دکتری در شیراز به آنها گفته بود که تنها راهی که می توانم از آن نجات پیدا کنم خوانندگی است برای همین با خریدن یک ملودیکا من را به دنیای موسیقی هل دادند.

ازدواج اول (فهمیه غفوری ) ناصر عبداللهی
به گفته نسرین خواهر ناصر عبداللهی : او از سال ۶۶ با بابک غفوری برادر فهمیه غفوری در یک گروه موسیقی آشنا شد رفت آمد ها باعث علاقه ناصر به فهمیه شد که در نهایت در سال ۶۷ با وی ازدواج کرد. نتیجه این ازدواج سه فرزند بنام نوید متواد ۶۸، نازنین ۷۱ و نامی ۷۳ بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ندا جبرائیلی

شروع فعالیت ناصر عبداللهی
فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کرد سپس سال ۷۴ با گروه صبح بخیر ایران آشنا شد و از انجا برای اجرا به تهران دعوت شد. او سال ۷۶ به همراه همسرش به تهران رفت ولی بعد از یک سال دوباره به بندر برگشت.

شهرت ناصر عبداللهی
شاید بهترین آهنگ وی رو بتوان ناصریا از آلبوم دوستت دارم سال ۷۹ یاد کرد که باعث شهرت وی شد، آلبوم های هوای حوا. بوی شرجی، ماندگار، عشق از کارهای زیبای وی بود.

طلاق ناصر عبداللهی
سال ۷۷ خانواده ناصر به بندر بازگشتند ولی‌ در سال ۸۰ دوباره ناصر به خاطره مشکلاتی در زندگی‌ خصوصی اش به همراه خانواده اش به تهران بازگشت، سال ۸۲ بود که فهیمه و ناصر به مشکل برخوردند آن‌ ها به این نتیجه رسیدند که بهتر است که زندگی‌ شان را جدا از هم ادامه دهند.

ازدواج دوم (فاطمه فهیمی) ناصر عبداللهی
ناصر سال ۸۲ بود که به خو استگاری همسر دومش یعنی‌ فاطمه فهیمی رفت ، خواننده‌ ی جوان که دیگر جز محبوب‌ ترین خواننده‌ های ایران شده بود. نینا فرزند چهارم ناصر حاصل ازدواج او با فاطمه فهیمی است.

خبر شوکه کننده مرگ ناصر عبداللهی
ناصر عبداللی در ۳ آذر ۱۳۸۵ بدلایل نامعلوم بعد از خواب به هوش نیامد و به کما رفت و در نهایت پس از ۲۷ روز در کما در ۲۹ آذر ۱۳۸۵ دار فانی رو وداع گفت.

شایعات مرگ ناصر عبداللهی
ناصر عبداللهی در سوم آذرماه ۱۳۸۵ در بندرعباس به دلایل نامشخصی بی‌هوش شد و به کما رفت. به گفته بسیاری او توسط شخصی بنا به دلایل شخصی با ضربات چاقو کشته شده‌است. او پس از گذراندن ۲۷ روز در کما سرانجام روز ۲۹ آذر ۱۳۸۵ و در ۳۶ سالگی در بیمارستان هاشمی‌نژاد تهران درگذشت و در زادگاه‌اش بندرعباس به خاک سپرده شد. تا سال‌ها شایعات فراوانی دربارهٔ علت مرگ وی وجود داشت و همچنان این موضوع در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از جمله شایعات مطرح شده دربارهٔ علت مرگ او ابتلا به مواد مخدر بود که هرگز تأیید نشد و حتی به شدت تکذیب شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دانیلی پانابیکر

سخنان احسان علیخانی در مورد مرگ ناصر عبداللهی
احسان علیخانی دو سال بعد در سالروز فوت این خواننده در برج میلاد با گفتن برخی جملات حاشیه‌های فراوانی را در رسانه‌ها باعث شد تا گمانه زنی‌ها بیشتر و بیشتر شوند: نزدیک یک سال است که فهمیده‌ایم او به قتل رسیده‌است در صورتی که این موضوع مطرح نشده بود. همیشه دوست داشتیم این موضوع را بگوییم. صحبت کردن از علی (ع) ساده است، اما ناصر عبداللهی در جایی از امیرالمؤمنین صحبت کرد که سخت بود.

راز مرگ بعد از ۸ سال ناصر عبداللهی
تا چندین سال علت دقیق فوت او بصورت کاملا مشکوک گفته نمیشد در نهایت مهر ۱۳۹۳ علت دقیق فوت او گفته شد. هفت سال پیش همسر ناصر عبداللهی، بعد از یک جرو بحث مختصر با وی، به حالت قهر به منزل پدری اش می‌ رود ظهر همان روز ناصر برای بازگرداندن همسرش، سراغش می‌ رود. مدت هاست که بین خانواده همسر وی و ناصر بحث‌ هایی در مورد دلایل اجرای قطعه یا فاطمه رخ داده و دایی‌های همسر وی به شدت از این موضوع عصبانی‌ اند. ظهر همان روز ناصر که برای بازگزداندن همسرش به محله پدر همسرش می‌ رود، گویی وارد کارزاری شده که افراطیون منتظرش بودند و به سرکردگی دایی‌ های همسرش و وهابی‌ ها و افراطیون مذهبی، مورد حمله قرار می‌ گیرد و به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌ گیرد. بعد از این درگیری شدید، پیکر خون آلود ناصر به منزلش برده می‌ شود و در حیاط خانه و روی تخت رها می‌ شود. پسر خانواده بعد از چند ساعت و بدون اطلاع از ماوقع به خانه می‌ آید و با تصور خواب بودن پدر، توجهی به وی نمی‌ کند. صدای خِر خِر پدر پس از دقایقی توجه پسرش را جلب می‌ کند تا به سمت پدرش برود و با برگرداندن پدر به سمت خودش، متوجه آثار ضرب و شتم روی صورت پدر می‌شود از پدر داستان را می‌ پرسد و ناصر در جواب می‌ گوید که از جایی سقوط کرده و مشکلی نیست به اصرار پسر به حمام برده می‌ شود تا آثار ضرب و شتم و چهره خون آلود پدر شسته شود ولی به دلیل ضعف عمومی از حال می‌ رود. از همان روز جدال ۲۷ روزه ناصر عبداللهی با مرگ در بیمارستان‌ های بندرعباس و تهران آغاز می‌شود و این جدال سرانجام در روز ۲۹ آذر به مرگ مغزی وی و سپس فوت او منجر می‌ شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شاپور رحیمی

فرزندان در راه پدر ناصر عبداللهی
سه فرزند بزرگ وی بنام های نوید، نازنین و نامی هر سه در کار موسیقی هستند و خوانندگی میکنند، نازنین دختر وی نیز علاوه بر خوانندگی، گروه موسیقی دارد و تدریس نیز می کند. وی موزیسین و خواننده سبک پاپ است او با بازخوانی چند ترانه از پدرش شهرت پیدا کرده‌است. نینا نیز محصل می باشد.

شاگرد مشهور وی ناصر عبداللهی
محمد علیزاده از جمله شاگردان وی بود.

فعالیت های هنری ناصر عبداللهی

آلبوم ها:
مِه گِنوغُم (گنوغم به جنوبی یعنی: دیوانه)
حکم طاعت
در پی خدا
عیدانه
۱۳۷۸ – عشق است (به همراه پرویز پرستویی و محمد علی بهمنی)
۱۳۷۹ – دوستت دارم (به همراه پرویز پرستویی)
۱۳۸۱ – بوی شرجی
۱۳۸۲ – هوای حوا
۱۳۸۵ – ماندگار
۱۳۹۰ – رخصت

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی ناصر عبداللهی
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه