بیوگرافی نويد عبداللهی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام نويد عبداللهی
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی نويد عبداللهی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

نويد عبداللهی متولد ۱۳۶۸ در بندرعباس، خواننده و شاعر است.

زندگینامه نويد عبداللهی

بیوگرافی نويد عبداللهی

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر در مقطع کارشناسی است، او پسر ارشد مرحوم ناصر عبداللهي است، یک برادر و یک خواهر کوچکتر از خود بنام نامی و نازنین دارد.

آغاز کار هنری

موسیقی را از دوران کودکی با کمک پدر یاد گرفت. ولی خواننده را یک سال بعد از فوت پدر در سال ۱۳۸۶ شروع کرد و از سال های ۸۸ -۸۹ چندین اجرا در بندرعباس داشت و از سال ۹۴ اجراهای خود را از بازخوانی اهنگ های پدر مرحومش پیگیری نمود.

حاشیه ها

فوت مشکوک پدر نويد عبداللهی
ناصر در سوم آذرماه ۱۳۸۵ در بندرعباس به دلایل نامشخصی بی‌هوش شد و به کما رفت. او پس از گذراندن ۲۷ روز در کما سر‌انجام در بیمارستان هاشمی‌نژاد تهران در روز ۲۹ آذر ۱۳۸۵ و در ۳۶ سالگی درگذشت.

ازدواج نويد عبداللهی
نوید عبداللهی با شادان اسکندریه ازدواج کرده است.

راه پدر نويد عبداللهی
مدتی به تشویق پدر نوید شروع به گیتار زدن کرد، اولین آهنگ رسمی اش با نام تنها نیستی در سبک موسیقی پاپ منتشر شده است كه در اين آهنگ شروع زندگي مشترك خود را شرح داده است.

شغل دوم نويد عبداللهی
کارشناس یک شرکت خدمات دریایی هستم.

سبک پدر یا سبک خود نويد عبداللهی
مسلما به خاطر پیشینه و اعتبار پدرم در موسیقی ایران شاید خیلی ها منتظر بوده اند که من از پدرم تقلید کنم، صدایم را شبیه او کنم و در فضایی که او می خواند بخوانم. من هر جا که صحبت از فعالیت هنری ام کرده ام گفته ام که تمام سعی ام را می کنم که یاد پدرم را زنده نگه دارم اما این جسارت را نمی کنم که بخواهم ادای پدرم را دربیاورم.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی اندیشه فولادوند

خلاف عرف به پدر سر زدن نويد عبداللهی
خیلی خلاف عرف سر می‌ زنم. هر موقع دلم بگیرد می‌ روم اکثر وقت‌ ها آخر شب و هر موقع که احساس کنم الان باید آنجا باشم، می‌ روم.

فعالیت های هنری نويد عبداللهی

آهنگ ها:

نیستی تنها
لالایی

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی نويد عبداللهی
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه